Ja, onderdeel van het koningstrio met Koert en Roland.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch maar even naar de echte sport kijken.
Is Co er?
Zijn op het internet een stuk goedkoper te krijgen (in verschillende webshops).quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:16 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja die zijn overal wel best duur, vandaar dat ik er even mee had gewacht. Maar ik smijt ze er sneller naast dan ik dacht (vooral bij die dubbel 2)
Andersonquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat hij moet winnen van Anderson, Barney Lewis en Taylor in een toernooi.
Koertquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, onderdeel van het koningstrio met Koert en Roland.
Geen idee weet alleen dat hij tegen Vincent moet en Hamilton of Newton.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Anderson![]()
Barney![]()
Lewis en Taylor heeft die al vaker geflikt he en van wie moet Lewis allemaal winnen? JuistNet zo lastig.
quote:
Je doet net alsof MvG dat niet zou kunnen. De beste man sloopt op de vloertoernooien wel avker 4 a 5 top spelers achter elkaar, ook Lewis kan dat. MvG kan van iedereen winnen en Lewis ook. Beide zijn van een absurd goed niveau, geen van beiden is beter.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen idee weet alleen dat hij tegen Vincent moet en Hamilton of Newton.
Zullen zien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je doet net alsof MvG dat niet zou kunnen. De beste man sloopt op de vloertoernooien wel avker 4 a 5 top spelers achter elkaar, ook Lewis kan dat. MvG kan van iedereen winnen en Lewis ook. Beide zijn van een absurd goed niveau, geen van beiden is beter.
Verschil met een Gary Anderson en Barney is mentaliteit. Barney en Gary verliezen elk jaar weleens van een no no of een speler van buiten de top 40. MvG en Lewis nooit, daarom maakt een Anderson geen schijn van kans. Heeft de mentaliteit totaal niet, bewijst hij keer op keer op keer.quote:
Rensieeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Enorm laag niveau maar super spannend!
Dan sta je toch ook te shaken bij zo`n pot als je je dubbel moet smijten en die lui gaan zo tekeerquote:
Grappig proberen te doen omdat je vuistdiep bij die blaag van een Derksen in zijn reet zit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind deze niet zo goed. Co had gehakt van deze jongens gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |