quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vind jou niet meer zo aardig denk ik.
Even in mijn glazen bol kijken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zo stokbrood met kruidenboter eten, is ham erop lekker of niet? Anders wordt het ook zo droog.
Pindasaus niggurquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
Ik ga zo stokbrood met kruidenboter eten, is ham erop lekker of niet? Anders wordt het ook zo droog.
Obees man.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:50 schreef Etsu het volgende:
True.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Obees man.
Kruidenboter is al vet genoeg.
Laatste dagen eet ik echt heel slecht, allemaal ongezonde dingen en shit. Lange leve tentamenstress.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel lekker though. Gewoon doen #yoloooooo
Het schijnt dat je van veel vers fruit en groenten alleen maar beter kan nadenken. Just saying.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laatste dagen eet ik echt heel slecht, allemaal ongezonde dingen en shit. Lange leve tentamenstress.
Ah, vandaar dat het tentamen gisteren niet goed ging.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het schijnt dat je van veel vers fruit en groenten alleen maar beter kan nadenken. Just saying.
elanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor jou zal ik er frituurvet doormieteren.
Elke foto.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke foto van mij heb jij wel niet gezien dat je denkt dat ik dik ben?
Euh die jij stuurde maanden geleden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welke foto van mij heb jij wel niet gezien dat je denkt dat ik dik ben?
wejowejo 40-42quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Euh die jij stuurde maanden geleden?
Zal ongetwijfeld fake zijn maar dat meisje op die foto had echt geen maatje 36.
Eerder maat 40 -42
Goed zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Insomnia_ het volgende:
het is dat ik moreel verplicht bent om een hoog niveau na te streven
Weet ik veel allang gedelete.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
wejowejo 40-42![]()
Ik weet niet meer welke foto ik stuurde. Omschrijving bitte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |