Dit ben jij toch niet?quote:
Die was echt te mager. Die beentjes ...quote:
Nee, -Strawberry- post al gedurende dit hele topic random plaatjes van mensen.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit ben jij toch niet?
Zij is gelukkig wat aangekomen.
Oh nee FYI ik ben het zelf niet. Vond het gewoon een mooie transformatie.quote:Op zondag 16 maart 2014 16:06 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit ben jij toch niet?
Zij is gelukkig wat aangekomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu (62 kilo):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo'n groot verschil als sommige (ik had volgens BMI ook nooit overgewicht) maar ik voel mij 1000x lekkerder![]()
quote:Op zondag 16 maart 2014 17:06 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik had geen goede before foto's dus dan maar een collage van mijn meest confronterende foto's (rond de 69/70 kilo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu (62 kilo):Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet zo'n groot verschil als sommige (ik had volgens BMI ook nooit overgewicht) maar ik voel mij 1000x lekkerder
Ik vind je vooraf vooral curvy uitzien, helemaal niet te zwaar ofzo. Maar het gaat er inderdaad om hoe je je voelt. Dus als jij je nu veel beter voelt is dat natuurlijk geweldig!![]()
Smaken verschillen natuurlijk maar je kon wel duidelijk zien dat ik ongezond leefde en als ik zo door was gegaan was ik alleen maar zwaarder gewordenquote:Op zondag 16 maart 2014 20:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Netjes!
Ik vind je vooraf vooral curvy uitzien, helemaal niet te zwaar ofzo. Maar het gaat er inderdaad om hoe je je voelt. Dus als jij je nu veel beter voelt is dat natuurlijk geweldig!
Op derde foto (op het strand) is wel een redelijk buikje te zien, maar dat heeft denk ik ook met je lighoudig te maken. Op de andere foto's is dat totaal niet te zien. Ik denk echt niet dat dat ongezond is.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk maar je kon wel duidelijk zien dat ik ongezond leefde en als ik zo door was gegaan was ik alleen maar zwaarder geworden
Ongezond leven=ongezond. Zeggen dat iemand gezond/niet gezond is op basis van een foto is onmogelijk.quote:Op zondag 16 maart 2014 20:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op derde foto (op het strand) is wel een redelijk buikje te zien, maar dat heeft denk ik ook met je lighoudig te maken. Op de andere foto's is dat totaal niet te zien. Ik denk echt niet dat dat ongezond is.
Uiteraard vind ik dat je er nu ook heel goed uit ziet, hoor.
Ik doelde daarmee op het volgende:quote:Op zondag 16 maart 2014 21:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ongezond leven=ongezond. Zeggen dat iemand gezond/niet gezond is op basis van een foto is onmogelijk.
Ik nam aan dat dat over jouw foto ging. Jou gewicht op zich leek me niet ongezond.quote:maar je kon wel duidelijk zien dat ik ongezond leefde
Dan heb je duidelijk een andere standaard voor hoe een gezond lichaam er uit ziet. Nu weer on topicquote:Op zondag 16 maart 2014 21:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dat over jouw foto ging. Jou gewicht op zich leek me niet ongezond.
Als je het over jouw levensstijl had, dan kan ik daar uiteraard niks over zeggen.
Check hier vooral http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=140847501quote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:56 schreef tetsuo-shima het volgende:
Het valt me op dat vrouwen over vertegenwoordigd worden hier in het topic qua foto's, dat is niet erg! Maar ik als man ben ook bezig met afvallen, ik heb hulp erbij gehaald en met die hulp gaat het goed, nu na 3 weken een kleine 7 kg kwijt. Ik ben er nog lang niet maar het begin is er. Foto's zet ik nog niet neer dat komt misschien later wel als ik me daar prettig bij voel. En voor de mensen die ook bezig zijn, goedzo! Ga zo door ook al werkt het even niet mee.
Als je de foto dan ook even plaatst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef Belgosome het volgende:
http://www.dailystar.co.u(...)id-Beckham-lookalike
Is hij niet terug bij af inmiddels?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je de foto dan ook even plaatst.
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-David-Beckham.dhtmlquote:Na jaren van pestgedrag en allerlei bijnamen, besloot de Britse Nathan Hewitt (23) om op dieet te gaan. Toen het dikkerdje zijn vetrolletjes langzaam maar zeker zag verdwijnen, ontdekte hij dat hij eigenlijk veel weg heeft van niemand minder dan David Beckham!
Met zijn 146 kg was Nathan één van de dikste schooljongens in het Verenigd Koninkrijk. Op zijn vijftiende werd hij gepest door andere kinderen die zijn borsten vastgrepen en hem uitlachten. Op een dag had hij genoeg van al de pesterijen en besloot hij om op dieet te gaan.
Nathan verloor maar liefst 76 kg en wat bleek? Het 'dikkerdje' werd een knappe kerel die veel weg heeft van Becks. Zijn nieuwe look ontging ook een lookalike bureau niet en hij kreeg een job als dubbelganger van de stervoetballer aangeboden.
'Tevreden met mezelf'
'Ik mag echt niet klagen, David is uiteraard een knappe man. Vanaf het moment dat ik veel gewicht verloor, zei iedereen dat ik op hem leek. In het begin moest ik er nog om lachen', aldus Nathan. 'Toen ik door het bureau benaderd werd, besefte ik dat het toch menens was.'
Uiteindelijk besloot de nu 24-jarige Nathan om het aanbod te weigeren aangezien hij niets van voetbal weet. 'Het is één ding om op hem te lijken, maar het lijkt me toch een beetje raar om mij voor te doen als een van de beste voetballers ter wereld. Ik ben nu tevreden met mezelf, maar ik vind het niet erg als mensen denken dat ik David Beckham ben.'
Nathan heeft zich ondertussen omgeschoold tot diëtist om overgewicht bij kinderen aan te pakken. 'Ik heb het zelf meegemaakt, ik weet hoe het voelt om dik te zijn. Ik kan mijn ervaring gebruiken om kinderen met overgewicht aan te moedigen om te vermageren en gezond te gaan leven.' Zijn voornaamste doel is te voorkomen dat jongeren moeten afzien zoals hij in zijn jeugd. 'Mijn leven is ontzettend veranderd. Ik heb nu veel meer zelfvertrouwen. Ik voel me gezonder en fitter. Het lijkt of ik een andere persoon ben.'
volgens mij wel..quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Is hij niet terug bij af inmiddels?
En ongeveer vijf weken geleden zat je pas op 7 kg? Dat is een flink verlies op zo'n korte tijd!quote:Op zondag 27 april 2014 17:26 schreef tetsuo-shima het volgende:
Een kleine update
Het is weer een paar weken later, ik ben nu bijna 9 weken bezig en zit nu op een kleine 17 kg die ik kwijt ben. Het gaat dus goed en ik heb er nog steeds zin in. Het is alleen jammer dat het nog zo'n lange weg is die ik moet gaan. Ongeveer 40 kg moet ik nog kwijt..
Eerste foto ben ik nu, tweede foto wil ik worden.quote:Op woensdag 18 december 2013 04:22 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dankje, blijkbaar is het gewoon niet goed te zien op de foto's, bij fitness zien ze het wel duidelijk,maar genoeg hierover,
[ afbeelding ]
Nog steeds.quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoi
Ik doe ook mee, niet zo impressive verder zie ik net. Maar eckte fatty pics heb ik niet, want ben nooit echt een superfatty geweest( denk ik).
Netjes, samen trainen?quote:Op maandag 28 april 2014 00:11 schreef Fanta-stick het volgende:
Hoi
Ik doe ook mee, niet zo impressive verder zie ik net. Maar eckte fatty pics heb ik niet, want ben nooit echt een superfatty geweest( denk ik).
Train niet echt voor een mooier lijf, meer om fitter te worden etc. Dus niet zo motivated als de meesten hier.
[ afbeelding ]
Wat vind je er raar aan uitzien?quote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Mr.J het volgende:
Goede progressiepics, maar is de midsectie niet fotoshopped op beide pics? Vind het er raar uitzien.
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal wel moeten, want er is niks mee gebeurd.quote:Op maandag 28 april 2014 12:57 schreef Mr.J het volgende:
De kleur van de pics en bij de front shot dat je midsectie zo recht naar beneden loopt. Er lijken wat spieren te missen onderaan de midsectie.
Maar kan t heel goed mis hebben hoor.
zal wel belichting, heb geen fotosoepprogjes noch echt goede progressiepics.quote:Op maandag 28 april 2014 12:49 schreef Mr.J het volgende:
Goede progressiepics, maar is de midsectie niet fotoshopped op beide pics? Vind het er raar uitzien.
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij had hij 't over mijn foto's.quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zal wel belichting, heb geen fotosoepprogjes noch echt goede progressiepics.
Heel erg netjes!quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar eens een eigen progressie foto:
[ afbeelding ]
Zegguh jongedame, de wereld draait niet om u he.quote:Op maandag 28 april 2014 15:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
zal wel belichting, heb geen fotosoepprogjes noch echt goede progressiepics.
Toentertijd volgde ik geloof ik deze split:quote:Op maandag 28 april 2014 22:37 schreef SonicVolcano het volgende:
@Deuce: heel nice. Full body workout en voedingsschema enzo, neem ik aan?
Respect man.quote:Op maandag 28 april 2014 22:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Toentertijd volgde ik geloof ik deze split:
Borst/rug
Benen/buik
Armen/schouders
Rust
Voeding was het eerste gedeelte vrij kut, en ik ben geloof ik wel 25-30% kracht verloren tussen foto 1 en 2. Pas tussen foto 2 en 3 leerde ik hoe ik moest eten tijdens een cut.
Nice! Vooral je buik begint er goed uit te zien.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Natural way. Gestaag, maar tevreden!
Ziet er heel goed uit!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
zulu lippenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Indd. Borst is genetisch zwak bij mij, qua uiterlijk en niet kwa kracht. Maar goed, ben nu bezig met vooral upperchest! Maandje lang die volledig pakken en daarna de rest weer. Beetje afwisseling!quote:Op woensdag 30 april 2014 11:31 schreef Aiciu het volgende:
Nu je borst nog goed oppompen![]()
Gewoon lekker 2x in de week, chestday
Hehe die sloffenquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
Yolo swag. Vinden vrouwen schattig maar dat snap jij nog niet helemaal.quote:
Hallooquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:53 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
stap 1 is mezelf wegen en kijken wat het gewicht is op dit momenteel.
kunnen jullie mij misschien van advies voorzien hoe dit aan te pakken (met name dmv voeding & hardlopen & fitnessen etc) ?
lijkt me leuk om de transformatie bij te gaan houden van het begin punt tot het eind punt
alvast bedankt!
lol geen vet en suikerquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Begin eerst met gezond eten. je voeding is al gauw 70% van je resultaat dat je wilt halen. Ga niet extreem laat naar bed elke avond en pak je rust goed. Begin met 3x in de week sporten. Dit kan krachttraining of hardlopen zijn. Het beste is om kracht en conditie te combineren.
Geen vet en suiker meer eten, let op je koolhydraatjes en beweeg voldoende. Dan kom je er wel.
SPT / [Fitness] (#29) - 15+ reps voor mooie lange spiertjes zoals C.Ronaldo
lekker jezelf kwellen door niks lekkers te eten, ik maal er niet om en eet rustig mijn volgende milka reep op @ 10% bf.quote:
Moet jij weten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
lekker jezelf kwellen door niks lekkers te eten, ik maal er niet om en eet rustig mijn volgende milka reep op @ 10% bf.
ja, ik weet dingen, in tegenstelling tot jullie LIF gekkies.quote:
Denken dat je iets weet omdat je een milka reepje kan eten door je fortuinlijke aanleg.quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja, ik weet dingen, in tegenstelling tot jullie LIF gekkies.
Fortuinlijke aanleg plsquote:Op woensdag 7 mei 2014 17:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Denken dat je iets weet omdat je een milka reepje kan eten door je fortuinlijke aanleg.Hou vol!!! Of post eens pics van jezelf aangezien jij echt iets weet.
Geen vet en geen suiker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Begin eerst met gezond eten. je voeding is al gauw 70% van je resultaat dat je wilt halen. Ga niet extreem laat naar bed elke avond en pak je rust goed. Begin met 3x in de week sporten. Dit kan krachttraining of hardlopen zijn. Het beste is om kracht en conditie te combineren.
Geen vet en suiker meer eten, let op je koolhydraatjes en beweeg voldoende. Dan kom je er wel.
Tijgerquote:Op dinsdag 29 april 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
oktober 2013
[ afbeelding ]
Begin april 2014
[ afbeelding ]
hello!quote:Op woensdag 7 mei 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Halloo![]()
Goed bezig! Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien.quote:Op maandag 28 april 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Nog maar eens een eigen progressie foto:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:49 schreef Gewas het volgende:
[..]
Goed bezig! Ik vind jou er altijd zo leuk uitzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |