Eens, al heb ik daar niets van gemerkt...quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:51 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Kortaf doen is zoveeeel makkelijker dan spraakzaam doen haha.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al heb ik daar niets van gemerkt...
Om zwijgzaam te zijn? Dat zeker, dat zijn vrijwel alle vrouwen die ik tot nu toe getroffen heb.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:46 schreef Plofkipje het volgende:
[..]![]()
Laat ik t anders zeggen: op tinder is t makkelijker
Elk gesprek op tinder komt toch neer op hoi alles goed, of op mannen die uit zijn op seks. Dan kan je beter zwijgzaam zijn ja haha.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Om zwijgzaam te zijn? Dat zeker, dat zijn vrijwel alle vrouwen die ik tot nu toe getroffen heb.
p.s. Ik vind het verder wel gezellig hoor dat je niet zwijgzaam bent...
Nou ja, tinder is wel ooit ontwikkelt als 'date-/seksapp'. Ik denk dat de meeste vrouwen op tinder daar ook wel op uit zijn. Het is alleen de kunst om elkaars bedoelingen goed te begrijpen. Bij een match heb je elkaar in ieder geval qua uiterlijk een voldoende gegeven.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:49 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Elk gesprek op tinder komt toch neer op hoi alles goed, of op mannen die uit zijn op seks. Dan kan je beter zwijgzaam zijn ja haha.
Haha ja denk ook wel dat de meeste vrouwen er geen problemen mee hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, tinder is wel ooit ontwikkelt als 'date-/seksapp'. Ik denk dat de meeste vrouwen op tinder daar ook wel op uit zijn. Het is alleen de kunst om elkaars bedoelingen goed te begrijpen. Bij een match heb je elkaar in ieder geval qua uiterlijk een voldoende gegeven.
Maar jij zit er met een andere reden op?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:07 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Haha ja denk ook wel dat de meeste vrouwen er geen problemen mee hebben.
Reden om te installeren: iedereen had het. Reden om er nu op te kijken: saai colleges en een paar grappige gesprekken die al een poos duren. Geen intentie om echt te daten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Maar jij zit er met een andere reden op?![]()
Ik heb het zelf vooral geïnstalleerd omdat ik hoopte zo voor mezelf een lastige barrière (twijfel of iemand die je aanspreekt je wel leuk vind) voorbij te komen.
Haha, die reden hoor ik ook regelmatig.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:11 schreef Plofkipje het volgende:
[..]
Reden om te installeren: iedereen had het. Reden om er nu op te kijken: saai colleges en een paar grappige gesprekken die al een poos duren. Geen intentie om echt te daten.
Ik zag op een gegeven moment echt iedereen id collegezaal t doen, hoorde er van mensen over en toen wilde ik ookquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, die reden hoor ik ook regelmatig.
quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:32 schreef Dikkekletser het volgende:
Zijn er nog veel mensen die tinderen? Als ik die app wil downloaden zie ik alleen maar reacties dat het niet werkt. Ben wel benieuwd
Kom daar op pagina 3 gelijk al foto's tegen. Net zo als we hier screenshots van dames hebben geplaatst, plaatsen zij daar mannen foto's...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Om een goed beeld te krijgen van hoe 'wij vrouwen' over tinder/matches denken geeft dit ongeveer wel een goed beeld:
http://forum.girlscene.nl(...)pic-282433.1725.html
Ikzelf zit er niet op maar het is wel herkenbaar
(Niet alleen die specifieke paginalink maar gewoon dat hele topic wel)
Dat houdt je niet tegen, dus stom dat t op fok niet magquote:Op donderdag 2 januari 2014 23:30 schreef PG18 het volgende:
[..]
Kom daar op pagina 3 gelijk al foto's tegen. Net zo als we hier screenshots van dames hebben geplaatst, plaatsen zij daar mannen foto's...
Als je dat zo leest zijn ze vooral uit op relaties.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Om een goed beeld te krijgen van hoe 'wij vrouwen' over tinder/matches denken geeft dit ongeveer wel een goed beeld:
http://forum.girlscene.nl(...)pic-282433.1725.html
Ikzelf zit er niet op maar het is wel herkenbaar
(Niet alleen die specifieke paginalink maar gewoon dat hele topic wel)
Wat dan?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 09:17 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Als je dat zo leest zijn ze vooral uit op relaties.
I.t.t. wat meer mensen zeggen hier in dit topic.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat dan?
Seksen doe je maar bij een hoerenclub.
Ja dat klopt, mja, mannen he.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 11:58 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
I.t.t. wat meer mensen zeggen hier in dit topic.
Da's geen fabel, maar die hebben het er wel alle gesprekken over wat ik zo hoor terwijlvrouwen, zoals je ziet, meer naar relaties zoeken dan mannen die er op zitten om te gaan neuken.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:04 schreef Silenus het volgende:
Dat fabeltje dat alleen mannen zoiets willen.
quote:Op vrijdag 3 januari 2014 12:21 schreef Silenus het volgende:
En je bron voor dit wetenschappelijke onderzoek is
1) wat ik zo hoor
2) forum girlscene
Nee ok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |