Tja, je bent ouder geworden. Naast je hoofd kan ik niet veel zien...quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
laat dan maar lol, ik hoop dat jullie hier wel verschil in zien,
foto 1 was ik 17 foto 2 was ik 18, foto 3/4/5 ben ik 26
[ afbeelding ]
Zijn hoofd is wel veel veranderd iigquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tja, je bent ouder geworden. Naast je hoofd kan ik niet veel zien...
Oh, dat zeker ja! Maar ik bedoel lichamelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Zijn hoofd is wel veel veranderd iig(much better
)
draag je een bril?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Oh, dat zeker ja! Maar ik bedoel lichamelijk.
Dat is een flinke transformatie inderdaad.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Het is echt niet nodig om je zo aan te stellen hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:56 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
draag je een bril?
als je hier het verschil niet ziet, wil ik je graag het advies geven om je ogen te controlen
staat nergens dat het om vet gaat ? ach, dan vanaf nu elke transformatie, gezicht/vet en wat je maar kan bedenken, en ja iedereen wordt ouder, maar de meeste herken je makkelijk terug, ik ben in paar jaartjes tijd erg veranderd, dacht dat dat ook wel leuk was om te plaatsen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het is echt niet nodig om je zo aan te stellen hoor.
Ik heb toch ook gezegd dat ik zeker verschil zag qua gezicht. Ik ging er alleen van uit dat het hier om transformaties op gebied van vetverlies en dergelijke. Iedereen wordt namelijk ouder. Bedoelde er verder niks mee, als je dat dacht.
Ik hou me er in het vervolg wel buiten.
hey skinnyboy, veel plezier op je zolderquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:07 schreef fathank het volgende:
Ik denk dat jij eerder een fotografiecursus kan volgen dan dat ik een bril aan ga schaffen. Zie nig steeds vrij weinig fysieke veranderingen, op je gezicht na. Maar dat is zo moeilijk te trainen, of hang jij dumbells aan je kaken en jukbeenderen?
Nee, maar dat was bij alle vorige transformaties wel het geval. Vandaar dat ik dat dacht.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
staat nergens dat het om vet gaat ? ach, dan vanaf nu elke transformatie, gezicht/vet en wat je maar kan bedenken, en ja iedereen wordt ouder, maar de meeste herken je makkelijk terug, ik ben in paar jaartjes tijd erg veranderd, dacht dat dat ook wel leuk was om te plaatsen.
Dat is het ook. Er staat in de OP dat het gaat om gewichtsverlies en andere transformaties. Past dus prima.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:09 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
staat nergens dat het om vet gaat ? ach, dan vanaf nu elke transformatie, gezicht/vet en wat je maar kan bedenken, en ja iedereen wordt ouder, maar de meeste herken je makkelijk terug, ik ben in paar jaartjes tijd erg veranderd, dacht dat dat ook wel leuk was om te plaatsen.
Blijf toch een mooie prestatie.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
Even ontopic. Dit najaar ben ik van 18% naar +- 12% vet gegaan, vrijwel zonder verloren spiermassa. Prima transformatie. En nee, ik ga geen pics posten, helaas.
Is de eerste dezelfde als de eerste van de vorige post?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koop een nieuwe weegschaal. Of spiegel zo u wilt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:10 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
hey skinnyboy, veel plezier op je zolder
Dankje, blijkbaar is het gewoon niet goed te zien op de foto's, bij fitness zien ze het wel duidelijk,maar genoeg hierover,quote:Op woensdag 18 december 2013 03:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop een nieuwe weegschaal. Of spiegel zo u wilt.
Ik ben blij voor je dat je zelf tevreden bent met goe je eruit ziet, maar erg veel heb je er zelf niet voor hoeven doen. Ouder worden we allemaal. Want nogmaals, ik zie gewoon niet de fysieke verandering die je zelf blijkbaar wel ziet. Hoef je niet als een achterlijke te reageren omdat iemand anders een andere mening is toegedaan. Zeker niet als er meerdere mensen zijn die dezelfde mening is toegedaan.
Owja, je gedwongen kaalheid heeft idd goed voor je uitgepakt.
Die tweede is errug netjes.quote:Op woensdag 18 december 2013 04:22 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Dankje, blijkbaar is het gewoon niet goed te zien op de foto's, bij fitness zien ze het wel duidelijk,maar genoeg hierover,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Looking goood!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef hoe-die-nie het volgende:
[ afbeelding ]
2011 toen ik in een lange periode van ziekte zat en 2013 waar ik genezen was en eerst een periode heel veel gegeten heb (tot ik 71kg woog) en toen ben gaan trainen. februari dit jaar begonnen en ben vanaf mei ook op mijn voeding gaan letten. Ben er nog lang niet maar ik ben wel tevreden met hoe het gaat
Zeker vooruitgang te zien!quote:Op woensdag 18 december 2013 14:15 schreef hoe-die-nie het volgende:
[ afbeelding ]
2011 toen ik in een lange periode van ziekte zat en 2013 waar ik genezen was en eerst een periode heel veel gegeten heb (tot ik 71kg woog) en toen ben gaan trainen. februari dit jaar begonnen en ben vanaf mei ook op mijn voeding gaan letten. Ben er nog lang niet maar ik ben wel tevreden met hoe het gaat
Eigenlijk wel. Anders vind ik het geen transformatie maar verloedering.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:10 schreef RetRy32 het volgende:
Is ook niet voor alleen positieve transformaties toch?
Die laatste is helaas iets te ver gegaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is toch ook weer aangekomen, daarna.quote:Op vrijdag 20 december 2013 23:12 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die laatste is helaas iets te ver gegaan
Op de eerste twee foto's lijk je echt West-Europees...terwijl je bij de laatste twee foto's meer Spaans lijkt. Je bent wel veel veranderdquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
Komt denk ik door mijn stoppelbaard, want met denkt iedereen aan Italie/Spanje/Turkije ofzo, en zonder zie ik er echt West-Europees uitquote:Op vrijdag 20 december 2013 23:49 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Op de eerste twee foto's lijk je echt West-Europees...terwijl je bij de laatste twee foto's meer Spaans lijkt. Je bent wel veel veranderd
Ja, maar ook door je grote ogen en een beetje een ronde toet :pquote:Op zaterdag 21 december 2013 00:16 schreef Tropicalx het volgende:
[..]
Komt denk ik door mijn stoppelbaard, want met denkt iedereen aan Italie/Spanje/Turkije ofzo, en zonder zie ik er echt West-Europees uit
Ik vind die derde engquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hulde!quote:Op zondag 22 december 2013 21:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok, misschien haal ik ze straks weer weg, maar
toen (2003; 119,8 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nu (2013, 75,5 kg)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niet de meest duidelijke foto's denk ik.... maar bij onderzoek blijk ik toch niet zo vaak duidelijk op de foto te staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |