abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker dinsdag 17 december 2013 @ 13:47:53 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134363260

Hihi, Albert V. "koekje van eigen deeg"

http://www.telegraaf.nl/p(...)met__toyboy____.html

quote:
Burgemeester van Maastricht Onno Hoes zoent onbekende jongeman
'Man Albert Verlinde betrapt met 'toyboy'' van onze redactie
AMSTERDAM - Onno Hoes, de burgemeester van Maastricht én de man van Albert Verlinde, is zoenend met een veel jongere man op de gevoelige plaat vastgelegd.

Show Laat kreeg de foto's aangeboden en die liegen er niet om, vertelt Patty Brard. Op de foto's is te zien dat Onno en een 24-jarige jongeman innig in de lobby van een hotel in Maastricht zitten, op een andere foto lijken ze te zoenen. Ook kon de persoon die de foto's maakte, het gesprek tussen de jongen en Onno woord voor woord verstaan. De bron schreef alles op en daaruit zou volgens de bron zijn gebleken dat Onno en de jongeman zeer intieme zaken bespraken zoals zelfs een scheiding van Albert...

Patty nam contact op met Onno, die in eerste instantie niet wilde reageren. "Hij zei mij dat hij en Albert absoluut niet uit elkaar zijn en heel gelukkig met elkaar zijn."

Maar, vervolgt Patty, hij gaf al snel toe dat hij wel heeft gezoend met de 'vriend'. Door de dood van Onno's vader onlangs en iets teveel drankjes "zocht hij aandacht bij een vriend", met deze gevolgen.

Onno noemde het een "uiterst onhandige zet", maar hoopt dat zijn indiscretie in het kader van "verdriet en teveel gedronken" wordt geplaatst. Onno onderstreept géén relatie met de jongeman te hebben. De 24-jarige in kwestie is niet alleen een goede vriend van Onno, maar ook van Albert...

Albert Verlinde was nog niet bereikbaar voor commentaar.
http://glamora.ma/2013/12/wat_heeft_onno_hoes_te_verberg.html

STINKENDE ZAAKJES

quote:
Het was een roerig weekje voor tortels Albert Verlinde en Onno Hoes.

Gekke burgervader Onno had de stad Maastricht in zijn geheel en zijn mannie in het bijzonder ernstig in verlegenheid gebracht. Maar goed, na een gezamenlijk verklarinkje van de twee, zo 'dapper' voorgedragen door Albert in RTL Boulie, leek het allemaal met een sisser af te lopen.

Maar zoals de bijtertjes bij SBS Show Laat onder aanvoering van Patty Brard al strijdbaar riepen, hier is nog niet alles mee boven tafel. Want nu blijkt Onno aangifte te hebben gedaan tegen 'een inwoner' van Maastricht. Die probeerde, zo staat in een persbericht dat Onno'tje uit laat gaan, na de RTL Boulie verklaring verhaal te halen over een maatregel die de burgemeester nam in 2012.

Welke maatregel is onbekend, maar zoek Onno's greatest hits van het jaar 2012 hier. Volgens het hartje van Albert was dit 'een duidelijk geval van misbruik maken van de situatie'.

Maar wat moeten wij ons hier nou bij voorstellen?
Werd Onno gechanteerd? Wil Ruudje, de vermaledijde toyboy van Onno, in ruil voor zijn vermeende zwijgplicht wietpasjes voor buitenlandse vrienden?
Is er een ander vriendje gepikeerd?

Onno klinkt nog strijdbaar in zijn persverklaring.
'Ik wijk niet voor dit soort praktijken. Nu niet en in de toekomst niet!
Als burgemeester doe ik altijd aangifte van dit soort zaken.'
Het is maar de vraag of dit ieder kwaadwillend persoon af heeft geschrokken natuurlijk.

Wat een bende hè?
Toyboy Ruud

10 december (premiere Kleine Blonde Dood):

UPDATE 12 DECEMBER !!!!!

Vanavond bij Showlaat:

Patty Brard op Radio 538 over Onnogate: 'Het is geen lijk die uit de kast komt vallen, heel Zorgvliet komt naar beneden.'
quote:
´ZOEN MET ONNO HOES WAS NIET EENMALIG´ – VANAVOND EXCLUSIEF INTERVIEW MET RUUD SCHEPERS IN SHOW LAAT
CELEBS, TELEVISIE VANDAAG 07:12
DELEN
0
Wat is er nou besproken in de Maastrichtse hotellobby? Het exclusieve verhaal achter de zoenfoto van Onno Hoes met 24-jarige Ruud Schepers.

Nadat Show Laat vorige week dinsdag als eerste berichtte over de vermeende affaire van de burgemeester van Maastricht, Onno Hoes, met de 28-jaar jongere Ruud Schepers, zijn de speculaties in de media niet van de lucht.

In een daaropvolgende verklaring lieten Onno Hoes en zijn man Albert Verlinde weten dat het buitengewoon onhandig en gezien de functie van Onno ongepast is, dat hij zich in het openbaar zo heeft gedragen.

Daar houdt hun verklaring op. Bij Show Laat gaat het verhaal vanavond exclusief verder…

Entertainmentdeskundige Patty Brard heeft een exclusief interview met de jongen om wie het allemaal draait, de 24-jarige Ruud Schepers. Speciaal voor dit interview reisde Patty af naar Maastricht om een kant van de zaak te belichten, die tot nu toe nog niet aan de orde is geweest: het verhaal van Ruud.

In het interview vertelt Ruud onder andere over zijn relatie met Onno Hoes en dat dat zeker geen eenmalige kus was.

Ruud is boos, verdrietig en teleurgesteld in Onno en Albert nadat het nieuws van de kus in de hotellobby en aansluitend hun statement naar buiten werd gebracht. Ruud kwam daarin niet ter sprake.

Ruud: “Ineens was ik geen partij meer. Daardoor leek het alsof het een vluggertje was in een hotel, wat het zeker niet was op dat moment. Dat is me zo ontzettend tegengevallen…”

In de uitzending van woensdag blikten Bridget Maasland en Renate Gerschtanowitz alvast vooruit op enkele uitspraken die Ruud Schepers heeft gedaan.

Vandaag is het complete interview met Ruud te zien in Show Laat om 22.55 uur bij SBS6.
Hier het interview

http://www.show.nl/archief/show-laat-van-12-december-2013/

[ Bericht 0% gewijzigd door maily op 17-12-2013 17:04:17 ]
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:49:13 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134363306
LPM ... Dat klinkt als een LPF-margepartijtje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Spellchecker dinsdag 17 december 2013 @ 13:49:20 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_134363310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.

Wat ongelooflijk triest dit.
Hoe bedoel je precies "triest" ?
Dat het zo uitgemolken wordt of dat hij geen burgemeester meer kan zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 13:49:25 #4
163650 Greys
pi_134363312
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Tot zover Onno Hoes: burgmeester van Maastricht.

Wat ongelooflijk triest dit.
Ik heb nog steeds hoop dat hij niet aftreedt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134363365
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb nog steeds hoop dat hij niet aftreedt.
Natuurlijk ik ook. Maar hij moet nu ongelooflijk sterk in je schoenen staan om dit te overleven.
pi_134363411
lullig dat onno bijkomende schade gaat worden bij een strijd tussen evert (prive en sbs) en albert
pi_134363456
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:49 schreef maily het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies "triest" ?
Dat het zo uitgemolken wordt of dat hij geen burgemeester meer kan zijn?
Allebei. Gevolg van. Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
pi_134363505
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Allebei. Gevolg van. Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
En ik geloof dat het er nu ook een tikkeltje zuurder aan toe gaat omdat 1 van de " slachtoffer" zelf een roddeljournalist is.
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:55:38 #9
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134363523
Ach,ach, wat is het toch allemaal zwaar. Albert weet goed hoe het wereldje werkt. Als ze nu beide dezelfde strategie hanteren moet het goed komen. Als er meer lijken in de kast van Onne zitten zou het goed zijn om niet als Sylvie te zwijgen maar om ten aanval te gaan.
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:56:11 #10
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_134363542
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
....Dat een stel roddeljournalisten in staat kunnen zijn om een leven zo te verzieken. Ongelooflijk.
:Y En dat is nou precies waar Kwalbert zijn geld mee verdient :7
Typisch gevalletje van Backfire *O*

quote:
Fractievoorzitter Kitty Nuyts van de Liberale Partij Maastricht zegt zich grote zorgen te maken over de positie van de burgemeester. „De rust moet weerkeren, het belang van de stad staat voorop”, zei ze. „We moeten met elkaar praten over de positie van Hoes.”
http://www.volkskrant.nl/(...)zoen-Onno-Hoes.dhtml

:W :W Onno en Kwalbert *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 13:57:53 #11
163650 Greys
pi_134363603
Is er eigenlijk bekend gemaakt hoe en door wie de zoenfoto is gemaakt?
Is hij er ingeluisd door die Ruud die iemand ingeseind heeft met 'als we in de lobby zitten geef ik hem wel even publiekelijk een kus en dan maak jij een foto'? Of was het echt puur toeval dat iemand dat moment zag en kon fotograferen, in de 2 seconden die de kus misschien duurde? (Of lagen ze vijf minuten te tongen daar in die lobby? Kan het me niet voorstellen).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:58:41 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134363639
Overload aan niks en overload aan smilies.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 13:59:29 #13
163650 Greys
pi_134363672
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Hoe is dit backfire?
Voor jou dan dezelfde vraag:

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:07 schreef Greys het volgende:
Stel jouw partner loopt als hij uitgaat in een bar elke keer bezoekers op te hitsen en te treiteren. Zou jij het terecht vinden als diegenen daarna jou een keer keihard voor je waffel slaan en niet hem, omdat het nou eenmaal jouw partner is? Nee toch? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 december 2013 @ 13:59:35 #14
225540 Pugg
Friends forever
pi_134363675
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:56 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)zoen-Onno-Hoes.dhtml

:W :W Onno en Kwalbert *O*
_O_ _O_ _O_
pi_134363699
onnozel vond ik ook wel dat Albert dacht dat met 1 verklaring de rust zou terugkeren en alle riool journalisten hen met rust zouden laten.
pi_134363721
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 13:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe is dit backfire?
Voor jou dan dezelfde vraag:

[..]

En nog steeds een erg raar vergelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 14:01:32 #17
163650 Greys
pi_134363743
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

En nog steeds een erg raar vergelijk.
Want?
Het is in beide gevallen iemand straffen voor de daden van de partner.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:01:45 #18
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134363751
De aandacht richt zich toch op de burgemeester van Maastricht?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 14:01:54 #19
163650 Greys
pi_134363761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:00 schreef utrecht1970 het volgende:
onnozel vond ik ook wel dat Albert dacht dat met 1 verklaring de rust zou terugkeren en alle riool journalisten hen met rust zouden laten.
Dat wel ja.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 17 december 2013 @ 14:02:38 #20
163650 Greys
pi_134363794
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef hexje het volgende:
De aandacht richt zich toch op de burgemeester van Maastricht?
Met bewoordingen als 'blijf van mijn kind af' ja, alsof het een enge pedo is :')
Die jongen was daar gewoon zelf vrijwillig bij en dik volwassen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134363862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Want?
Het is in beide gevallen iemand straffen voor de daden van de partner.
En beide partners zijn publieke figuren...... Dus dan wordt er bij allebei gevraagd naar de situatie.
Was Onno een anoniem figuur geweest dan had niemand het interessant gevonden dat hij zit te bekken met iemand. Het feit dat hij burgemeester is en getrouwd met Albert Verlinde is, zorgt dat hij zijn gedrag (helaas) dus moet aanpassen. Net zo goed dat Albert moet doen omdat zijn partner burgemeester is.
Ik vind de roddel machine nu te ver gaan, maar uiteindelijk heeft onno de shit aan zichzelf te danken, waren ze boven op een hotel kamer gaan zitten dan hadden we het nu nog over de nieuwe baby van Jan Smit gehad, bij wijze van spreken.
pi_134363954
Vroeg of laat zou dit heus wel uitkomen hoor. Dat ze het een handje hebben geholpen door te zoenen in een lobby, is misschien wel een beetje dom. Maar anders was het wel op een andere plek/tijd gebeurd.
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:07:54 #23
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_134363998
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Met bewoordingen als 'blijf van mijn kind af' ja, alsof het een enge pedo is :')
Die jongen was daar gewoon zelf vrijwillig bij en dik volwassen.
Ik lees daar boven: Moeder van weer ander vriendje: "Burgemeester Hoes, blijf van mijn kind af!"

De roddelbladen zijn wel vaker suggestief.
pi_134364022
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vroeg of laat zou dit heus wel uitkomen hoor. Dat ze het een handje hebben geholpen door te zoenen in een lobby, is misschien wel een beetje dom. Maar anders was het wel op een andere plek/tijd gebeurd.
En Nederland is blijkbaar niet zo liberaal als het op open huwelijken aankomt.
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:09:30 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_134364054
Vriendje, mijn kind.
Het is de naarste vorm van riooljournalistiek. En mensen trappen erin. Hier werd eerder ook al minderjarigheid gesuggereerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')