abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6105241
Juut, Daan en Ting zitten buiten in het zonnetje, ze hebben de grootste lol om Quincy, ze denken dat hij eerdaags wel in het zwembad springt en hopen maar dat ie goed kan zwemmen.
Dennis zegt: als ie nou niet kan zwemmen wat dan? (ooit een hond gezien die niet kan zwemmen???)
De dames antwoorden dat hij hem er dan uit moet halen. Juut en Daan zijn het erover eens dat als het hun hondje was dat ze hem dan langzaam in het water zouden laten. Daan is het water ingegaan en probeert Quincy het water in te lokken, hij staat helemaal voorover gebogen op de zwembadrand, twijfelt.... blaf blaf blaf, Dennis denkt dat ie zo wel gaat, Juut zegt dat hij vrolijk is want hij kwispelt en zijn oortjes staan vrolijk.
Dennis oppert om hem gewoon voorzichtig te pakken en mee te nemen het water in, of lokken met de bal. DFit doen ze dus, maar Quincy is niet achterlijk en loost de bal naar de kant en pakt hem gewoon op als ie dichtbij is, niks springen naar de bal.
pi_6105281
en Quincy ligt erin..... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa gillen ze met zijn allen. Dennis wil hem afdrogen. Laurens doet dit uiteindelijk.

In arm zijn ze bezig in de keuken.
Daan is het zwembad uit, maar Quincy wil meer..... (hij is de enige die echt actief is in het huis.)

vrijdag 4 oktober 2002 @ 13:23:34 #28
3542 Gia
User under construction
pi_6106432
Ik val er net in en weet dus nog niet wat er op dit ogenblik speelt.
Ik hoor vooral Margriet en Jeanette praten.
Volgens mij gebeurt er op het moment niet veel.
pi_6106724
13.01 Arthur, Ting en een blonde gozer (Laurens) op de ligbedden bij het zwembad. Arthur is veel aan het woord, maar omdat ik er middenin val, heb ik nog geen idee waar het over gaat. Arthur praat ontzettend snel. Ik denk dat het onderwerp is, in Portugal zitten of meteen in het BB-huis. Laurens had een wijsneuzige opmerking van euhh...ja...tja..zo.. Arthur wilde liever meteen naar het huis dan in een dependance in het buitenland te zitten. Ting vond Portugal een surrealistische wereld. Laurens lachend: Chinezen hebben kastanjekleurig haar. Arthur vindt zichzelf een 'badboy'.

13.07 Quincy ligt op een bal of bot te kauwen, Laurens haalt een sigaretje voor Arthur en hemzelf. Ting is iets aan het naaien. Een vliegtuigje gaat over, en Arthur blij verrast: Wat is dit? Ting op haar eigen droge manier: Een vliegtuigje, gebeurt wel vaker, Lelystad ligt hier vlakbij.

13.08 Stream op arm waar iedereen (geloof ik) rondloopt en zijn/haar dingetjes doet. Dennis en Stefan zijn stilzwijgend het deeg aan het kneden. Stemmen onverstaanbaar op de achtergrond. In rijk worden de kussens binnengehaald, ik neem aan dat het begint te regenen. Vlakbij Dennis en Stefan zit Margriet puistjes uit te knijpen (jak). Stefan: Het wordt geen vetpot vandaag mensen. Mus: Ja het ziet er armzalig uit. Volgens Margriet krijgen ze van dat meergranenbrood nooit zoveel. Zij is nu benieuwd welke artiest vanavond komt, ze hoopt op een heeele stomme.

13.14 Reclame.

13.17 Nog steeds een (not) interessante stream op Stefan en Dennis met hun deeg. Jeanette zingt wat en meldt dat het zonnetje nog niet schijnt. Dennis hoopt dat zijn vrienden, familie en kennissen hem nog boven de schutting gisteravond hebben gezien. Quincy geft momenteel ook niet zoveel stof tot praten. Margriet is niet overdreven enthousiast over hem/haar, had maar goudvissen gegeven die lopen niet weg. Ze erkent nu naar de anderen dat ze in een pisbui is. Mus knijpt steeds in een piepbeestje, dat ontlokt Jeanette de opmerking dat hij moet ophouden anders laat ze hem wel piepen. Natuurlijk gaat hij nu extra piepen.

13.22 O Steef, zegt Jeanette, ik zie aan je glimlach dat je wat in je gedachten hebt. Geesje moet haar zender checken. Jeanette: Die hond is net zo ontrouw als een kerel, de hele dag weg en 's avonds thuis komen pitten. Dus hij loopt zijn lul achterna zegt Geesje, de ander ginnegappend beamen dat.

13.24 Geesje zit de hele tijd onder haar oksels te vegen en dan aan haar handen te ruiken Ik denk dat Laurens de taak van Mus in rijk heeft overgenomen, hij slaapt op de bank. Martijn gaat vanavond lasagna maken, hij leest nu nog in het kookboek. Bram heeft een croissantje voor Arthur gemaakt, ze doen net of het een restaurant is en Arthur vraagt hoe hij zijn rekening kan voldoen. Hij komt nu tot de ontdekking dat er geen telefoon is om te pinnen. Miss Lijzige Stem vraagt op verveelde manier wat er klaargemaakt is, zij niet

13.30 Einde uitzending

Volgens Joef en Buswatcher haal ik Arthur en Dennis door elkaar heen. Ik dacht dat Arthur die donkere jongen was, dus automatisch is Dennis dan die blonde bij mij en daar is dit verslag ook op gebaseerd. Sorry voor de overlast.

[Dit bericht is gewijzigd door okzin op 04-10-2002 13:52]

pi_6106903
Okzin: je haalt Dennis en Arthur door elkaar!
Shrink - it's a lifestyle
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 13:57:00 #31
3542 Gia
User under construction
pi_6107182
Bram en Dennis zijn in de keuken bezig met eten.
Ting wil een croissantje, maar die zijn op.
In de bungalow lopen ze trouwens ook gigantisch achter met de was, zei Bram.

Arthur en Margriet eten, volgens mij, hondenkoekjes. Een soort biskwietjes, iig. Jeanette wil er niet aan.
Steef en Mus zitten buiten en schreeuwen dat ze honger hebben.
Steef: Vanavond horen we muziek, is ook wel leuk.
Hij hoopt niet dat zijn favoriete band komt, want dan baalt hij dat hij in de Bunker zit.

Mus zit zichtbaar te genieten van de zon. Met zijn ogen dicht.
Q. loopt ook bij Mus rond. Ze springt weer naar rijk en gaat dan door de tralies kijken. Mus heeft een bal voor Q gegooid en wijst waar het ligt. Maar Q vindt 'm niet. Mus: Daar! Stomme hond. Dan zoek het zelf maar uit.
Mus: Ben je nou dom, of dom? Daar ligt die bal!

Beeld weer naar binnen.
Schijnbaar is er een koffiekan gebroken. De koffie mocht niet meer gedronken worden door BB. Margriet en Arthur vinden het onzin. Als ze het door een zeef gooien zit er echt geen glas in.

Buiten:
Geesje: He Arthur, wil je op je horloge je alarm zetten op 9 uur?

Binnen:
Margriet is zich aan het bekijken in een spiegeltje.
Jeanette: Judith zit nu al anderhalve week in de Bungalow, dat vind ik niet correct. Waarom kunnen ze dat niet wat eerlijker verdelen.
Margriet: Dat ligt aan de teamsamenstelling.
Geluid valt weg.

Rijk:
Bram, Dennis en Laurens liggen buiten op de bedden.
Bram: Moet die hond niet wat eten? Heb je al eens wat gedronken, Quincy?
Bram vraagt of Laurens thuis altijd Fries praat.
Laurens: Praten alle NewYorkers Amerikaans?
Dennis: Ik vind dat zo raar, een officiele Nederlandse taal die ik niet kan verstaan.
Geesje: Je doet niet je best.
Dennis begint over het Limburgse woord Foetelen.
Ze gokken wat het betekent: zeuren, uitschelden,....

Dennis zegt dat hij best wel wat friese woordjes wil leren, maar wel gemakkelijk.
Dennis: Je dacht dat de Elfstedentocht een Friese aangelegenheid is?
Lau: Ja, inderdaad.
Lau zegt dat je zelfs kunt promoveren op de Friese taal.
Bram: En ben je dan doctorandus?
Dennis: Er zitten nu 2 Friesen in, het meest voor de handliggende is dat jullie een beetje achtergebleven zijn.
Arthur zegt dat hij een importamsterdammer is, maar dat Amsterdam de mooiste stad van Nederland is.
Arthur heeft een jaar in Heerenveen gezeten, het zwartste jaar van zijn leven.
Arthur geeft nu toch maar toe dat het allemaal een grapje is, dat ze Friezen echt niet zo achterlijk vinden.

Iemand, Dennis?, vertelt dat hij in Friesland op het Cios heeft gezeten en als hij naar de bakker ging en om een half wit vroeg werd hij in het Fries geantwoord. Dat verstond hij dus niet. Maar men vertikte het om Nederlands te spreken.
Lau: Je hebt Friezen en Friezen.
Dennis: Ik wil wel het Friese volkslied leren.
Lau: Dat heeft 50 coupletten.

(het kan zijn dat ik wat mannen door elkaar haal. Ik herken de stemmen van de laatste 4 nieuwe nog niet zo goed. Sorry)

vrijdag 4 oktober 2002 @ 14:09:57 #32
3542 Gia
User under construction
pi_6107443
even naar binnen:
Ting zit bij de keuken. Daniela is in een kookboek aan 't kijken.
Ting: Je kan beter niet lenen, de rente is heel hoog als je leent en heel laag als je spaart.
Daan: Ik moet ook een keer gaan sparen, maar ik maak altijd alles op.
Ting: We moeten aan ons pensioen gaan denken.

Daan wil iets maken waar ze koriander voor nodig heeft.
Ting: Da's alleen maar een smaakversterker, doe je dat toch niet.
Ting: Als je zondag nog met mij hier zit, wil je dan mijn haar weer zwart verven.
Daan: Nee, da's toch veel te vroeg, laat nog effe zo.
Ting: Het is toch mijn haar, da's net als een kledingstuk, moet je vaak veranderen.
Daan: Ja, oke.
Ting: Blij dat je het met me eens bent.
Daan: Ik ben het niet met je eens, je hebt al zo lang zwart haar gehad.
Ting: Ik zie de kleur van mijn haar naar mijn hoofdkussen lopen.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 14:39:41 #33
3542 Gia
User under construction
pi_6108028
De heren in rijk liggen nog steeds buiten te luieren. Ze kletsen over van alles en nog wat.
Dan weer over wintersport, dan manen ze Arthur dat hij met Q moet spelen en dan vertelt Lau aan Dennis dat zo de dagen in de bungalow voorbij gaan.
Lau ligt trouwens ondersteboven op zijn ligbed.

Binnen zijn nu Daan en Martijn in de keuken bezig, volgens mij liep Bram er ook net rond.

Het beeld springt weer naar de bunker.
Jeanette vraagt wat Martijn nog meer leuk vindt behalve vogeltjes.
Maar het geluid springt nu naar Margriet. Ik hoor het antwoord van Martijn niet.
De armen gaan iets te eten maken dat 60 - 90 minuten moet wellen/zachtjes koken.

Ik hoor geluid van buiten.
Geesje vertelt dat ze eens een heel drukke baan had als salesmanager.
De armen gaan aan tafel. Het is krap.
Geesje zegt dat ze straks in totaal met 15 personen zijn, ze vraagt zich af hoe dat zal moeten.
(Ze kunnen toch om beurten slapen!)
Mus: Nou die hond heeft ook geen trek meer.
Ze gaan aan tafel.

'k Ga weer effe naar rijk.
Ze leveren commentaar op de arme kant, omdat ze daar Q hebben vastgebonden.
Arthur zegt dat dat voor zijn eigen bestwil is.
In rijk hebben ze de bal.
Arthur zet Q nu door de tralies en gaat weer verder eten.

Laurens lust alleen maar goed doorgebakken vlees.
Bram heeft wel zin in lasagna.
Ze kijken nu naar de vliegtuigen en Dennis vraagt zich af waarom er twee witte banen naast elkaar zijn.
Bram zegt dat er gewoon twee vliegtuigen na elkaar in dezelfde baan hebben gevlogen.

Arm:
Arthur en Geesje hebben het over het verblijf in het buitenland.
Blijkbaar hadden ze daar onvoldoende middelen om voor 12 personen tegelijk het eten op tafel te krijgen.
Jeanette vindt de broodjes in arm lekker dan de aangeleverde broodjes in rijk.

Ze bespreken nu een film met Bruce Willis. Nothing to lose.
Geesje vraagt of ze ook nog spelletjes hadden gedaan.
Arthur zegt van wel.

Margriet vindt het wel lekker zo. Lekker brood, buiten zitten. Als ze thuis zou zijn zou ze vast weer de hele dag achter de PC zitten.
De anderen zeggen dat ze op een dag als vandaag, zelfs als ze vrij zouden zijn, waarschijnlijk toch binnen zouden zitten.
(Ik ook! )
Margriet zegt dat ze heel veel op de fiets doet. Een scooter ben je toch binnen een week kwijt.
Margriet vindt het raar dat al die gestolen fietsen vernietigd worden.
Geesje zegt dat bij hun regelmatig een openbare verkoop is.
Arthur zegt dat het lastig is om daarna te bewijzen dat het jouw fiets is.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 14:49:33 #34
3542 Gia
User under construction
pi_6108203
Rijk:
Daan is nog steeds aan het kokkerellen.
Ze zingt erbij.
Lau en martijn zijn ook in de keuken.
Lau zoekt het kleine mesje.

Daan heeft broodjes gebakken, waar je elkaar de hersens mee in kunt gooien.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 15:15:19 #35
3542 Gia
User under construction
pi_6108638
Mus is in de dagboekkamer. Daar staat een of ander bakje op een bankje. Hij pakt er iets uit.

Aan tafel gaat het gesprek weer nergens over.
Margriet zegt dat ze wel een sjekkie zou willen. Steef gaat dat voor haar rollen.
Margriet zegt dat Mus eens uit zijn patroon moet komen.
Mus zegt dat Margriet hetzelfde is.
Mus zit weer van de zon te genieten.

(Het zou leuk zijn als er nu een confrontatie kwam, arm is al klaar met eten en rijk heeft bijna het eten klaar.)
In arm leggen ze de matrassen tegen het muurtje om lekker van de zon te genieten en het eten te laten zakken.
Geesje en Jeanette zitten naast elkaar.
Mus heeft een shirt aan met opdruk "Dirty", en het shirt is inderdaad goed smerig. (of zou dat ook opdruk zijn?)

Effe naar binnen, daar staan Martijn en Arthur bij het hek.
Stefan komt erbij staan. Hij vindt dat het lekker ruikt.
Martijn zegt wat ze eten. Hij vindt het geweldig zo'n keuken en die kookboeken.
De heren gaan weer weg van het hek.
Martijn gaat nu bij de keuken zitten.

Maar weer naar arm:
Alle armen zitten buiten.
Dennis zit bij het hek met Jeanettes haar te spelen.
Volgens Mus komt er vanavond een megaster.
Arthur verstaat negerster. Hij zegt dat je dat ook op twee manieren kunt opvatten, een negerster.
Steef zegt dat ze in rijk nog niet hebben gegeten.
Het gaat weer over foetelen. Iemand zegt dat het kriebelen is, ook da's niet goed.
De rijken gaan nu aan tafel. Ting heeft een badjas aan, zal wel in bad zijn geweest of zo.
Jeanette vertelt dat haar moeder eens een vegetarische dag per week in wou lassen. Jeanette vond die vegetarische burgers zo vies dat ze haar moeder dat idee maar vlug uit het hoofd heeft gepraat.
Geesje heeft het nu over Jeanette's broertje en zusje.

Switch:
Rijk is aan 't eten. Geen gesprek alleen maar: 'Mmmmm, lekker.'

Switch:
De armen hebben het over Bassie en Adriaan. Om het na te spelen.
Nu begint Arthur over Bottom. Ook leuk om na te spelen.
Hij heeft het er ook over dat de YoungOnes opnieuw wordt uitgezonden.

En toen was het weer stil. De zon gaat even achter een wolk en het is gelijk donker.
'Wil Ting haar zender checken.'

Maar weer naar rijk:
Ze genieten nog steeds van de guacamole die Daan heeft gemaakt.

Ik val zo weg, er gebeurt nu niks, dus ik stop maar.
Rijk eet en arm zit in de zon.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 17:59:33 #36
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6111112
Even kort:
Bram is in de tuin van de bungalow in de weer met de barbeque.
Daniela zit heel intiem dicht tegen Dennis aan op het bankje bij het zwembad. Ze zal hem wel aan het inpalmen zijn zoals ze bij elke nieuwe man doet.

In de bunker gaan ze waarschijnlijk eten want bijna al de bewoners zijn binnen en de tafel is al gedekt.

eurobilltracker.com
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 19:52:57 #37
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_6112348
De bungalow bewoners zijn zich aan het omkleden om naar het cafe te gaan.

De bunker bewoners staan afwachtend in de kooi te wachten op wat komen gaat.

eurobilltracker.com
pi_6112433
quote:
Op vrijdag 4 oktober 2002 15:15 schreef Gia het volgende:
Mus heeft een shirt aan met opdruk "Dirty", en het shirt is inderdaad goed smerig. (of zou dat ook opdruk zijn?)
het is inderdaad opdruk
pi_6112452
Margriet is pissig op o.a. Judith. Dat ze genegeerd worden door de dames en Laurens. Laurens zit een onsamenhangend verhaal op te steken tegen Margriet. Margriet snapt er dan ook niets van en vraagt hem: "Wat is dat voor gebarentaal? Die film heb ik niet gezien."
Margriet baalt ervan dat de dames met lange bekken naar haar kijken en niets tegen haar zeggen.
Stefan heeft het erover dat ze de hond nog niet eens gezien hebben. Laurens geeft hem gelijk. Arthur doet ook nog maar eens een duit in het zakje en wil iets met Bram kortsluiten over Quincy.

Iedereen praat nu met elkaar door het hek. Geesje vindt het niet leuk dat Bram (?) naar de DBK is gegaan i.v.m. Quincy terwijl zij ook Quincy voor het hondje zorgen. "Stefan heeft 6 jaar een hond gehad!"

Het is nu echt moeilijk te volgen. Teveel gesprekken door elkaar.

I'm not nuts. I just have guts!!
pi_6112491
Geesje: "Dennis, wie hoop je dat er straks staat?
Margriet: "Gordon"
Stefan denkt dat Helmut Lotti zijn Elvis Presley cd komt promoten.

De bungalowers mogen naar het café.

pi_6112579
De bunkeraars wensen de bungalowers veel plezier.
Geesje: "Tingie, smile"
Jeanette: "Laat de deur maar open, kunnen we meegenieten".
Stefan vertelt dat hij vroeger in een rockbandje heeft gespeeld. Nummers van Whitesnake, Europe enz. Dat hij heel hard kan zingen.

In het café staat iedereen nog een beetje onwennig om de bar heen.
(Het geluid van deze stream valt steeds weg, hopelijk blijft dat niet zo!!)
Er wordt i.i.g. weer muziek gedraaid in het café. Judith staat als enige te dansen.

In de kooi hangen de bunkeraars rond.

pi_6112709
Daniela is achtergebleven in de bungalow. Heeft dit te nog steeds te maken met een sanctie?
Ze wordt gezelschap gehouden door Margriet en Arthur die beide aan het hek zijn gaan zitten. Blijkbaar wil Quincy niet goed eten, want ze proberen van alles zodat hij zijn bakkie leegeet.

Ik heb steeds geluid van iemand die achter de bühne staat, waarschijnlijk zien we zo de 'wereldbekende ster'.

Margriet: "Nou laat Bonnie St. Clair maar opschieten".
Stefan: "Ik mag lijden dat ze naar Harum Scarum moeten luisteren, een Canadese rockband". Iedereen moet daar om lachen.

In het café is het echt niet gezellig. Judith en Ting hobbelen een beetje op de dansvloer, de mannen hangen aan de bar.

pi_6112836
Daan heeft problemen met haar zender. De batterijen werken niet. Geesje weet wel raad. Ze moet de batterijen met de topjes tegen elkaar aanwrijven. Daan wrijft maar met de batterijen over haar bovenbeen. Het heeft niet mogen baten, haar zender doet het steeds niet.
Jeanette bekijkt het ook maar eens. Niet uit belangstelling voor Daan, maar meer om koekjes te vragen aan Geesje. Geesje heeft blijkbaar haar eigen koekjes en de andere bewoners hebben daar wel zin in. Geesje gaat erover nadenken. Ze strijkt over haar grote hart en de koekjes worden verdeeld.

Ik heb nog steeds geen geluid van het café dus maar weer terug naar de hunkerbunker.
Daan zit in de stress omdat haar zender het niet doet. Ze vertelt aan Arthur dat ze al genoeg ellende heeft gehad. Ze is niet goed te verstaan. Daan was zich er niet van bewust dat ze vanavond niet naar het café mocht. Dat vond ze toch wel cru. Ze hoopt toch wel dat het na vanavond is afgelopen.

En ik had 2 tellen geluid in het café. Ze hebben blaadjes gekregen met volgens mij songteksten.

pi_6112849
"Ik heb de hele nacht liggen dromen" wordt er door Judith en Dennis gezongen. Iemand een idee wie dit zingt? Zij weten het in ieder geval ook niet.
pi_6112865
{sub] 't Is weer weekend dus Joef doet ook maar weer 'es een streamspoging [/sub]

20.27 uur
In de kroeg wordt drank ingeschonken. Dennis weet wel van vloeken trouwens! Ik denk de hele tijd dat ik Bo hoor als Dennis zijn mond opend doet, qua stemgeluid. Er is nog geen artiest te zien en muziek hoor ik ook niet echt. Oja, daar komt wat. Ehm... wat is dat ook alweer? Nou ja, ik zal het niet gaan meezingen, horen jullie toch niet en anders valt mijn kat flauw. Ze zitten maar een beetje saai bij elkaar te wachten.

Bij mij valt hier ook steeds het geluid weg, maar ik probeer het wel even vol te houden Sillie.

pi_6112961
20.30 uur
Omdat de muziek vrij hard is, kan ik niet goed horen waar het gesprek over gaat. Ik hoor wel Dennis iets zeggen over "als hij zo binnen komt...".

"I'm crusifieieieiedd"

Ting zit met Laurens aan de zijkant. Ze heeft een vrij sexy topje aan, zwart wit gestreept. Het gaat over een dame in het huis "ik vind het heel rot voor haar" zegt Judith, maar wie en wat? Laurens drinkt Breezer. Judith heeft haar haar los. Het gaat nu over het feit dat de rest in de bunker zit, en Daan er ook niet bij is, terwijl zij in het café zijn.

De muziek is afgelopen dus ik denk dat er zo iets gaat gebeuren.

vrijdag 4 oktober 2002 @ 20:39:17 #47
36682 IfULikeMe
Wat doe je nou lelijk?
pi_6112984
Volgens mij is er een confrontatie aan de gang in het cafetje
pi_6113023
20.38 uur
Ze zijn aan het afspreken hoe ze zullen reageren op de artiest. Dat ze meteen als hij binnenkomt gaan joelen enzo. Ting: "dus wij moeten ook echt antwoorden geven straks?" De naam Marco valt steeds, is het Borsato die zo komt? Bram weet precies wat ze moeten doen en legt het nog eens uit: "we reageren gewoon precies zoals hij wil, hij gaat weg... dit snap ik niet jongens hierzo." Het lijkt erop dat ze een blaadje met instructies hebben gekregen. Goh, spontaan zeg...
Martijn:"Dit slaat toch nergens op. Waar blijft ie!"

Nu gaan ze Guus Meeuwis zingen, kedeng kedeng. Dat van die confrontatie zou best wel kunnen. Ze zitten Ting op te porren, dat als ze het niet goed kan, dat ze dan even bij een van de jongens moet gaan staan, dat zij haar wel helpen.

Hellup, waarom snap ik het niet???

pi_6113043
Dennis instrueert de andere bewoners om niet te enthousiast te reageren, zoals Laurens ook al gezegd had.

Daan is nu aan het klagen tegen Geesje.
Het was vanmorgen al begonnen met bijv. 'een Moes'. Geesje neemt het op voor Moes. Zij denkt dat Daan het allemaal verkeerd opneemt.
Geesje laat zich niet opfokken door alle toestanden. Dan wordt er maar niet gegroet. "Die rek moet je met elkaar hebben".
Geesje probeert uit te leggen waarom ze in de bunker zo op de bewoners in de bungalow letten. Ze hebben verder weinig om naar te kijken en dan ga je naar de bewoners kijken. En dan wordt er wel eens gezegd van hé, eet je alweer. Niet erg verder.
( Geesje ziet er wel erg mager uit, het is te zien dat ze al 8 dagen in de bunker zit)
Daniela wordt weggeroepen door de DBK-stem. En eindelijk weer beeld op de kooi.

pi_6113149
20.42 uur
Iemand rammelt met de bel, een rondje voor het hele café en barman Dennis schenkt in. "We mogen pas om half tien hier weg, jongens," zegt Martijn. Er hangt een jolige stemming.

De bel luidt en dan moeten ze juichen. Dat gebeurt dus ook nu. Er wordt nu luidkeels "een beetje verliefd" gezongen, mijn speakertjes houden het bijna niet. Het nummer wordt nu ook gedraaid. Ting staat met Bram te slowen.

Jongens, het is echt bijna niet te verslaan: ik heb steeds geluidsfragmentjes van een seconde of twee, drie en vervolgens stilte en *wat* ik dan hoor is van alles door elkaar heen: er zijn er aan het zingen, aan het joelen en ook nog aan het praten. Maar hee, ik blijf natuurlijk gewoon mijn best doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')