quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:24 schreef Mylene het volgende:
Filmpje: http://www.telegraaf.nl/p(...)boy_Onno_Hoes__.html
Zijn gewoon voice-overs lijkt me.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of dat de echte stem van zn moeder is. Ik speur een erg westelijk accent , terwijl Danny wel gewoon limburgs lijkt te praten...
Het lijkt er wel op... Misschien eens de bankrekeningen van de lijsttrekker en die gladjakker controleren?quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:07 schreef Greys het volgende:
Ah, dus héél toevallig wilde die Ruud ineens na al die tijd niet meer bij hem of Onno thuis afspreken maar in een hotel 'omdat hij zich daar meer op zijn gemak voelde' en héél toevallig zoent Ruud hem midden in de lobby en héél toevallig was daar exact op dat moment net een fotograaf die ook lijsttrekker in Heerlen is. Dat had ik nog helemaal niet meegekregen.
Hij is er gewoon vierkant ingeluisd en wordt kapot gemaakt.
Dat is ingesproken door derden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:29 schreef chufi het volgende:
Ik weet niet of dat de echte stem van zn moeder is. Ik speur een erg westelijk accent , terwijl Danny wel gewoon limburgs lijkt te praten...
En zulke situaties krijg je dan, er wordt op locale sites al gesproken over een flinke horde jongens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Laat ze maar eerst dat sms je zien van Onno. Maar die zal ze wel per ongeluk gewist hebben...
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus eigenlijk is deze hele heksenjacht op Onno alleen maar bedoeld om Albert een keer flink
terug te pakken. Dat is klote voor Onno dan.
Aftreden aankondigen in een showbizzprogramma? Dat lijkt me niet. Maar ik ga wel kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef hunter2011 het volgende:
Onno Hoes vanavond live in RTL Boulevard, net gemeld.
Gaat hij zijn aftreden aankondigen?
Triest voor Onnoquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja.
Ik heb Albert totaal niet hoog staan, maar dit is gewoon in en in triest.
Ge-nie-ten dit!quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]En dat is nou precies waar Kwalbert zijn geld mee verdient
![]()
Typisch gevalletje van Backfire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |