Correct ja, haha!quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
tipje van de sluier of topje van de ijsberg?
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja maar, ja maar ... het niveau bij Albert is óók niet erg hooghet was wel te verwachten
dat dit een keer zou gebeuren, maar lullig dat Onno geslachtofferd wordt, dat wel...
Nah... hoef ik niet te weten...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.
![]()
![]()
juist ja details willen we, van alle 260 keren!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, laten we dan maar met zijn allen hopen dat we snel uitsluitsel krijgen over het aantal keren anale seks.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:06 schreef JaneDoe het volgende:
juist ja details willen we, van alle 260 keren!
nee joh, die is niet minderjarig!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook verhalen van de seks in het weekeinde met Kwalbert willen we details van
![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Ik vraag me af of die überhaupt nog wel sex hebbenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Ook verhalen van de seks in het weekeinde met Kwalbert willen we details van
![]()
Ik moest keihard lachen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:49 schreef JaneDoe het volgende:
oh dus t valt niet mij alleen op? door t fanatisme en t aantal onbenullige posts zou je bijna denken dat zouzou dr inburgeringscursus heeft afgerond en naar een andere gate is overgestapt...
Als je de foto's nog een keer goed bekijkt, dan zie je dat hij gekust wordt door die Ruud. En inderdaad daarbij ook nog eens in een hotel af gaan spreken maakt het allemaal heel verdacht...quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Trouwens heel bijzonder, die Albert-haat hier.
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
Ja, het is logisch dat er aandacht aan besteed wordt. Dat is het risico van het vak.
Maar sommigen hier slaan wel héél erg door in de haat hoor
Ik weet idd bijna wel zeker dat hij er ingeluisd is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Als je de foto's nog een keer goed bekijkt, dan zie je dat hij gekust wordt door die Ruud. En inderdaad daarbij ook nog eens in een hotel af gaan spreken maakt het allemaal heel verdacht...
Het gaat ook wel supersnel nuquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef Flow3r het volgende:
Albert is straks niet in Boulevard, Froukje vertelt waarom en Onno doet zijn woordje
spuit elf![]()
Ik gok dat de ironie aan velen voorbijgaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:10 schreef Greys het volgende:
Trouwens heel bijzonder, die Albert-haat hier.
Als hij iets over Yo of Sylvie te melden heeft wordt hij op handen gedragen en zit men voor de buis om vervolgens hier te quoten over wat hij allemaal zei. Albert zorgt voor het bestaansrecht van zo'n beetje de helft van alle gates hier als het niet meer is.
Maar nu kust zijn ega een jongere man in het openbaar en de intense haat borrelt op vanuit de tenen en ineens moet Albert aan de galg en zijn man er bij WANT HIJ IS NOU EENMAAL MET DIE GALBAK GETROUWD EINZ!(?&($!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |