quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aftreden om deze waterstorm.
Hoop het echt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zou mij tegenvallen als hij af zou treden, ik denk niet dat hij zich hierdoor klein laat krijgen.
Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:45 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Hoop het echt.
Daar toont hij zich alleen maar een sterk man mee![]()
Terecht ook dat ze in Boulevard die andere burgemeester even aanhaalden die al jaren Burgemeester is met in het openbaar een minnares/vriendin terwijl hij getrouwd is.
Hoezo terecht? Verder ben je toch niet geloofwaardig. Het begon bij alleen een kus en nu dit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:42 schreef Greys het volgende:
Ik krijg steeds meer hoop en geloof dat hij gewoon Burgemeester gaat blijven.
En terecht.
Die vallen Abert niet af!quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef Stiggie het volgende:
Ze zijn nog veel te begripvol voor de situatie. Afslachten, kwalbert style hoor je te doen
Lijkt me vrij sterk als alles uit de duim gezogen is. En dan zijn er toch andere jongetjes die zich aanmelden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen dat Evert heel dat verhaal uit zijn duim heeft gezogen en dat Danny en moeder zijn buurjongen en buurvrouw is.
Ja, ik denk dat dat een enorme eyeopener voor hem is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou Albert gaan stoppen met Boulevard nu hij weet wat de roddeljournalistiek allemaal met je kan doen?
Ze zijn allebei 52 jaarquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:12 schreef snetje het volgende:
Ik vraag me af of die überhaupt nog wel sex hebbenAlbert is denk te oud voor Onno.. Albert is er meer voor de weekendjes uit gaan, lekker eten, filmpje pakken etc. kortom een weekendmaatje
Dies altijd flink ....quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:40 schreef utrecht1970 het volgende:
Marc is van de weekend, pakt weekend ook flink uit deze week?
Want?quote:
Ik vind dat iemand prima Burgemeester kan zijn terwijl zijn privéleven wellicht iets anders ingericht is dan jij of de buurvrouw misschien zou doen. En daarom vind IK het terecht als bij Burgemeester zou blijvenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:47 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Hoezo terecht? Verder ben je toch niet geloofwaardig. Het begon bij alleen een kus en nu dit.
Ja duhuh, die gaan weer een staaltje afslachten laten zien. Iedereen bij SBS haat Albert volgens mij.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk als alles uit de duim gezogen is. En dan zijn er toch andere jongetjes die zich aanmelden.
Mij maak je niet wijs dat Onno Hoes met zijn Grindr NOOIT een scharrel heeft gehad.
Denk dat je bij Show Laat een heel ander verhaal gaat horen.
Precies! Laten we nu niet ineens gaan doen alsof het zo'n goede burgemeester is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Hij had sowieso al weg moeten gaan na dat gedrocht van een wietpas
Daarom is hij er vanavond ook nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat een enorme eyeopener voor hem is.
Het zal niet allemaal verzonnen zijn, maar vind je het niet op zijn minst dubieus dat 'de moeder van depressieve Danny' meerdere keren met Onno contact had destijds, dat ze dat prima vond dat hij zich zorgen om die jongen maakte en dat nu, jaren later, ze ineens roept dat hij van haar kind af moet blijven?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:48 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij sterk als alles uit de duim gezogen is. En dan zijn er toch andere jongetjes die zich aanmelden.
Mij maak je niet wijs dat Onno Hoes met zijn Grindr NOOIT een scharrel heeft gehad.
Denk dat je bij Show Laat een heel ander verhaal gaat horen.
is er al een poll?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gaat echt niet aftreden om deze waterstorm.
Die is zijn afscheidsspeech aan het schrijven. Huilend.quote:
Hij gaat niet alles ontkennen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:49 schreef stoeltafel het volgende:
Verder, natuurlijk gaat die NOG niet aftreden. Er komt zo een interview waarin hij alles ontkent en alles gaat bagatelliseren wat niet zo gek is.
gedeeltes die niet te bewijzen zijn bedoel jequote:Op dinsdag 17 december 2013 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat niet alles ontkennen.
Hij gaat de gedeeltes die niet waar zijn ontkennen.
Je zou hem eerder bij nova verwachten iddquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat waardeloos trouwens dat hij bij Boulevard gaat zitten. Dat vind ik echt beneden het niveau van een burgemeester.
dat boeit toch geen fuck. Albert vraagt ook nooit aan de familie van zijn "slachtoffers" of ze het erg vinden dat hij hun partner wekenlang afzeikt op TV. Schitterend dat die vieze vuile ranzige pisnicht via deze weg een keer zelf voor lul staat. Nu nog een bezemsteel in zijn reet en in de gracht dumpen en kloar. Opgelost.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, want Onno is altijd zo'n enorme roddelnicht op tv geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |