Respect man.quote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toentertijd volgde ik geloof ik deze split:
Borst/rug
Benen/buik
Armen/schouders
Rust
Voeding was het eerste gedeelte vrij kut, en ik ben geloof ik wel 25-30% kracht verloren tussen foto 1 en 2. Pas tussen foto 2 en 3 leerde ik hoe ik moest eten tijdens een cut.
Nice! Vooral je buik begint er goed uit te zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Natural way. Gestaag, maar tevreden!
Ziet er heel goed uit!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
zulu lippenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Indd. Borst is genetisch zwak bij mij, qua uiterlijk en niet kwa kracht. Maar goed, ben nu bezig met vooral upperchest! Maandje lang die volledig pakken en daarna de rest weer. Beetje afwisseling!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:31 schreef Aiciu het volgende:
Nu je borst nog goed oppompen![]()
Gewoon lekker 2x in de week, chestday
Hehe die sloffenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Yolo swag. Vinden vrouwen schattig maar dat snap jij nog niet helemaal.quote:
Hallooquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
stap 1 is mezelf wegen en kijken wat het gewicht is op dit momenteel.
kunnen jullie mij misschien van advies voorzien hoe dit aan te pakken (met name dmv voeding & hardlopen & fitnessen etc) ?
lijkt me leuk om de transformatie bij te gaan houden van het begin punt tot het eind punt
alvast bedankt!
lol geen vet en suikerquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Begin eerst met gezond eten. je voeding is al gauw 70% van je resultaat dat je wilt halen. Ga niet extreem laat naar bed elke avond en pak je rust goed. Begin met 3x in de week sporten. Dit kan krachttraining of hardlopen zijn. Het beste is om kracht en conditie te combineren.
Geen vet en suiker meer eten, let op je koolhydraatjes en beweeg voldoende. Dan kom je er wel.
SPT / [Fitness] (#29) - 15+ reps voor mooie lange spiertjes zoals C.Ronaldo
lekker jezelf kwellen door niks lekkers te eten, ik maal er niet om en eet rustig mijn volgende milka reep op @ 10% bf.quote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
lekker jezelf kwellen door niks lekkers te eten, ik maal er niet om en eet rustig mijn volgende milka reep op @ 10% bf.
ja, ik weet dingen, in tegenstelling tot jullie LIF gekkies.quote:
Denken dat je iets weet omdat je een milka reepje kan eten door je fortuinlijke aanleg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, ik weet dingen, in tegenstelling tot jullie LIF gekkies.
Fortuinlijke aanleg plsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat je iets weet omdat je een milka reepje kan eten door je fortuinlijke aanleg.Hou vol!!! Of post eens pics van jezelf aangezien jij echt iets weet.
Geen vet en geen suiker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Begin eerst met gezond eten. je voeding is al gauw 70% van je resultaat dat je wilt halen. Ga niet extreem laat naar bed elke avond en pak je rust goed. Begin met 3x in de week sporten. Dit kan krachttraining of hardlopen zijn. Het beste is om kracht en conditie te combineren.
Geen vet en suiker meer eten, let op je koolhydraatjes en beweeg voldoende. Dan kom je er wel.
Tijgerquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
hello!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Goed bezig! Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar eens een eigen progressie foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien.
respect!quote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een update.
Helaas heb ik sommige foto's een beetje slecht genomen, vandaar dat ik af en toe een stukje hoofd mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow fucking goed! Je ziet er stoer uitquote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een update.
Helaas heb ik sommige foto's een beetje slecht genomen, vandaar dat ik af en toe een stukje hoofd mis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Knap hoor! Disciplinequote:Op zondag 18 mei 2014 20:38 schreef Deuce92 het volgende:
Tijd voor een update.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat laatste in je tekst is wel een mooi voorbeeld van wat er gebeurt als je geen vetten eetquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Nice AJ!quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Respect voor Deuce92 en semtex, eerst keer dat ik dit allemaal zie
Ik zelf:
Op mijn zwaarst:
[ afbeelding ]
Toen sixpack:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn doel(of droom, whatever
)
[ afbeelding ]
Het is strak en mooi qua vorm, net zoals rest van haar lichaam. Als het blubber was maar net zo groot, dan had ik het ook niet mooi gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet mooi, totaal niet in verhouding met de rest van haar lijf.
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 21 mei 2014 10:29 schreef Angel-Joy het volgende:
Respect voor Deuce92 en semtex, eerst keer dat ik dit allemaal zie
Ik zelf:
Op mijn zwaarst:
[ afbeelding ]
Toen sixpack:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn doel(of droom, whatever
)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwak voor billenquote:Op woensdag 21 mei 2014 20:24 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik vind dat echt niet mooi, totaal niet in verhouding met de rest van haar lijf.
Goedzoquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef tetsuo-shima het volgende:
Zo weer een update voor de mensen die het interessant vinden, afgelopen week ging het niet zo goed maar toch 8 ons afgevallen, dat bracht de teller gisteren op 20.3 kilo die ik kwijt ben. Hoeveel weken ik nu precies beZig ben durf ik niet te zeggen, maar ik ben tot nu toe elke week gelukkig nog afgevallen.
Nice!quote:Op donderdag 22 mei 2014 20:24 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik besef me dat ik ook kan meedoen in dit topic.... Ik ben in driekwart jaar van 64 naar 50kg afgevallen, eigenlijk vooral door stress maar ook daardoor veel bewuster op mijn eten gaan letten. Inmiddels ben ik ietsjes terug aangekomen (53kg) maar blijft het wel stabiel zo, ik zit wel veel lekkerder in mijn vel nu. het blijft bizar als ik merk hoeveel spullen in mijn kledingkast van vorig jaar ik niet meer aankan, omdat alles veel te groot is....
[ afbeelding ]
De huid bij de billen en benen lijkt ook veel gladder. Zorgt krachttraining voor minder cellulitis?quote:Op zondag 27 april 2014 19:42 schreef zeefje het volgende:
[..]
Eerste foto ben ik nu, tweede foto wil ik worden.
Prima motivatie![]()
[ afbeelding]afbeelding ]
Ik snapte die foto's ook niet zo. Is de tweede foto zoals het eerst geweest is? Of heeft ze precies dezelfde tattoo genomen als haar idool? Of heeft ze een foto van zichzelf gephotoshopt zoals ze wil worden?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 13:57 schreef Fascination het volgende:
De huid bij de billen en benen lijkt ook veel gladder. Zorgt krachttraining voor minder cellulitis?
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:49 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik snapte die foto's ook niet zo. Is de tweede foto zoals het eerst geweest is? Of heeft ze precies dezelfde tattoo genomen als haar idool? Of heeft ze een foto van zichzelf gephotoshopt zoals ze wil worden?
Dat dusquote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:quote:Op zaterdag 24 mei 2014 14:50 schreef Deuce92 het volgende:
Ze is geen van beide. Volgens mij bedoelt ze dat ze nu lijkt op foto 1, en er uit wil zien als foto 2.
maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Eerste foto ben ik nu
Nee hoor, dat ligt niet aan jou. Het was vrij onduidelijk vermeld.quote:Op zaterdag 24 mei 2014 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Oh, lekker verwarrend als ze dit zegt:
[..]
maar dat zal wel aan mij liggen.
Vet man, hij wordt er zelfs bruin van!quote:Op maandag 26 mei 2014 10:05 schreef GI het volgende:
Ik ben dit niet. maar kwam het plaatje tegen.
1 jaar excersize :
[ afbeelding ]
http://imgur.com/gallery/BYHxCjx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |