True. Soms lijkt er inderdaad niet meer in te zitten. Maar hey, als men elkaar maar happy maakt.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad waar en dat zie je in het datingtopic ook nogal eens terugkomen, diezelfde vraag. Dat zijn verbaal nu niet bepaald de meest sterke danwel kleurrijke mensen en dat helpt natuurlijk niet echt.
Ik denk dat die het ook gewoon bij een ''heeey hoeisutt?'' moeten houden en er verder maar het beste van moeten hopen. Het heeft niet zoveel zin dingen te forceren met een sterke openingszin als je er in het daaropvolgende gesprek toch geen vervolg aan kunt geven wat een beetje in lijn ligt. Dat hebben de dames snel genoeg door.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:36 schreef BeamofLight het volgende:
De arrogante klootzakken haal je er hier ook zo tussenuitIk zoek op vrouwen, niet op mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.

De arrogante klootzakken haal je er hier ook zo tussenuitJa, want die fixen wél hun dates.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!

De arrogante klootzakken haal je er hier ook zo tussenuitLove you as well. Los van de zelfingenomen manier van over successen praten rollen we hier gewoon met empirical results dit dat. Ook op het internet finishen de nice guys last, weinig leuke vrouwen daar hebben zin in dat saaie, gare en huichelachtige 'beleefde' gebeuren van mensen die tot niets komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tel daarbij op dat ze op internet nog minstens 10x zoveel benaderd worden als in het echt, en je weet ineens waarom je nooit wat terughoort op je berichten. Zorgen dat je opvalt brengt je al een heel eind. Als je vervolgens ook nog semi-intelligent overkomt en leuke foto's hebt, dan bijten ze.
Dit is een Tinder-topic. Vrouwen zitten op Tinder voor verveling killen, en/of seks. Verwerp alle andere redenen die ze geven en herleid ze naar een van die twee. En reken ook maar dat je een beter gesprek kunt hebben over waarom ze op Tinder zitten (tease that silly cooze), dan over hun 'studie' of 'gezellig sociaal leven'. Die shit hebben ze geen zin in, jij ook niet, en ze weten dat jij ze wil neuken. Doe het dan ook. Ik verbaas me altijd over hoe lang ze nog beleefd op dat 'gezellige' geklets ingaan.Tot de aap uit de mouw komt natuurlijk. Profiteer daarvan.

Je zal wel gelijk hebben, maar ik merk dat bij bijna alle vrouwen de alarmbellen afgaan als je (te snel) over seks begint.quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Love you as well. Los van de zelfingenomen manier van over successen praten rollen we hier gewoon met empirical results dit dat. Ook op het internet finishen de nice guys last, weinig leuke vrouwen daar hebben zin in dat saaie, gare en huichelachtige 'beleefde' gebeuren van mensen die tot niets komen.
Tel daarbij op dat ze op internet nog minstens 10x zoveel benaderd worden als in het echt, en je weet ineens waarom je nooit wat terughoort op je berichten. Zorgen dat je opvalt brengt je al een heel eind. Als je vervolgens ook nog semi-intelligent overkomt en leuke foto's hebt, dan bijten ze.
Dit is een Tinder-topic. Vrouwen zitten op Tinder voor verveling killen, en/of seks. Verwerp alle andere redenen die ze geven en herleid ze naar een van die twee. En reken ook maar dat je een beter gesprek kunt hebben over waarom ze op Tinder zitten (tease that silly cooze), dan over hun 'studie' of 'gezellig sociaal leven'. Die shit hebben ze geen zin in, jij ook niet, en ze weten dat jij ze wil neuken. Doe het dan ook. Ik verbaas me altijd over hoe lang ze nog beleefd op dat 'gezellige' geklets ingaan.Tot de aap uit de mouw komt natuurlijk. Profiteer daarvan.

Omdat er bij heel veel kerels een soort kortsluiting optreed zodra het daar over gaat en ze zich alleen nog maar als een soort onbehouwen rukkende mongool kunnen manifesteren. Als er hier op fok eens een vrouw mee gaat posten in een reeks zie je veel voorbeelden van hoe het vooral niet moet. Of in een fototopic in KPDquote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, maar ik merk dat bij bijna alle vrouwen de alarmbellen afgaan als je (te snel) over seks begint.

Dan moet je wel weten hoe je dat doet. Niet iedereen is daar een natuurtalent in...quote:Op woensdag 1 januari 2014 16:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Omdat er bij heel veel kerels een soort kortsluiting optreed zodra het daar over gaat en ze zich alleen nog maar als een soort onbehouwen rukkende mongool kunnen manifesteren. Als er hier op fok eens een vrouw mee gaat posten in een reeks zie je veel voorbeelden van hoe het vooral niet moet. Of in een fototopic in KPDJe moet het een beetje aanvoelen, weten wanneer het kan en wat je wel of niet kunt zeggen. Beetje opbouwen, context eraan geven, beetje plagerig, flirterig. Niet dat ze denken; daar heb je weer zo'n wanhopig geval.
Je merkt snel genoeg hoe ze reageert en als je het een beetje op de juiste manier weet te brengen gaan ze er zelf nog veel dikker overheen in zo'n gesprek. Dan weet je dat je safe zit en zoveel is daar vaak echt niet voor nodig.

Ja dat lijkt me echt een softwarefoutquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:43 schreef yats het volgende:
[..]
Overigens lijkt er bij mij ook een soort bug in te zitten. (...) en krijg eigenlijk nooit antwoord als ik een gesprek aanknoop. Het kan zijn dat ze me meteen weer afwijzen na een match.

En bedankt. Heb je de rest ook gelezen of reageer je alleen op deze twee zinnen? Dat zoiets een keer (of misschien twee, drie of vier keer) kan gebeuren begrijp ik. Maar ik heb het nu al iets van 10 a 15 keer in korte tijd gehad. Dan lijkt het me toch dat er ergens een probleem zit...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me echt een softwarefout

Yup, er zit inderdaad enige kunst in, om het goed te spelen. Maar als je dat eenmaal een beetje kunt, dan heb je er veel voordeel van. Gewoon een kwestie van inlevingsvermogen, weet wat je potentiële kopers willen dit dat.quote:Op woensdag 1 januari 2014 15:42 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben, maar ik merk dat bij bijna alle vrouwen de alarmbellen afgaan als je (te snel) over seks begint.

Met sommige vrouwen heb ik na heel veel chatten ook wel eens een sexchat (met vervolgquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup, er zit inderdaad enige kunst in, om het goed te spelen. Maar als je dat eenmaal een beetje kunt, dan heb je er veel voordeel van. Gewoon een kwestie van inlevingsvermogen, weet wat je potentiële kopers willen dit dat.
Alsof er vrouwen op Tinder zitten die daadwerkelijk alleen 'vrienden' willen maken. Allemaal zijn ze op zoek naar seks, meer of in ieder geval een of andere (verkapte) vorm van egostreling. Ook de meiden in dit topic hier. Ik klaag niet.

Hoe oud ben je? Ik heb ook wel het idee dat de 30+ dames daar een stuk minder moeilijk in zijn namelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:59 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Met sommige vrouwen heb ik na heel veel chatten ook wel eens een sexchat (met vervolg) al kost dit wel enorm veel doorzettingsvermogen. Altijd pas na alle crap over school, werk, familie blah blah blah. Uren appen.
Tips vragen heeft volgens mij niet zoveel zin om dat niets hetzelfde is/gaat, maar ben wel erg benieuwd hoe je iets eerder to the point kan komen

Dat zijn geen vrouwen, dat zijn 13-jarige meisjes zo te lezen. Wat een doffe ellende.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:07 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Om een goed beeld te krijgen van hoe 'wij vrouwen' over tinder/matches denken geeft dit ongeveer wel een goed beeld:
http://forum.girlscene.nl(...)pic-282433.1725.html
Ikzelf zit er niet op maar het is wel herkenbaar
(Niet alleen die specifieke paginalink maar gewoon dat hele topic wel)

Sommige dingen die erop staan zijn wel een beetje puberaal idd, maar veel is toch ook wel herkenbaar en ze hebben wel gelijkquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat zijn geen vrouwen, dat zijn 13-jarige meisjes zo te lezen. Wat een doffe ellende.

Typerend dat vrouwen zelf over o.a. kortafheid bij mannen klagen etc terwijl ze zelf hetzelfde gedrag net zo hard vertonen...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:13 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
[..]
Sommige dingen die erop staan zijn wel een beetje puberaal idd, maar veel is toch ook wel herkenbaar en ze hebben wel gelijk

En zo is de cirkel rondquote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Typerend dat vrouwen zelf over o.a. kortafheid bij mannen klagen etc terwijl ze zelf hetzelfde gedrag net zo hard vertonen...

shocking inderdaad... zowel mannen als vrouwen hebben een hekel aan aso's, wie had dat verwacht...quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
Typerend dat vrouwen zelf over o.a. kortafheid bij mannen klagen etc terwijl ze zelf hetzelfde gedrag net zo hard vertonen...

Kortaf doen is zoveeeel makkelijker dan spraakzaam doen haha.quote:Op donderdag 2 januari 2014 18:38 schreef yats het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |