Dat weet ik wel bijna zeker, het gaat allang niet meer over Onno en zijn neukertjes, Albert die mpoet aan de schandpaal, en openlijk zeggen de meeste BNers, oh zielig etc. maar ondertussen hopen de meeste dat ie op zijn snuiter gaat....Onno is nu alleen maar bijzaak.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus eigenlijk is deze hele heksenjacht op Onno alleen maar bedoeld om Albert een keer flink
terug te pakken. Dat is klote voor Onno dan.
Maar hij heeft toch niet in het openbaar in een leren sm-pakje aan de kroonluchters lopen slingeren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je mag alles, maar je zorgt ervoor dat je dat niet in het openbaar doet. Wel zo logisch toch ook?
Dat zeg ik niet, maar je inschrijven op sekssites met foto's van een ontbloot bovenlijf gaat toch een beetje te ver.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus als Burgemeester moet je een seksloos bestaan leven?
Of mag je absoluut geen open relatie hebben als burgemeester zijnde?
Is dat al toegegeven en bewezen waar eigenlijk enzo?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar je inschrijven op sekssites met foto's van een ontbloot bovenlijf gaat toch een beetje te ver.
Ja, de Koningin ja, maar als hij zit te zoenen met Edith Schippers is dat ook wel nieuws hoorquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch niet in het openbaar in een leren sm-pakje aan de kroonluchters lopen slingeren?
Eén kusje op de lippen in het openbaar, daar gaat het hier om he...
De Koning kust de Koningin ook gewoon op de lippen in het openbaar, toch?
Verder deed hij niets openbaar, anderen máákten halve waarheden openbaar.
Is mij een raadsel waarom je zo los gaat. Ging je ook zo los bij Bram M?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Burgemeester Onno Hoes (VVD) van Maastricht wilde dinsdagavond niet reageren op de verhalen die over hem de ronde doen![]()
Dat heeft hij vlak voor aanvang van de gemeenteraadsvergadering in Maastricht aan het ANP laten weten.
Ook staan de affaires rond zijn persoon niet op de raadsagenda dinsdagavond. Verschillende fracties in de raad lieten vooraf weten de zaak ook niet aan de orde te zullen stellen.
Een opgeruimd ogende Hoes opende de raadsvergadering met enkele afmeldingen, om vervolgens over te gaan tot de behandeling van de agenda.
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)niet-op-aantijgingen
Nu weten we nog niet hoe vaak hij nou anaal genomen is![]()
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, de Koningin ja, maar als hij zit te zoenen met Edith Schippers is dat ook wel nieuws hoor
Inderdaad en dat het nou toevallig de man van is.. moet er in feite niet toe doen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.
Zolang hij niet midden op de markt gaat liggen krikken. En dat heeft hij ook niet gedaan, het 'ergste' dat hij in het openbaar heeft gedaan is 1 kusje op de lippen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef hexje het volgende:
Is mij een raadsel waarom je zo los gaat. Ging je ook zo los bij Bram M?
Dat wil en hoef ik ook niet te weten. Zeker niet als bepaalde media alleen maar op zoek zijn naar een stukje vergelding jegens Albert.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Burgemeester Onno Hoes (VVD) van Maastricht wilde dinsdagavond niet reageren op de verhalen die over hem de ronde doen![]()
Nu weten we nog niet hoe vaak hij nou anaal genomen is![]()
Maar dan kun je er beter eerlijk over zijn en niet zeggen 'nee hoor, fractievoorzitters, een kusje en dat was het, écht'. Meer in het algemeen denk ik dat burgemeester geen functie is die zich leent om een dergelijke seksuele moraal erop na te houden. Net zo min als dat een koning of minister-president dat kan... Het maakt je té kwetsbaar en het schaadt je aanzien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat ook een Burgemeester een open relatie zou mogen hebben.
Zolang hij niet midden op de markt gaat liggen krikken. En dat heeft hij ook niet gedaan, het 'ergste' dat hij in het openbaar heeft gedaan is 1 kusje op de lippen.
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dan kun je er beter eerlijk over zijn en niet zeggen 'nee hoor, fractievoorzitters, een kusje en dat was het, écht'. Meer in het algemeen denk ik dat burgemeester geen functie is die zich leent om een dergelijke seksuele moraal erop na te houden. Net zo min als dat een koning of minister-president dat kan... Het maakt je té kwetsbaar en het schaadt je aanzien.
En we hebben al een antwoord gevondenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef regiliopeace het volgende:
Dat wil en hoef ik ook niet te weten. Zeker niet als bepaalde media alleen maar op zoek zijn naar een stukje vergelding jegens Albert.
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/quote:“Al bij de eerste keer dat ik bij hem thuis op bezoek was, belandden we na verloop van tijd in de slaapkamer, waar we seks met elkaar hadden.” Onno zou tijdens deze tijd een dubbelleven hebben geleid en Danny en Onno zouden ontelbare keren het bed hebben gedeeld. “We waren bevriend en hadden seks op de doordeweekse dagen. De weekenden waren voor Albert.![]()
![]()
We zijn echt los gegaan in dat jaar!”
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Dat zégt die lover ja, die ook nog even een (rancuneus) graantje mee wil pikken. Erg betrouwbaar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En we hebben al een antwoord gevonden
[..]
http://www.show.nl/rubrie(...)faire-met-onno-hoes/
Twee jaar alleen op werkdagen is 260 dagen per jaar![]()
En Kwalbert mocht maar 104 dagen per jaar
Er zijn hetero-burgemeesters die met kleinere schandalen de laan uit zijn gestuurd.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Helemaal eens. Ik snap niet waarom sommige hier zijn homo-zijn erbij halen. Heeft er niks mee te maken. Als hij hetero was en zijn vrouw bedonderde met jonge meiden was het óók fout. Of er een open huwelijk mee had zeg maar.
Misschien kom hij daarom straks, misschien gaat hij vertellen dat hij dat helemaal niet is. of het waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef matthijst het volgende:
Hoe hebben ze die Onno op grindr kunnen vinden aan die pens van hem? En waarom niet dat hele profiel?
quote:Burgemeester Onno Hoes van Maastricht is mogelijk chantabel door het zoen-incident in het openbaar met een 24-jarige man. Dat zegt Bernt Schneiders, voorzitter van het Genootschap van Burgemeesters, maandagavond bij Pauw en Witteman. Schneiders gelooft niet dat Hoes zijn politieke carrière hiermee op het spel staat. Tafelgast en CDA fractievoorzitter in de Tweede Kamer Sybrand van Haersma Buma zei in hetzelfde programma dat het 'onhandig is als de aandacht van je politieke functie verschuift naar je privé-situatie'. Frans Bastiaens, fractievoorzitter van de PvdA Maastricht, noemt het incident 'bijzonder onhandig'. Volgens hem heeft de situatie invloed op het gezag van de burgemeester. Maar het is een privékwestie en er zijn belangrijkere zaken die de aandacht verdienen, volgens Bastiaens. Vorige week verscheen het nieuws dat burgemeester Hoes een 24-jarige heeft gekust in een hotel in Maastricht. Lees hier eerdere berichtgeving over de kus van Onno Hoes>>
Sinds wanneer werkt Onno bij Boulevard?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Omdat ze beiden talloze mensen in de zeik genomen en beschadigd hebben ten koste van hun eigen ikke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |