Haha, inderdaad! Genoeg vrouwen die op zoek zijn naar seks, al kijken ze wel even de kat uit de boom vaak dat ze niet met een of andere drietrapsdebiel te maken hebben, en terecht. Het zijn net mensen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:25 schreef Silenus het volgende:
Haha, zo vaak! En dan niet meteen als zin 1 (vrouwen kijken wel uit aan wat voor evt. mongool ze dat vragen) maar toch wel dat ze binnen 5 minuten aangeven vooral op zoek te zijn naar wat spanning, etc.
Nota bene vandaag nog een vrouw gesproken op tinder die samenwoont met haar vriend en wat spanning buiten haar relatie zoekt.
quote:Ik had gister avond een super leuk gesprek met een jongen. ik had een foto naar mijn vriendinnen gestuurd van hem en toen zeiden ze allemaal dat ik hem moest blokken omdat hij zo lelijk was. en ik had toen geschreven naar hem dat hij me met rust moest laten en hem geblokt. ik voel me zo schuldig want hij was zo leuk. hoe kom ik van dit verschikkelijke gevoel af
het is ook wel mijn domme fout ik ben een verschikkelijk mens!
Kortom, maar gewoon eens direct informeren.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:26 schreef schermafbeelding het volgende:
Hier ook. Vorige week iemand aangesproken die niet reageerde op normale dingen. Toen maar gevraagd wanneer we sex gingen hebben. Twee dagen erna(y)
Ja, en dus niet bij iedereen he. Je kunt het hooguit proberen bij iemand met wie een gesprek toch voor geen meter loopt. Maar vrouwen zijn geen computer waar je een seksmuntje ingooit en ze ineens een nat kutje krijgen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Kortom, maar gewoon eens direct informeren.
Je moet het weten te brengen. Mijn tip is dat jij dat gewoon moet laten.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt overigens vaker niet als wel. Maar dat snapt iedereen wel lijkt me.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dus in andere woorden: je vindt je zelf mooi.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en dus niet bij iedereen he. Je kunt het hooguit proberen bij iemand met wie een gesprek toch voor geen meter loopt. Maar vrouwen zijn geen computer waar je een seksmuntje ingooit en ze ineens een nat kutje krijgen.
Waarbij ze positief reageert op dezelfde vraag van de een kan ze misschien jou juist een creep vinden. Mooie mensen kunnen sowieso wat meer 'maken'.
Nee, hij wordt mooi (of misschien beter gezegd, leuk) bevonden door veel vrouwen op Tinder. En hij weet dat. En maakt er handig gebruik van, wat overigens volkomen terecht is. Helemaal niks mis mee.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dus in andere woorden: je vindt je zelf mooi.
Het hangt puur van de vrouw en haar humeur af hoe ze reageert op zo'n opmerking geloof ik. Wat de ene vrouw knap vindt, kan de andere afschuwelijk vinden en omgekeerd.
Als ze into you is kan je redelijk veel maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe leiden de meeste gesprekken die ik heb gehad via tinder ook nergens toe. Geen nummer (appen is handiger vind ik persoonlijk, daarom vraag ik meestal haar nummer), date of wat dan ook. Dan kan je wellicht toch beter iets proberen waarbij de kans op succes nihil is dan blijven doormodderen met een kans op succes van nul. Nihil is groter dan nul. Of is dat raar gedacht?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:32 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Dat werkt overigens vaker niet als wel. Maar dat snapt iedereen wel lijkt me.
Je eigen nummer geven en zij je een bericht via Whatsapp laten sturen. Eventueel met een smoes erbij dat Tinder op het moment niet goed bij je werkt, maar dat je wel te bereiken bent op Whatsapp via 06........quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:47 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe leiden de meeste gesprekken die ik heb gehad via tinder ook nergens toe. Geen nummer (appen is handiger vind ik persoonlijk, daarom vraag ik meestal haar nummer), date of wat dan ook. Dan kan je wellicht toch beter iets proberen waarbij de kans op succes nihil is dan blijven doormodderen met een kans op succes van nul. Nihil is groter dan nul. Of is dat raar gedacht?
Grote kans dat ze niks sturen dan. Beter zelf om een nummer vragen met de smoes dat tinder niet zo goed bij je werkt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Je eigen nummer geven en zij je een bericht via Whatsapp laten sturen. Eventueel met een smoes erbij dat Tinder op het moment niet goed bij je werkt, maar dat je wel te bereiken bent op Whatsapp via 06........
Gaat er niet om of ik mezelf mooi vind, de vrouw 'moet' me mooi vinden.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:34 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Dus in andere woorden: je vindt je zelf mooi.
Nouja, hij werkt serieus bij mij vaak niet zo goed...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 13:58 schreef PG18 het volgende:
[..]
Je eigen nummer geven en zij je een bericht via Whatsapp laten sturen. Eventueel met een smoes erbij dat Tinder op het moment niet goed bij je werkt, maar dat je wel te bereiken bent op Whatsapp via 06........
Zelf een nummer geven werkt bij de meeste vrouwen inderdaad niet. Dan hoor je er nooit meer iets van. Jouw 'smoes' klinkt wel als een goede om eens te proberen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Grote kans dat ze niks sturen dan. Beter zelf om een nummer vragen met de smoes dat tinder niet zo goed bij je werkt.
Ik denk dat vrouwen sneller wat sturen naar het nummer van een man dan dat een vrouw haar nummer zomaar weggeeft. Uiteraard moet je wel haar vertrouwen hebben door al een heel gesprek op Tinder gehad te hebben, zodat ze nog wel door wilt praten. Dus het beste werkt het om halverwege een gesprek aan te geven over te willen gaan op Whatsapp.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:08 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Grote kans dat ze niks sturen dan. Beter zelf om een nummer vragen met de smoes dat tinder niet zo goed bij je werkt.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Zelf een nummer geven werkt bij de meeste vrouwen inderdaad niet. Dan hoor je er nooit meer iets van. Jouw 'smoes' klinkt wel als een goede om eens te proberen.
Niet zozeer, want op t moment dat je dan als vrouw whatsappt komt je nummer ook bij diegene terecht.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:24 schreef PG18 het volgende:
[..]
Ik denk dat vrouwen sneller wat sturen naar het nummer van een man dan dat een vrouw haar nummer zomaar weggeeft. Uiteraard moet je wel haar vertrouwen hebben door al een heel gesprek op Tinder gehad te hebben, zodat ze nog wel door wilt praten. Dus het beste werkt het om halverwege een gesprek aan te geven over te willen gaan op Whatsapp.
Bij mij elke keer nog succesvol geweest.
Die werkt tot nu toe voor 100 procent.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:13 schreef yats het volgende:
[..]
Zelf een nummer geven werkt bij de meeste vrouwen inderdaad niet. Dan hoor je er nooit meer iets van. Jouw 'smoes' klinkt wel als een goede om eens te proberen.
Inderdaad. Nooit geen problemen mee gehad. Als je nooit meer wat hoort doe je toch echt zelf iets verkeerd.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die werkt tot nu toe voor 100 procent.
Jawel, maar de man heeft wel als eerste iets van zijn privé gegevens weggegeven. Terwijl een vrouw misschien niet als eerste haar privé gegevens wilt prijsgeven (weet niet hoor, jij als vrouw weet dat natuurlijk beterquote:Op vrijdag 3 januari 2014 14:35 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Niet zozeer, want op t moment dat je dan als vrouw whatsappt komt je nummer ook bij diegene terecht.
Poor youquote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:12 schreef Beaudelaire het volgende:
Van de drie dames aan wie ik mijn telefoonnummer heb gegeven, stuurde de een meteen iets, zei de ander 'ik wacht even af' en zei de ander iets te sturen. Inmiddels vier dagen geleden.
Tenzij je polygaam bent of beaamt.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 15:21 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ach, die eerste is heel leuk. En in de liefde heb je maar een iemand nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |