Okido. M'n bod van 30 nog steeds niet het overwegen waard? ;-)quote:Op donderdag 19 december 2013 09:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja maar het staat al een week op MP en heb de moed opgegevenen het is denk ik ook wel een leuk spel maar BF of NFS lijkt me leuker
Ik bedacht me gisteren dat ik nog geen enkel potje in NBA heb gewonnen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:13 schreef Lastpost het volgende:
Ik speel Fifa, NFS en NBA het meest, toffe games!
Hehe, ik heb de settings qua gameplay gewoon aangepast, teamgenoten die het beter doen, betere dunk/pass en verdediging en minder snel overtredingen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat ik nog geen enkel potje in NBA heb gewonnen.
nee sorry hahaquote:Op donderdag 19 december 2013 09:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Okido. M'n bod van 30 nog steeds niet het overwegen waard? ;-)
Dat is misschien wel een goed idee, heb alles nog op de standaard settings staan en verlies altijd met 15+ punten verschil van Pro AI.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hehe, ik heb de settings qua gameplay gewoon aangepast, teamgenoten die het beter doen, betere dunk/pass en verdediging en minder snel overtredingen.
Lekker arcade-stijl is meer mijn ding zo.
assassins creed?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
1. Killzone Shadow Fall
2. Resogun
3. NFS Rivals
4. DC Universe Online
5. Battlefield 4
6. NBA 2k14
7. Contrast
8. Warframe
9. War Thunder
10. Blacklight Retribution
Zin om dit weekend potje tegen elkaar te spelen? Ik win ook nauwelijks namelijk, dus dan hebben we beiden een goede kansquote:Op donderdag 19 december 2013 10:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat ik nog geen enkel potje in NBA heb gewonnen.
Nee, dat had ik niet. Bij mij werkte dat gewoon!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook dat bij Battlefield je tijdens de filmpjes geen stemmen hoort? In de cutscenes tijdens de missies hoor ik ze wel praten, maar de langere filmpjes voor een nieuwe missie hoor je alleen omgevingsgeluid en geen mannetjes praten.
Gaan we weer......quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Helemaal geen probleem natuurlijk!
[..]
Helemaal geen probleem natuurlijk!
Staat je PS4 op surround terwijl je stereo speakers hebt?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Hebben jullie ook dat bij Battlefield je tijdens de filmpjes geen stemmen hoort? In de cutscenes tijdens de missies hoor ik ze wel praten, maar de langere filmpjes voor een nieuwe missie hoor je alleen omgevingsgeluid en geen mannetjes praten.
Neinzquote:Op donderdag 19 december 2013 10:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Staat je PS4 op surround terwijl je stereo speakers hebt?
Oh wat kut, de game is helemaal geupdate enzo maar het blijftquote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nee, dat had ik niet. Bij mij werkte dat gewoon!
Nope, ik had alleen in het eerste level dat de lift niet omhoog wildequote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik. Maar ik ben op mijn werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef RRuben het volgende:
meer mensen die nu niet kunnen inloggen bij PSN?
Lol, handigquote:Op donderdag 19 december 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, ik had alleen in het eerste level dat de lift niet omhoog wilde
Verder gelukkig geen bugs tegen gekomen.
Hoezo sorry, hij maakt gewoon een grapje johquote:Op donderdag 19 december 2013 10:26 schreef RRuben het volgende:
[..]
oh ik ben gewoon thuis, heb al kerstvakantiesorry moest ik even zeggen
Ja is prima!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zin om dit weekend potje tegen elkaar te spelen? Ik win ook nauwelijks namelijk, dus dan hebben we beiden een goede kans
Die heb ik niet dus kan ik niet over oordelen.quote:
Yes, PSN ligt er hier ook uit helaas.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:25 schreef RRuben het volgende:
meer mensen die nu niet kunnen inloggen bij PSN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |