Ja sorryquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Valt me toch van je tegen, VoorDogeAchterDoge...
En van Soldier of Fortune helemaal...
super mooiquote:
Ja maar het valt ook steeds omlaagquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die puzzels zijn kanjer makkelijk als je die niet kunt moet je echt weg
picsquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik zat met sof en een vriendin van haar in de HEMA en er kwam zo'n gaar oud wijf vertellen dat als we 18 zijn niemand ons iets mag opdragen. Ze hield maar niet op
#WijsheidWijf #BruineBeerPuzzelSwag
#nugaiknaarmijnwerk
Van dat wijf? komt er straks wel aan.quote:
ik heb al pics van een vriendin van haar hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van dat wijf? komt er straks wel aan.
Van haar vriendin? Mocht je willen
JA!!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zullen we in de vakantie nog een keer meeten? Als ezell dat ook leuk vindt.
niet die enequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik heb al pics van een vriendin van haar hoor
ja kloptquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
weet ik
btw ze zei dat ze met jou gepraat had over mij
Mijn jarenlang levenservaring. Zit ik juist?quote:
nice. is wel lekkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Elan het volgende:
Groentenlasagne is mooi gelukt. Voor recepten dm.
Neen. Maar ik waardeer de gok.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Mijn jarenlang levenservaring. Zit ik juist?
;s ik dacht dat jullie nooit meer praatten?quote:
Ik had er flink boven moeten zitten. 27?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neen. Maar ik waardeer de gok.
Dat is correct. Kudo's.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had er flink boven moeten zitten. 27?
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:11 schreef supersof het volgende:
[..]
;s ik dacht dat jullie nooit meer praatten?
awhhhhhhhquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Regelmatig wel eens een berichtje.
En heb d'r nog een kerstkaartje gestuurd gister.
Ik zat te twijfelen. Mijn gevoel zei rond de 27/28. Ben je binnen minder dan een maand jarig?quote:
Ze betichtte mij van vreemdgaan.quote:
huhquote:
Ook dat is correct.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen. Mijn gevoel zei rond de 27/28. Ben je binnen minder dan een maand jarig?
Ik schat tussen 8 en 11 januari?quote:
Ik zeg 10 januari.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het in mijn profiel staat.
Troost je, ik had het niet direct in de gatenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef Muto het volgende:
[..],
Ik zag dat hier een nieuw meisje had gepost. Is ze leuk?
Leuk. Moet ik wellicht ook ooit aan beginnen. Al is enveloppen beschrijven wel een ramp.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:13 schreef Muto het volgende:
Ik heb eergisteren ook kerstkaarten verstuurd naar al mijn vrienden.
quote:
quote:
Oke ik stuur er een naar julliequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mag je er één aan mij sturen
Daarom zit je op FOK!quote:
je hebt mijquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Oke ik stuur er een naar jullie
stickervellen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Moet ik wellicht ook ooit aan beginnen. Al is enveloppen beschrijven wel een ramp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |