Dan zal ie wel geschikt zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem volstrekt ongeloofwaardig.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zal ie wel geschikt zijn.
Ik vraag me af of CDA ooit weer wordt wat het ooit was.quote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Buma juist enorm geloofwaardig.
Maar ik zie 'm overigens niet het CDA uit het slop trekken.
Hoezo geloofwaardig? Hij roept dingen die 180 graden haaks staan op het beleid dat het CDA tot diep in 2012 voerde.quote:Op maandag 16 december 2013 23:23 schreef Lkw het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Buma juist enorm geloofwaardig.
Maar ik zie 'm overigens niet het CDA uit het slop trekken.
Nadeel voor het CDA is dat ieder jaar weer een zetel dood gaat.quote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vraag me af of CDA ooit weer wordt wat het ooit was.
Ik heb snel een titel uit de mouw geschud, sorry. Op basis van het teasertje van Pauw aan het begin van de uitzending.quote:
maak je me weer blij met een dode musquote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ik heb snel een titel uit de mouw geschud, sorry. Op basis van het teasertje van Pauw aan het begin van de uitzending.
Ik bedoel meer op persoonlijk niveau. Volgens mij is hij betrekkelijk eerlijk voor een politicus. Maar goed, ik doorzie natuurlijk ook niet alles wat er in Den Haag bekonkeld wordt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo geloofwaardig? Hij roept dingen die 180 graden haaks staan op het beleid dat het CDA tot diep in 2012 voerde.
Het antwoord is trouwens dat Onno Hoes dit topic waarschijnlijk wel overleeft. Of hij dan ook nog burgemeester van Maastricht is, moet blijken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
maak je me weer blij met een dode mus
Morgen komt Evert Santegoeds in de Telegraaf met jongen nummer 2, nog jonger.quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het antwoord is trouwens dat Onno Hoes dit topic waarschijnlijk wel overleeft. Of hij dan ook nog burgemeester van Maastricht is, moet blijken.
Die krant heeft altijd een neusje voor nieuwswaarde.quote:Op maandag 16 december 2013 23:29 schreef Mylene het volgende:
[..]
Morgen komt Evert Santegoeds in de Telegraaf met jongen nummer 2, nog jonger.
Tja, het spijt mij. Maar misschien schuift hij nog wel aan deze week, je weet maar nooit.quote:Op maandag 16 december 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
maak je me weer blij met een dode mus
Het is iig wel opvallend dat ze nu iedere avond zo'n showbizz-typetje uitnodigen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Wat is dat eigenlijk dat ze bij PenW mensen nav van die kansloze films uitnodigen en vervolgens doen alsof we een serieuze filmindustrie hebben?
Proberen ze hiermee Humberto met die show na te streven???
Edit: Haar Engels is iig 1000x beter dan dat van Yolanthe.... Maar ik geloof dat Georgina sowieso van een betere afkomst is... Of beter gezegd Yolanthe van een lagere afkomst....
Gaat echt nergens over die wedstrijd.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is iig wel opvallend dat ze nu iedere avond zo'n showbizz-typetje uitnodigen.
Georgina is helemaal niet zo'n showbizz mens, eerder teruggetrokken.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is iig wel opvallend dat ze nu iedere avond zo'n showbizz-typetje uitnodigen.
In schaap met de 5 poten is ze briljant ook.quote:Op maandag 16 december 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
Georgina is helemaal niet zo'n showbizz mens, eerder teruggetrokken.
Klopt, dat deed ze super.quote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In schaap met de 5 poten is ze briljant ook.
Gesjellug!quote:Op maandag 16 december 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
In schaap met de 5 poten is ze briljant ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |