SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lijken me verstandige jongens die Nouri en Dekker. Ziet er ook goed uit aan de beelden te zien. Technische spelers
.
Oh.![]()
Ja, mooi hè! Daar gaan er echt wel een paar van doorbrekenquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef davyleiden het volgende:
Dekker - Walian (Bailey) - Cerny
Nouri - Bazoer
Van de Beek
Hmmm...![]()
![]()
Denswil, Riedewald, Vermeer, van der Hoorn en de Sa allemaal in actie vandaag... donderdag weer en dan tegen Roda weer de A ploeg?
Tete gun ik ook wel een debuut, speelde ook 90 minuten vandaag.![]()
Zou je misschien de eerste twee foto's (waar ze juichen) uit de OP willen halen? Hij is behoorlijk vol nu.quote:Op maandag 16 december 2013 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, mooi hè! Daar gaan er echt wel een paar van doorbreken![]()
![]()
Van der Hoorn heeft toch niet gespeeld bij Jong Ajax?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Denswil, Riedewald, Vermeer, van der Hoorn en de Sa allemaal in actie vandaag... donderdag weer en dan tegen Roda weer de A ploeg?
Tete gun ik ook wel een debuut, speelde ook 90 minuten vandaag.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tweede helft toch?quote:Op dinsdag 17 december 2013 05:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Van der Hoorn heeft toch niet gespeeld bij Jong Ajax?![]()
Ik zie het iedereen behalve Walian en Dekker wel redden. Walian teert m.i. (te veel) op zijn fysiekquote:Op maandag 16 december 2013 23:09 schreef davyleiden het volgende:
Dekker - Walian (Bailey) - Cerny
Nouri - Bazoer
Van de Beek
Hmmm..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajax 10 januari tegen Galatasaray te Antalya! Denk dat ik ga kijken. Wel mooi om Sneijder tegen Ajax te zien spelen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Keertje iemand uit de jeugd die groter is dan 1.75 is ook niet verkeerd. Al die dwergen redt je het ook niet mee.quote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dat laatste vind ik wel meevallen. Zelfs in een leeftijdscategorie of 2 hoger kan hij prima mee. Kan voetballend nog wel beter worden maar teert juist steeds minder op zijn fysiek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zie het iedereen behalve Walian en Dekker wel redden. Walian teert m.i. (te veel) op zijn fysiekWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vriendschappelijk vallen die wedstrijden altijd tegen, helaas.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
Ajax 10 januari tegen Galatasaray te Antalya! Denk dat ik ga kijken. Wel mooi om Sneijder tegen Ajax te zien spelen![]()
Ik heb al genoeg leuke vriendschappelijke wedstrjiden gezien in Turkijequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Vriendschappelijk vallen die wedstrijden altijd tegen, helaas.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die pokketrein was gisteravond toen we wilden boeken al weer 50 eu duurder. Dus toch maar met twee busjes de Autobahn trotzieren.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Is die vetklep die niet in zn eigen pizzaoven past uit Haarlem met ze domme dikke kop nog aan het onderhandelen ja?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je punt is?quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:41 schreef Silenus het volgende:
Dan nog, het gaat helemaal nergens om.
Als je onder de 26 bent is een interrail ticket voor 10 dagen misschien een ideequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Die pokketrein was gisteravond toen we wilden boeken al weer 50 eu duurder. Dus toch maar met twee busjes de Autobahn trotzieren.Kost 180 euro.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |