Voor mij wordt het de komende dagen ook lastig afspreken, maar ik zal je straks toevoegen en dan zien we elkaar vnazelf online. Stuur ik je wel ff invite. Begin volgende week gaat anders sowieso lukken!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja is prima!
Wordt dan wel morgenavond of zondag, zaterdag heb ik geen tijd denk ik.
PSN : nyx1978
Ik pakte net wat te drinken toen ik bij de lift stond. Maar goed ook, want ineens begonnen die 2 over Fortune cookies.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, ik had alleen in het eerste level dat de lift niet omhoog wilde
Verder gelukkig geen bugs tegen gekomen.
Yep komt goed!quote:Op donderdag 19 december 2013 10:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Voor mij wordt het de komende dagen ook lastig afspreken, maar ik zal je straks toevoegen en dan zien we elkaar vnazelf online. Stuur ik je wel ff invite. Begin volgende week gaat anders sowieso lukken!
Vandaag en morgen nog, dan 2 weken vrij, eindelijk tijd om ECHT goed te gaan zitten voor de PS4.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
wtf... moet iedereen hier niet gewoon werken ?
Vakantiequote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Nicequote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vandaag en morgen nog, dan 2 weken vrij, eindelijk tijd om ECHT goed te gaan zitten voor de PS4.
Damn , lekker hoorquote:Op donderdag 19 december 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vakantie
*zet battlefield aan*
succes met werken![]()
Jawel hoor, gewoon werkslaaf hieroquote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Straks even een uurtje, vanuit huis.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Ik kijk ook regelmatig een stream via twitch op mijn laptop en dan wil ik nog even verder kijken via de app op mijn Ipad. Het is dan voor mij ook vaak onmogelijk om dezelfde stream terug te vinden. Ik zoek dan op de gebruikersnaam maar toch kan ik die niet vinden. Ik ben ook benieuwd of iemand weet waarom dat zo is en hoe je dit kan oplossen.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef RRuben het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik op die twitch app op je mobiel kan streamen? als ik stream via de ps4 dan kan ik wel m'n stream bekijken via de site. Maar op de app sta ik dan tussen all results en niet in de watch now tab.
Haha , arme ons...quote:Op donderdag 19 december 2013 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon werkslaaf hiero
Uitkeringstrekkers alom hier.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:30 schreef Altron het volgende:
Wil dolgraag voor mezelf beginnen, maar met een gezin waar ik verantwoordelijk voor ben, durf ik de stap niet te nemen.quote:Op donderdag 19 december 2013 10:41 schreef Bolters het volgende:
Zaak verkocht en niet meer werken. Nog beter
Ho*ren neuken nooit meer werken ?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:41 schreef Bolters het volgende:
Zaak verkocht en niet meer werken. Nog beter
Fokkers neuken nietquote:Op donderdag 19 december 2013 11:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Ho*ren neuken nooit meer werken ?
Succes met het vinden van een baan.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik ben helaas werkeloos, ik weet zeker dat ik volgende maand aan het werk kan, maar dat is op oproepbasis. Het is gewoon een klotetijd, maar ik blijf maar solliciteren en solliciteren. Ik ben al blij als ik een reactie terugkrijg van het bedrijf waar ik solliciteer, dat is namelijk meer uitzondering dan regel.
Gelukkig heb ik een PS3 en binnekort een PS4 om mij in deze eenzame uren, dagen, maanden te vergezellen.
Jij gaat een PS4 van ons belastingsgeld kopen dus?quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef BraboMeneer het volgende:
Ik ben helaas werkeloos, ik weet zeker dat ik volgende maand aan het werk kan, maar dat is op oproepbasis. Het is gewoon een klotetijd, maar ik blijf maar solliciteren en solliciteren. Ik ben al blij als ik een reactie terugkrijg van het bedrijf waar ik solliciteer, dat is namelijk meer uitzondering dan regel.
Gelukkig heb ik een PS3 en binnekort een PS4 om mij in deze eenzame uren, dagen, maanden te vergezellen.
Klote is dat..quote:Op donderdag 19 december 2013 11:27 schreef BraboMeneer het volgende:
Haha, zo zou je het kunnen stellen. Toch kom ik na mijn WW niet in aanmerking voor bijstand gelukkig. Ik heb dus voldoende geld op mijn rekening, maar zuur is het wel.quote:Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij gaat een PS4 van ons belastingsgeld kopen dus?![]()
Nee, het is een klote tijd inderdaad, merk het zelf ook. Succes!
Gelukkig zijn er mensen zoals jou die dat inzien maar helaas is er een heel kuddelopers die de bovenste alinea steeds weer roepen. Het is een klote tijd en het wordt steeds erger mark my words!quote:Op donderdag 19 december 2013 11:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jij gaat een PS4 van ons belastingsgeld kopen dus?![]()
Nee, het is een klote tijd inderdaad, merk het zelf ook. Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |