haartjes in de scheidingquote:
Leuke outfit alleen ik krijg het echt koudquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Baby bleu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Over 3 jaar pas 16 Gquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:15 schreef doo. het volgende:
[..]
haartjes in de scheiding
gekleed als nette jongen
bijna bijna zestien
en nog niet aan crack begonnen
Mooie set, past qua kleur ook goed bij elkaarquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
Baby bleu!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je spiegel is gek of de verhoudingen kloppen niet helemaal.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
Dagje thuis. Oud T-shirt, oude jeans. In tegenstelling tot velen in dit topic ben ik niet echt modebewust., maar volgens mij is het nog wel te doen.
[ afbeelding ]
Tja, aan de spiegel ligt 't volgens mij niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:50 schreef Pauller het volgende:
[..]
Of je spiegel is gek of de verhoudingen kloppen niet helemaal.
Eindbaasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:46 schreef Deuce92 het volgende:
Dagje thuis. Oud T-shirt, oude jeans. In tegenstelling tot velen in dit topic ben ik niet echt modebewust., maar volgens mij is het nog wel te doen.
[ afbeelding ]
Die snap ik volgens mij niet helemaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
EindbaasGewoon even een picca posten, ja toch?
Je geeft zelf al aan dat hier allemaal enigszins modebewuste types posten. En dan kom jij aanzetten in je weekend kloffie.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die snap ik volgens mij niet helemaal.
dopequote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Cpt. het volgende:
Hoi
[ afbeelding ]
Ontour
Casio
Carhartt
Vans x wtaps
Wel een mooie bijpassende set hoorquote:
Schoenenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Cpt. het volgende:
Hoi