Nice!quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Van paar dagen terug.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:05 schreef F1978 het volgende:
[..]
Mooie kleuren samen en goed passend bij elkaar
Bedankt allemaalquote:
Ziet er leuk uit!quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Van paar dagen terug.
[ afbeelding ]
Heel mooi!quote:Op woensdag 25 december 2013 18:42 schreef Maghrebijnse het volgende:
Van paar dagen terug.
[ afbeelding ]
Dankjewel, jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Thanks!quote:
Danke! Jij ook zeer leuke outfit!quote:Op donderdag 26 december 2013 01:18 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Van paar dagen geleden:
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:
Polka dots!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
Zaraaa!quote:Op donderdag 26 december 2013 21:57 schreef Emm16 het volgende:
@Maghrebijnse, van waar heb je die mooie tas als ik vragen mag?
Tja, het weer veranderd snel idd.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Een week geleden kon ik nog zo naar buiten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot een prachtig uitzicht!
[ afbeelding ]
Lollig! Het weer niet... ben inmiddels weer in Nederland dus ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:01 schreef F1978 het volgende:
[..]
Tja, het weer veranderd snel idd.
oh okequote:Op donderdag 26 december 2013 22:02 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lollig! Het weer niet... ben inmiddels weer in Nederland dus ja.
oh oke... ja dan kan ik me voorstellen dat je het weer mist... sorry daarvoorquote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De foto's zijn genomen in Marokko!
Is dit in de buurt van essaouira? Komte echt super bekend voor!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
De foto's zijn genomen in Marokko!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |