SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga lekker langs joh, is leuk. Even een plaatje aanvragen en een mooie boodschap doorgeven![]()
quote:![]()
Of het is een fout na die maintenanceen ben ik zo alsnog de lul.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Gaan joh, zijn goede liveoptredens bij de opening.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
10 euro voor SR als je dat op tv doetquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het lijkt me wel wat om keihard 'Sommige mensen letten echt niet op!' te roepen.![]()
tientje van mij als je er SMLENO van maakt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:14 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
10 euro voor SR als je dat op tv doethallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Goedenavond heren van het goede leven. Zit lekker bij de open haard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxed hierzo![]()
Zit je in hetzelfde hotel als Maver?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Goedenavond heren van het goede leven. Zit lekker bij de open haard met een pasoa jus en een stuk gebak. Lekker relaxed hierzo![]()
Preston palace?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
Zo, twee potjes gespeeld en tijdens het tweede potje de game maar afgesloten
Stond bij allebei gelijk maar het was weer pure kanker
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
En als ik ook nog Oemtietie for for toe zeg?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
tientje van mij als je er SMLENO van maakt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef wieisboos het volgende:
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zlatan 4 doelpunten in zijn eerste wedstrijd
Heb je hem nu net gekocht terwijl zijn prijs waarschijnlijk op het hoogste punt ligt (niet in packs, vlak voor TOTY crash) ? Ik heb hem juist gisteren verkochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zlatan 4 doelpunten in zijn eerste wedstrijd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb je hem nu net gekocht terwijl zijn prijs waarschijnlijk op het hoogste punt ligt (niet in packs, vlak voor TOTY crash) ? Ik heb hem juist gisteren verkochtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja speelt echt sanka lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb precies dezelfde linkerkant gehadspeelt geweldig
Lekker hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:20 schreef Maver24 het volgende:
Kreeg Net 3 rare spelers in 1 pakje, Nasri, Modric en Cole![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb wel eens 2 goede rares gehad in 1 pakje maar niet 3 spelers boven de 84 rated in hetzelfde pakjequote:![]()
![]()
waar is zijn kanaal eigenlijk gebleven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:26 schreef Jorwol het volgende:
Nu word ik Jehova getuige, lekker jezusHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
zag ik jou nou iets posten over een banhamerquote:![]()
en gewoon zlatan kopen met je bloedgeld en dan mij een patser noemen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
IF Borja Valero is wel echt een baas trouwens. Die passes van die kerel komen volgens mij 99% van de tijd aan.
Heeft iemand al met IF Rossi gespeeld? Zit erover na te denken om hem misschien als CAM te gebruiken, afwisselen met Di Natale en Tevez...![]()
Als spits was hij echt ruk, maar nog niet als CAM gebruikt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:39 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Borja Valero is wel echt een baas trouwens. Die passes van die kerel komen volgens mij 99% van de tijd aan.
Heeft iemand al met IF Rossi gespeeld? Zit erover na te denken om hem misschien als CAM te gebruiken, afwisselen met Di Natale en Tevez...
alhoewel IF Totti me sowieso beter lijkt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Heeft met Google+ te maken volgens mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
waar is zijn kanaal eigenlijk gebleven?![]()
Spitsen mogen van mij best langzaam zijn maar mijn CAMs (in 4222) moeten wel 80+ pace hebben minimaal. Serie A is echt waardeloos qua CAMs, heb daar nu ook 2 spitsen staan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als spits was hij echt ruk, maar nog niet als CAM gebruikt.
alhoewel IF Totti me sowieso beter lijkt.![]()
Hamsik en Diamantiquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Spitsen mogen van mij best langzaam zijn maar mijn CAMs (in 4222) moeten wel 80+ pace hebben minimaal. Serie A is echt waardeloos qua CAMs, heb daar nu ook 2 spitsen staan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Diamanti valt best tegen. veel liever di natale.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zijn vrije trappen en corners zijn geweldig hoor...en zijn passing is prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Diamanti valt best tegen. veel liever di natale.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ljajic weleens geprobeerd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Spitsen mogen van mij best langzaam zijn maar mijn CAMs (in 4222) moeten wel 80+ pace hebben minimaal. Serie A is echt waardeloos qua CAMs, heb daar nu ook 2 spitsen staan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
heb in 4222 liever een CAM staan die een beetje redelijk kan afmaken. dat is eigenlijk het punt waar diamanti op afgekeurd is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn vrije trappen en corners zijn geweldig hoor...en zijn passing is prima.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hamsik wel al geprobeerd ondanks zijn 76 pace maar die beviel niet echt. Diamanti heeft echt te weinig pace voor mijn manier van spelen...quote:![]()
XI Guangzhou | Cheng; Xiang, Xiaoting, Gwon Kim, Linpeng; Zhi, Xuri, Bowen; Conca, Elkeson, Muriqui.PSN: DePresident_![]()
Ik speel 451...misschien dat dat het verschil isquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb in 4222 liever een CAM staan die een beetje redelijk kan afmaken. dat is eigenlijk het punt waar diamanti op afgekeurd is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
oh dat is vandaagquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef DePresident. het volgende:
XI Guangzhou | Cheng; Xiang, Xiaoting, Gwon Kim, Linpeng; Zhi, Xuri, Bowen; Conca, Elkeson, Muriqui.
Fucking Elkeson tegen Bayern
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die stats zijn echt niet om aan te zien...Hoezo dat? 80+ pace, 4*/4*, degelijke strength, goede agility, cross, finishing..gewoon prima stats imo overal?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelt prima hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo dat? 80+ pace, 4*/4*, degelijke strength, goede agility, cross, finishing..gewoon prima stats imo overal?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kom een keer hier packs openen. Pasoa Jus trakteer ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb wel eens 2 goede rares gehad in 1 pakje maar niet 3 spelers boven de 84 rated in hetzelfde pakjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had m in een 4222 hybrid en hij viel echt negatief op..quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Hoezo dat? 80+ pace, 4*/4*, degelijke strength, goede agility, cross, finishing..gewoon prima stats imo overal?![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kom een keer hier packs openen. Pasoa Jus trakteer ik.![]()
![]()
* PassoaNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Passoa, garnalen en toetjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Natale is zo'n beetje de beste speler van het spel voor die positie ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Spitsen mogen van mij best langzaam zijn maar mijn CAMs (in 4222) moeten wel 80+ pace hebben minimaal. Serie A is echt waardeloos qua CAMs, heb daar nu ook 2 spitsen staan.![]()
Ik ben echt te laat met Enyeama's inkopen zeg. Ik heb er 3 weten binnen te halen voor 10k, op 20 ofzo geboden sindsdien, maar allemaal overboden. Die gaat sowieso nog wel wat stijgen, maar was zeker voor discard op te pikken afgelopen weekend.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:
Partypic van Maver in Preston Palace.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Partypic van Maver in Preston Palace.
Feyenoord Rotterdam![]()
Vorig jaar waren Miccoli en Maximiliano Moralez geweldige 4222 CAM's, maar Miccoli is weg en Moralez slachtoffer van de skill purge![]()
![]()
Miccoliquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Vorig jaar waren Miccoli en Maximiliano Moralez geweldige 4222 CAM's, maar Miccoli is weg en Moralez slachtoffer van de skill purge
Ik keek destijds ook echt mijn ogen uit toen ik het zag ja..had ook nooit van die kinderen gehoordquote:
Daarna ook niet meer eigenlijk..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die wijven zijn ook echt allemaal van die smeagels met brillen en beugels en kk veel puistenquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:06 schreef DutchSL het volgende:
Valt nog mee dat er eentje zowaar een instrument kan bespelen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bayern is op ES2 en ARD als het goed isAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gegen?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
Bayern is op ES2 en ARD als het goed is
Und wie spat?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gegen der fucking Elkesonquote:20:30 (WK clubteams)quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef DePresident. het volgende:
XI Guangzhou | Cheng; Xiang, Xiaoting, Gwon Kim, Linpeng; Zhi, Xuri, Bowen; Conca, Elkeson, Muriqui.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aan ambitiie geen gebrek. Stapje voor stapje, zou ik zeggen. En dus eerst een plekkie in FIFA15 verwerven.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
[Oja, die Conca die bizar veel ging verdienen daar. Was de beste speler van de Braziliaanse competitie...quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef DePresident. het volgende:
XI Guangzhou | Cheng; Xiang, Xiaoting, Gwon Kim, Linpeng; Zhi, Xuri, Bowen; Conca, Elkeson, Muriqui.![]()
Blik van Ribery daar blijft echt priceless
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Concaveelquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:12 schreef DutchSL het volgende:
[
[..]
Oja, die Conca die bizar veel ging verdienen daar. Was de beste speler van de Braziliaanse competitie...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Na Messi en Ronaldo de best verdienende speler ter wereld destijds, niemand in Europa die er ooit van heeft gehoord![]()
![]()
Hoe lang is dat geleden want ik ken hem ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:15 schreef DutchSL het volgende:
Na Messi en Ronaldo de best verdienende speler ter wereld destijds, niemand in Europa die er ooit van heeft gehoord![]()
![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)r-van-het-jaar.dhtml
Dit krijg je dus, als vrouwen columns over voetbal gaan schrijven. Het slaat werkelijk he-le-maal nergens op. Ook qua redenatie is de column best treurig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Darío Leonardo Conca, commonly known as Darío Conca, (born 11 May 1983 in General Pacheco) is an Argentine professional football attacking midfielder who plays for Guangzhou Evergrande in the Chinese Super League. Conca was elected for two consecutive years as the best player of Campeonato Brasileiro Série A in 2009 and 2010.[1][2] When Conca signed for Guangzhou Evergrande in 2011, he was made the third highest paid player in the world, behind only Real Madrid's Cristiano Ronaldo and Barcelona's Lionel Messi.[3]quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang is dat geleden want ik ken hem ook niet![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit krijg je dus, als vrouwen columns over voetbal gaan schrijven. Het slaat werkelijk he-le-maal nergens op. Ook qua redenatie is de column best treurig
En dan heb ik het nog niet eens over die treurige Willem II-supporters die reagerenquote:![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dit krijg je dus, als vrouwen columns over voetbal gaan schrijven. Het slaat werkelijk he-le-maal nergens op. Ook qua redenatie is de column best treurigFishin'twitter:KingZhano twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 20:19:50Vrouwen als @nynke moeten hun mond houden over voetbal #terugnaardekeuken reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
[..]Fishin'twitter:KingZhano twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 20:19:50Vrouwen als @nynke moeten hun mond houden over voetbal #terugnaardekeuken reageer retweet
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over die treurige Willem II-supporters die reageren![]()
![]()
Dat hoorde ik ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:28 schreef DutchSL het volgende:
@DS2: ze hadden het net over goed opletten bij De Slimste.![]()
Link naar goal?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond de goal van Lurling dit weekend vele malen beter![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Draxlerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:31 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden jullie doen?
Ozil of gotze?
![]()
Draxler had wel een lekker schot, ik heb er nu kroos staanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef DutchSL het volgende:
Sowieso niet Ozil met zijn 2* weak foot
echter te traag qua handeling, maar geweldig afstand schot
ozil zal beter in mijn spel passen denk ik gezien zijn passing skills
speel graag steekballetjes op gomez.. daarnaast altijd handig om een goede bal te kunnen geven op sam of schurrle om de bal voor te geven..
maar toch, gotze heeft ook wel lekkere stats
Update: hmm niet eens gezien dat ozil 2* weak foot had..![]()
Lekker hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)e-nac-breda-3-2.html![]()
Gundogan kan ookquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:33 schreef Downstar het volgende:
[..]
Draxler had wel een lekker schot, ik heb er nu kroos staan
echter te traag qua handeling, maar geweldig afstand schot
ozil zal beter in mijn spel passen denk ik gezien zijn passing skills
speel graag steekballetjes op gomez.. daarnaast altijd handig om een goede bal te kunnen geven op sam of schurrle om de bal voor te geven..
maar toch, gotze heeft ook wel lekkere stats
Update: hmm niet eens gezien dat ozil 2* weak foot had..![]()
benson ook gr grquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:41 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin gaat een hattrick scoren. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar word ik verlegen vanquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor POTS gemaakt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thiago PaalHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Wat is dat voor zaadvlekje naast zn hoofd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Neuer staat weer eens CDM vandaag geloof ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die versnellingquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuer staat weer eens CDM vandaag geloof ik![]()
Hij speelt idd tegen het centrum aan
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
bohhh wat een knal. Bayern heeft wel pech zo..paal, lat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vloog uit zijn mond tijden het optreden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is dat voor zaadvlekje naast zn hoofd?
Ik gok dat het een oudere broer van Thye kon zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Gewoon ultra-defensive en counter. Dat speelt hij waarschijnlijk ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mag tegen een 5 atb met Ronaldo en Bale voorinHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Winkans wordt er niet groter door. Wedstrijd alleen nog saaier.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon ultra-defensive en counter. Dat speelt hij waarschijnlijk ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kansloosheid...echt tragischquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gewoon ultra-defensive en counter. Dat speelt hij waarschijnlijk ook.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Chinezen spelen 8 atb ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nog nooit een Bale tegengekomen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mag tegen een 5 atb met Ronaldo en Bale voorin
Die Conca, geen flikker kunnen en 12 miljoen verdienen bij Guangzhou
Hala Madrid !
Ik ben sowieso nog nooit een speler van meer dan een miljoen tegen gekomen behalve een SIF Aguero en IF Neymar.
En had zelf dus Ibrahimovic.![]()
Ik ging nog opzoeken of hij in FUT heeft gezeten maar dat is niet zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef BDIL het volgende:
Die Conca, geen flikker kunnen en 12 miljoen verdienen bij Guangzhou![]()
Verlies kans wordt er wel kleiner doorquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Winkans wordt er niet groter door. Wedstrijd alleen nog saaier.Maar je hebt gelijk. Alleen meestal pak ik 5atb teams meestal wel aan door counters (of gewoon LB-Y spammen). Fok dat. Tegen een 5atb is alles geoorloofd en ben ik echt een try-hard
Had ik gelijk dat ie ultra-defensive speelt? Of doelde je op mijn tactiek om dat tegen te gaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een kansloosheid...echt tragisch
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
1x tegen een team met Messi, Neymar en Ronaldo tegengekomen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben sowieso nog nooit een speler van meer dan een miljoen tegen gekomen behalve een SIF Aguero en IF Neymar.
Zo leuk om dan met een goedkoop team hem te laten ragequiten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zo, zakkie Doritos Pure Paprika open trekken
Maak DS2 nou niet jaloers.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef DuTank het volgende:
Zo, zakkie Doritos Pure Paprika open trekken
Hij mag het niet meer eten...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt ongelofelijk. 1 schot, 1 goal. En waarom heeft hij dan geen last van handicap?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog nooit een Bale tegengekomen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tuurlijk had je gelijkquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Verlies kans wordt er wel kleiner doorMaar je hebt gelijk. Alleen meestal pak ik 5atb teams meestal wel aan door counters (of gewoon LB-Y spammen). Fok dat. Tegen een 5atb is alles geoorloofd en ben ik echt een try-hard
[..]
Had ik gelijk dat ie ultra-defensive speelt? Of doelde je op mijn tactiek om dat tegen te gaan?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En ondertussen ga je op zoek naar deals?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef DuTank het volgende:
Zo, zakkie Doritos Pure Paprika open trekkenDat is niet waar. Ik mag Pure Paprika wel gewoon eten zonder dat er iets van wordt gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Maak DS2 nou niet jaloers.
Hij mag het niet meer eten...![]()
Nee, het zoeken naar deals is vrij kansloos. Ik moet heel vaak genoegen nemen met 200 coins winst en daar ga ik niet voor... Dus ik ga nu voortaan gewoon discard IFs oppikken en relisten tot ik er bij neer valquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En ondertussen ga je op zoek naar deals?
[..]
Dat is niet waar. Ik mag Pure Paprika wel gewoon eten zonder dat er iets van wordt gezegd.
Ribery einz
De goal die je wist dat zou komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-0 Ribery
Hala Madrid !
Ik ook niet. Messi 1x, Ronaldo max 2 of 3 keer, Zlatan idem. Echt heel weinig. En maar 1x iemand met legends, maar sinds die release heb ik amper gespeeld.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nog nooit een Bale tegengekomen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat niemand een neuk geeft?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
Zola weg bij Watford, waarom zegt niemand datAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan Ribery nu wel betalen en vorige week net niet. Morgen gaat zijn IF wel uit packs dus dan wordt hij goedkoper.Ik denk dat weinig mensen hier de Championship volgen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef ThadCastle het volgende:
Zola weg bij Watford, waarom zegt niemand dat![]()
Messi lijkt me ook konkoslecht in dit spel.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Messi 1x, Ronaldo max 2 of 3 keer, Zlatan idem. Echt heel weinig. En maar 1x iemand met legends, maar sinds die release heb ik amper gespeeld.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef DutchSL het volgende:
Van Rhijn gehandicapte sporter van het jaar
je balans helemaal weg door de workrates van sissoko.. trapz tochquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel bazig.![]()
![]()
Is al jaren op zijn best op wide CAM in 4222/4231quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Messi lijkt me ook konkoslecht in dit spel.![]()
Cabaye dan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
je balans helemaal weg door de workrates van sissoko.. trapz tochRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die keeper
Hala Madrid !
Mandzukic zweiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
In China is het verboden om een bal te klemmen geloof ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mandzukic to score with a header stond best laagquote:
Hala Madrid !
Mag bij pingpong ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In China is het verboden om een bal te klemmen geloof ik![]()
Ik geloof dat ik mijn voldoening maar moet halen uit het feit dat ik zijn Bale geblesseerd heb geschopt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ook de laatste actie met het wegtrappen van de bal na de reddingquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In China is het verboden om een bal te klemmen geloof ik
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik geloof dat ik mijn voldoening maar moet halen uit het feit dat ik zijn Bale geblesseerd heb geschoptverloren van zo'n sukkeltje?
Even vergeten dat je je handen mag gebruiken. Kan gebeurenquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ook de laatste actie met het wegtrappen van de bal na de redding
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yup. Vanouds. Meer doelpogingen, maar als ik dan eindelijk scoor, krijg ik weer direct na de aftrap zo'n goal uit een hoge steekpass om mijn orenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik geloof dat ik mijn voldoening maar moet halen uit het feit dat ik zijn Bale geblesseerd heb geschopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik moet toch een team vol met Ho's.bazenteam is dat.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Vanouds. Meer doelpogingen, maar als ik dan eindelijk scoor, krijg ik weer direct na de aftrap zo'n goal uit een hoge steekpass om mijn orenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Eto'o had net moeten afleggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef ThadCastle het volgende:
Kevin bakt er niks van. Andre ook weinig, veel beweging maar geen overzicht.Hala Madrid !
Schurrle ook al een keerquote:
Echt een saaie wedstrijd
De Bruyne heeft echt nog niks goed gedaandie gaat gewisseld worden
![]()
Zei die Belg bij het Sportgala nou serieus "kanker hoer"?
?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef DuTank het volgende:
Zei die Belg bij het Sportgala nou serieus "kanker hoer"?Hala Madrid !
ik dacht het welquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:32 schreef DuTank het volgende:
Zei die Belg bij het Sportgala nou serieus "kanker hoer"?
#FreeTrapz![]()
Ja hij was een heel verhaal aan het houden en zei opeens "kanker hoer"quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alles vliegt ineens binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
GotzeDie keeper
Hala Madrid !
Kut chinezen zijn omgekocht
Hala Madrid !
Als EA nu nog zegt dat er geen handicap is.![]()
Ben jij een Marokkaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zie opeens dit ding thuis staan, ben benieuwd wat voor geluid eruit komt![]()
Trouwens IF guerra morgen neem ik aan
#FreeTrapz![]()
Mijn zusje heeft ook zo'n handtas. Prima dingquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zie opeens dit ding thuis staan, ben benieuwd wat voor geluid eruit komt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een rare koffer ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zie opeens dit ding thuis staan, ben benieuwd wat voor geluid eruit komt![]()
Sowieso ja. Met zijn konko workratesquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:37 schreef FCsuarez het volgende:
Trouwens IF guerra morgen neem ik aanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En morgen if depayquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Met zijn konko workrates![]()
![]()
![]()
haha nog niet gezienquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso ja. Met zijn konko workratesbest kut idd.
had er nog een in de club, die er maar uit gedaan
#FreeTrapz![]()
Kleine kans lijkt me. Als hij die laatste pingel had benut wel..maar na die misser..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me wel.. Hij wordt ziek gehyped op het ea forum en hij zat bij alle predictions die ik gezien hebquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kleine kans lijkt me. Als hij die laatste pingel had benut wel..maar na die misser..![]()
Dat heb ik al zovaak gezien..soms is het ook meer hoop dan wat anders. Maar ik hoop mee. Must-have is het danquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:45 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lijkt me wel.. Hij wordt ziek gehyped op het ea forum en hij zat bij alle predictions die ik gezien heb
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar wel een dure schat ikquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik al zovaak gezien..soms is het ook meer hoop dan wat anders. Maar ik hoop mee. Must-have is het dan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2 goals + assist voor een silver die zo gehyped wordt lijkt me wel genoeg (of ik hoop het..quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik al zovaak gezien..soms is het ook meer hoop dan wat anders. Maar ik hoop mee. Must-have is het dan)
![]()
Zou me verbazen als hij onder de 500k is jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar wel een dure schat ik
Dat zou zo'n hype IF zijn dat al die standaard Ere silvers dan stijgen ook. Ruiter etcAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vind de hype rond montero en van aanholt nu ook wel mee vallen trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou me verbazen als hij onder de 500k is ja
Dat zou zo'n hype IF zijn dat al die standaard Ere silvers dan stijgen ook. Ruiter etcPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Laten we het hopen. Scheelt wel dat er relatief weinig concurrentie is deze week.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
2 goals + assist voor een silver die zo gehyped wordt lijkt me wel genoeg (of ik hoop het..)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die laatste is "maar" een LB ook hequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind de hype rond montero en van aanholt nu ook wel mee vallen trouwens.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hype rond een LB ontstaat er sowieso niet snel. Zie niet echt waarom er een Van Aanholt hype zou moeten zijn? En meer dan 100k lijkt me al best hoog voor hem....quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind de hype rond montero en van aanholt nu ook wel mee vallen trouwens.
Montero wel wat meer, maar die was 2 jaar geleden in de MLS veel populairder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
silvers vallen me in het algemeen een beetje tegen dit jaar.
zit ook weinig handel in. maar toch als hij komt gaan we van de week een IF depay halen
#FreeTrapz![]()
Weer de lat
Hala Madrid !
Leek me eigenlijk een eigen goal. Je hebt weinig gemist iigquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
Ben ff weg scoort Frank. lekker joh
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus EA
Sta 3-0 voor en opeens zien mijn spelers de bal niet meer.
Ze rennen de bal voorbij en courtois laat een bal door zijn voeten glippen enz enz.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als Torres Nilo een IF krijgt dan zorg ik voor een hype.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hype rond een LB ontstaat er sowieso niet snel. Zie niet echt waarom er een Van Aanholt hype zou moeten zijn? En meer dan 100k lijkt me al best hoog voor hem....
Montero wel wat meer, maar die was 2 jaar geleden in de MLS veel populairder.![]()
Paal
Hala Madrid !
Deze ook weer (indirect) paal. 4e keer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Keeper heeft geluk dat dit geen blamage is geworden.quote:Hala Madrid !
Ja is al aangepast zie ik nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Leek me eigenlijk een eigen goal. Je hebt weinig gemist iig![]()
Kan nog..5 of meer vind ik wel een blamage..maar dan meer voor het toernooi zelf. Nutteloze potjes dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Keeper heeft geluk dat dit geen blamage is geworden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Matige stats ook die verdediging.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wel typisch zijn als die Chinezen zo nog scoren. Bayern zit echt in relax mode nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan iemand me het nut van Sturridge op CAM uitleggen?
Voor de duidelijkheid: in 41212.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pff GotzeHala Madrid !
gewoon omdat je dan remy en benteke in de spits kan houden en je geen geld voor een knappe CAM hebtquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor de duidelijkheid: in 41212.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wie staan ervoor dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor de duidelijkheid: in 41212.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo lelijk is Sturridge ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon omdat je dan remy en benteke in de spits kan houden en je geen geld voor een knappe CAM hebtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
enige reden. dat ik kan bedenken waarom zou je anders een ST met 3*WF op CAM zetten...quote:
staat epke daar nou gewoon een beetje over zichzelf op te scheppen.![]()
#FreeTrapz![]()
Opschepke ZonderlandAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zo iemand die alles en iedereen BEAST noemt dusquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke, en nu brengt hij Akinfenwa in voor EtooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja zeggen dat het nooit went en dan 4x met een kuch er achter aanquote:![]()
- punten epke
#FreeTrapz![]()
Hij mag het wel van mij. Eindbaasquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja zeggen dat het nooit went en dan 4x met een kuch er achter aan![]()
- punten epkeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Telt dit als 2x lat Iwan?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo iemand die alles en iedereen BEAST noemt dus
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bal stuiterde 2 keer op de lat
Hala Madrid !
vind 4 jaar achter elkaar wel een beetje overdreven. vorig jaar natuurlijk gewoonquote:![]()
maar dit jaar zijn er toch wel andere mooie sport prestaties neergezet denk ik dan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hala Madrid !
Ik had net Walcott op CAM.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor de duidelijkheid: in 41212.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wel vaag dat mensen zo bitchen over Robben. Iemand uit een teamsport moet die prijs toch ook gewoon kunnen winnen..ook daar kan je als individu uitblinken natuurlijk. Maar dan moeten de overige sporten ineens in opstand komen omdat het voetbal al genoeg aandacht krijgt ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:15 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
vind 4 jaar achter elkaar wel een beetje overdreven. vorig jaar natuurlijk gewoon![]()
maar dit jaar zijn er toch wel andere mooie sport prestaties neergezet denk ik dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
laatste voetballer die hem gewonnen heeft is gullitquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel vaag dat mensen zo bitchen over Robben. Iemand uit een teamsport moet die prijs toch ook gewoon kunnen winnen..ook daar kan je als individu uitblinken natuurlijk. Maar dan moeten de overige sporten ineens in opstand komen omdat het voetbal al genoeg aandacht krijgt ofzo![]()
robben had hem dit jaar wel mogen winnen van mij, sneijder paar jaar geleden ook.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jammer dat WK/EK altijd in Olympisch jaar vallen.
Sneijder had in 2009 en 2011 wel gewonnen met die prestaties, maar in 2010 waren er Olympisch kampioenen om uit te kiezen en dat is toch anders dan een wereldkampioen (of in 2009 en 2011 was Epke niet eens wereldkampioen).![]()
Leerdam heeft een prima wedstrijd gefloten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Tim86 het volgende:
Leerdam heeft een prima wedstrijd gefloten.
Luiz nu al 2 zieke long passes
Sunderland heeft volgens mij niet door dat het een beker wedstrijd iskutteam
![]()
Dit. Via-via al meerdere keren gehoord.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, Sven is een arrogante lul. #heerenvenerswetenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met z'n paardenkoppen wijfke.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Via-via al meerdere keren gehoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
die is idd best lelijk, doe mij dat andere hockey dingetje maarquote:
#FreeTrapz![]()
Chelsea
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luiz ook echt..die wees nog net niet waar hij hem precies moest binnenschieten
Benen zo ver open
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet nu tegen een schitterend team, met 11 chemisty .. dat moet wel iemand zijn die dit met opzet probeert![]()
![]()
Mijn stream loopt achter ten opzichte van mijn telefoonquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef Tim86 het volgende:
Luiz ook echt..die wees nog net niet waar hij hem precies moest binnenschieten
Benen zo ver opengodver haha
Eerste keer voor goal van Sunderland zo ong![]()
Maakt een eigen doelpunt vanaf de aftrap en daarna ragequitquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef DutchSL het volgende:
Moet nu tegen een schitterend team, met 11 chemisty .. dat moet wel iemand zijn die dit met opzet probeert![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meisje van 11 beroofd van haar telefoon in ZaandamJe kind een Iphone 5 geven en dat niet verwachten
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef BDIL het volgende:
Meisje van 11 beroofd van haar telefoon in ZaandamJe kind een Iphone 5 geven en dat niet verwachten
en het was niet de usual suspect.
#FreeTrapz![]()
Lijkt me vrij logisch dat je dat niet verwacht toch? We zijn niet allemaal zo thuglife.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef BDIL het volgende:
Dat het belachelijk is om je kind zoiets te geven is weer wat anders..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn eerste post over Zenit is ook echt van dit jaar.![]()
Het is wel een uithangbord voor laffe kruimeldieven. Wat moet zon kind met een dure telefoon ?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat je dat niet verwacht toch? We zijn niet allemaal zo thuglife.
Dat het belachelijk is om je kind zoiets te geven is weer wat anders..Hala Madrid !
Niets, maar zo groot is de kans toch niet dat hij ook meteen gejat wordt..quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is wel een uithangbord voor laffe kruimeldieven. Wat moet zon kind met een dure telefoon ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gündoğan toch maar gekozen voor op die CAM positie ipv ozil of gotze..
net 1 potje gespeeld, en hij speelde heerlijk
Gelijk belangrijke goal gemaakt en lekkere assist![]()
![]()
Ik geef mijn kind later ook een iPhone 99s en dan huur ik een Mohammed in om m te jatten en dan breng ik m terug naar de winkel. En dan tegen dat kind zeggen dat ie maar beter op zn spullen moet opletten. #strengdochrechtvaardig![]()
Misschien wordt het topic nu leuk:quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
doe mij deze maar![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het topic nu leuk:Geen tepels + lelijke venusheuvel tekening. /care.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien wordt het topic nu leuk:ik denk dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
Als Fuszy een plaatje post dan heb je je broek meteen vol. gr grquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen tepels + lelijke venusheuvel tekening. /care.![]()
Nee dit is een stimulans voor betere picsquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als Fuszy een plaatje post dan heb je je broek meteen vol. gr gr
Plemp je hele USB verzameling.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die heb ik niet op mijn USB stick staan.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dit is een stimulans voor betere pics![]()
die ik laatst van fuszy zag was wel
#FreeTrapz![]()
![]()
Nav:twitter:KingZhano twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 20:19:50Vrouwen als @nynke moeten hun mond houden over voetbal #terugnaardekeuken reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nav:twitter:KingZhano twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 20:19:50Vrouwen als @nynke moeten hun mond houden over voetbal #terugnaardekeuken reageer retweet
Feyenoord Rotterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is wel leuk hoor, beetje trollen op Twatterquote:Verder gebruik ik het ook niet echt, alleen om held Sibon te volgen
![]()
![]()
twitter:KingZhano twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:49:33@nynke grapje hoor lieve schat. Ik zou je geven. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet wat de dames willen horenquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
twitter:KingZhano twitterde op dinsdag 17-12-2013 om 22:49:33@nynke grapje hoor lieve schat. Ik zou je geven. reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Tim86 het volgende:
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: