quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Nober op 16-12-2013 23:32:44 ]
No limutquote:Op maandag 16 december 2013 21:02 schreef Nober het volgende:
[..]
De vraag:
Wie was er eerder, No Limit of de PDC?
Gebruik # en je antwoord naar dit topic.
Waarom dan?quote:Op maandag 16 december 2013 21:03 schreef tja77 het volgende:
Menig vrouw of vriendin van dartliefhebber zit nu te soppen op de bank...
Petersen wordt door veel dames aan lekker hapje genoemd.quote:
Mwa die van mij zegt; wie is die uitkeringstrekker aan dat bordquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Petersen wordt door veel dames aan lekker hapje genoemd.
Hoor wel eens dat het de enige aantrekkelijke darter is, naast Bunting natuurlijk.
Ow ja, en Beaton
Niet slecht hoor die Beatonquote:Op maandag 16 december 2013 21:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Petersen wordt door veel dames aan lekker hapje genoemd.
Hoor wel eens dat het de enige aantrekkelijke darter is, naast Bunting natuurlijk.
Ow ja, en Beaton
quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mwa die van mij zegt; wie is die uitkeringstrekker aan dat bordNee geef mij maar Shag Nieuwlaat zegt ze
quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef MolFan het volgende:
Peterson kan er overigens geen kut van dat terzijde
Zit je weer op de chat van Solomio?quote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht hoor die Beaton
[ afbeelding ]
Ravishing Rick Rude...baas was dat, alle dames kopkluiven jaquote:Op maandag 16 december 2013 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet slecht hoor die Beaton
[ afbeelding ]
Hij zou ook een broer van Afrojack kunnen zijnquote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef MolFan het volgende:
Die Peterson heeft toch met Re-Play gezongen vroeger?
Wat is dat?quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zit je weer op de chat van Solomio?
Het land waar de meisjes 1 euro kostenquote:Op maandag 16 december 2013 21:11 schreef Nober het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA 9 DARTERRRRRRRR 141 via triple 15 ook nog!!!! Maleisië
jammer dat die dood is (net als zovelen in dat wereldje)quote:Op maandag 16 december 2013 21:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ravishing Rick Rude...baas was dat, alle dames kopkluiven ja
Gros van die lui zijn overleden aan hartkwalen (wonder why?). Of zelfdoding.quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jammer dat die dood is (net als zovelen in dat wereldje)
Komen er ook nog thailanders aan bod?quote:Op maandag 16 december 2013 21:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het land waar de meisjes 1 euro kosten
Of teveel pilletjes . Of door Vince Russo (Owen )quote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gros van die lui zijn overleden aan hartkwalen (wonder why?). Of zelfdoding.
Zou mooi zijn ouwe reus maar denk het niet. Ik pak ff een saunatje ondertussenquote:Op maandag 16 december 2013 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komen er ook nog thailanders aan bod?
Epische pot!quote:Op maandag 16 december 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor Huybrechts - Huybrechts
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 21:03 schreef ImYourPimp het volgende:
OMG die brunette!! Sweet mother of god wat een lekker wijfiemand een naam?
Heel sympathiek zijn ze beide trouwens. Kim is nakomelingetjequote:Op maandag 16 december 2013 21:26 schreef Mani89 het volgende:
Hoe kunnen dit nou broers zijn serieus?
mwah die blonde vind ik wel een beetje tegenvallen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:24 schreef MolFan het volgende:
Die blonde zou ik kkhard nemen net zoals die brunette
Blonde net zo hard. Die benen + titsquote:Op maandag 16 december 2013 21:27 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
mwah die blonde vind ik wel een beetje tegenvallen.
die brunette krijgt van mij haar portie erbij
Echt al jaren samen, snap je niet als je die harses van Kim ziet hequote:
Hekel aan Manley. Speelde aantal jaar geleden eerste ronde Dutch Open tegen Manley op tv baan, kon nog geen hand vanaf voor en na de partij, rare vent.quote:
Wel mooi hoe hij Lewis op de kast wist te jagen.quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hekel aan Manley. Speelde aantal jaar geleden eerste ronde Dutch Open tegen Manley op tv baan, kon nog geen hand vanaf voor en na de partij, rare vent.
Hij is in het echt niet anders. Zure nare vent zoals Adams dat ook is. Heel onsportief ook, hou ik niet zo van.quote:Op maandag 16 december 2013 21:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wel mooi hoe hij Lewis op de kast wist te jagen.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 16 december 2013 21:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hekel aan Manley. Speelde aantal jaar geleden eerste ronde Dutch Open tegen Manley op tv baan, kon nog geen hand vanaf voor en na de partij, rare vent.
Oh. Wat gooi je gemiddeld dan?quote:Op maandag 16 december 2013 21:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dutch Open kan iedereen aan meedoen hoor, ben geen bekendeWel ex teamgenoot van MvG
Die vraag stelt men altijdquote:
Ja ik gooi zelf 50 ofzo dus ik vroeg me af of ik ook eens mee kon doen met de Dutch Open.quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die vraag stelt men altijdOf: Gooi eens 180 dan
Gemiddelde ligt tussen de 80-90 zoiets met uitschieters hier en daar.
Ja hoor waarom niet? Doen er paar duizend aan mee dusjaquote:Op maandag 16 december 2013 21:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja ik gooi zelf 50 ofzo dus ik vroeg me af of ik ook eens mee kon doen met de Dutch Ope.
Wat snap je niet aan 'Open'?quote:Op maandag 16 december 2013 21:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja ik gooi zelf 50 ofzo dus ik vroeg me af of ik ook eens mee kon doen met de Dutch Open.
Je zou op Lakeside dus prima de halve finale kunnen halen. En bij de PDC ook lekker meedraaien trouwens.quote:Op maandag 16 december 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Die vraag stelt men altijdOf: Gooi eens 180 dan
Gemiddelde ligt tussen de 80-90 zoiets met uitschieters hier en daar.
Oh goh, ik weet niet, misschien kan ik met mijn recreatieve tenniservaring ook wel meedoen aan de US Open.quote:
Dutch Open is gewoon open, schrijf je in en je doet mee, alhoewel PDC spelers volgens mij zijn uitgesloten van deelname.quote:Op maandag 16 december 2013 21:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh goh, ik weet niet, misschien kan ik met mijn recreatieve tenniservaring ook wel meedoen aan de US Open.
quote:Op maandag 16 december 2013 21:54 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh goh, ik weet niet, misschien kan ik met mijn recreatieve tenniservaring ook wel meedoen aan de US Open.
Dat denkt men vaak, maar men vergeet dat je wel even de vloertoernooien moet aanstampen en laat daar nou net veel beter gegooid worden. Speelde van het weekend nog een koppeltoernooi, open de leg met 140, koppelmaat 60 ik weer 140 en we kwamen nieteens meer aan de beurtquote:Op maandag 16 december 2013 21:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je zou op Lakeside dus prima de halve finale kunnen halen. En bij de PDC ook lekker meedraaien trouwens.
Ik gooi tussen de 60 en 70quote:Op maandag 16 december 2013 21:50 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja ik gooi zelf 50 ofzo dus ik vroeg me af of ik ook eens mee kon doen met de Dutch Open.
Maar de vraag is doe je dat ook wanneer je op 2-2 staat, tegenstander op een dubbel en jij 1 pijl voor de wedstrijd krijgt? Dan choked echt 80% vd goede spelersquote:
Ik choked ook vaak.quote:Op maandag 16 december 2013 21:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maar de vraag is doe je dat ook wanneer je op 2-2 staat, tegenstander op een dubbel en jij 1 pijl voor de wedstrijd krijgt? Dan choked echt 80% vd goede spelers
Ze gooien op foto's van Rene en Johanquote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat was er? Zit livestream te kijken
quote:Op maandag 16 december 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze gooien op foto's van Rene en Johan
Waren op een bord aan het gooien, maar je zag door de manier waarop de camera stond alleen dat ze aan het smijten waren, niet waarop. VI-team zat Co en Scholten een beetje belachelijk te maken en te vragen of Co überhaupt het bord wel raakt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat was er? Zit livestream te kijken
GENIAALquote:Op maandag 16 december 2013 22:06 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Waren op een bord aan het gooien, maar je zag door de manier waarop de camera stond alleen dat ze aan het smijten waren, niet waarop. VI-team zat Co en Scholten een beetje belachelijk te maken en te vragen of Co überhaupt het bord wel raakt.
Camera draait vervolgens en laat het bord met foto's van Rene en Johan zien.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze gooien op foto's van Rene en Johan
Kapotnaaiuhquote:Op maandag 16 december 2013 22:16 schreef ImYourPimp het volgende:
Die Dana, ik wil het topic niet verpestten door het alleen over spelersvrouwen/ walk on girls te gaan hebben, maar die blik van haar WRAWWWRRRR!
Bij mij doet die het gewoonquote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, die RTL7 livestream start niet op.RTL faalt ook telkens met hun RTLXL
Of jij hebt een faalcomputerquote:Op maandag 16 december 2013 22:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Godver, die RTL7 livestream start niet op.RTL faalt ook telkens met hun RTLXL
Inderdaad. White is een lastige klant als ie het op zijn heupen heeft, al denk ik dat Kim de favoriet is.quote:Op maandag 16 december 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen White kan 't best leuk worden
Dankjewel Jack van Gelder voor deze heldere analyse!quote:Op maandag 16 december 2013 22:24 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad. White is een lastige klant als ie het op zijn heupen heeft, al denk ik dat Kim de favoriet is.
Dat is echt heerlijk om naar te kijken inderdaad.quote:
Beaton hete manquote:Op maandag 16 december 2013 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is echt heerlijk om naar te kijken inderdaad.
En ook nog een alleraardigste gozer.quote:
Sowiesoquote:Op maandag 16 december 2013 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En ook nog een alleraardigste gozer.
Boeiendquote:Op maandag 16 december 2013 22:30 schreef ImYourPimp het volgende:
Uitstekend engels van Kim, leuke gast ook, alleen jammer van 'most hard' en 'more easy'
Youngquote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef Nober het volgende:
Ben benieuwd naar Petersen en King is er ook nog niet tegen Young.
2013:quote:Op maandag 16 december 2013 22:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Young1x 2de ronde gehaald ofzo? Kan er geen patatje van
Nee top 50 zijn stijl is best kut voor hem met lange potten. Beweegt teveel etc.quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar ligt eigenlijk de potentie van Petersen? Top 30?
Zou t kunnenquote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar ligt eigenlijk de potentie van Petersen? Top 30?
Henderson is ook zo eentje.quote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee top 50 zijn stijl is best kut voor hem met lange potten. Beweegt teveel etc.
Maar ja, al die toernooien met wedstrijdjes tot 7 legs tegenwoordig..quote:Op maandag 16 december 2013 22:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee top 50 zijn stijl is best kut voor hem met lange potten. Beweegt teveel etc.
Ja tis net of ik mezelf zie gr gr Nelliequote:Op maandag 16 december 2013 22:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoi vriendin/vrouw van MolFan, hij is lekker he met z'n snor...
Ja en ik doe alles met links behalve aftrekken, lekker boeiend.quote:Op maandag 16 december 2013 22:46 schreef MolFan het volgende:
Even een weetje voor de eckte dartfans;
Barney is de enige speler in de top die linkshandig is en met rechts gooit, iets wat heel bijzonder is en tevens 5x wk of course.
Dat is best bijzonder. Als linkshander met rechts gooien. Hij schrijft links etc etc en gooit rechts, best raarquote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja en ik doe alles met links behalve aftrekken, lekker boeiend.
Als je linkshandig bent zegt je motoriek namelijk; Je moet met links gooien, dat geldt ook voor rechtshandige mensen. Toch vreemd dat je dat met je ''verkeerde'' arm doet.quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder. Als linkshander met rechts gooien. Hij schrijft links etc etc en gooit rechts, best raar
Mijn pa is ook linkshandig (met schrijven) maar gooit ook met rechts. Vind ik ook wel apart.quote:Op maandag 16 december 2013 22:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder. Als linkshander met rechts gooien. Hij schrijft links etc etc en gooit rechts, best raar
toch niet zo vreemd, je staat met de rechterkant van je lichaam richting het bord, beetje raar om dan met links te gooien.quote:Op maandag 16 december 2013 22:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als je linkshandig bent zegt je motoriek namelijk; Je moet met links gooien, dat geldt ook voor rechtshandige mensen. Toch vreemd dat je dat met je ''verkeerde'' arm doet.
Meeste linkshanders staan met hun linkervoet voor zoals Wade, Webster etcquote:Op maandag 16 december 2013 22:52 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
toch niet zo vreemd, je staat met de rechterkant van je lichaam richting het bord, beetje raar om dan met links te gooien.
waarom hap je nou niet even lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 22:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Meeste linkshanders staan met hun linkervoet voor zoals Wade, Webster etc
quote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
waarom hap je nou niet even lekker![]()
zou er wel grappig uitzien een linkshandige darter die met zn rechtervoet voor staat of andersom
Ik denk dat ie het in de fik steekt on stage als ie verliestquote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef MolFan het volgende:
Als Beaton wint zou die doen zijn shirt verscheuren om zijn borsthaar te laten zien?
Ja een Amerikaan die MVG volgens mij al eens versloeg op t wk. Kan best aardig speren.quote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die wat van Young af weet van de laatste partij?
Ken heel die gast niet.
Goeie constante speler, ieder jaar wel goed, alleen zit de loting hem altijd tegen. Alleen een paar jaar geleden toen won ie in de eerste ronde en verloor kansloos van Jenkinsquote:Op maandag 16 december 2013 23:04 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die wat van Young af weet van de laatste partij?
Ken heel die gast niet.
En Jacques gaat het er weer over hebben hoe goed hij het doet op de Noord-Amerikaanse tour en dat het een hele gevaarlijke outsider is enzo.quote:Op maandag 16 december 2013 23:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja een Amerikaan die MVG volgens mij al eens versloeg op t wk. Kan best aardig speren.
Meer dan duzend euroquote:Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef ImYourPimp het volgende:
ja hoor dankzij het darts weg uit de sloppenwijken![]()
Hoeveel zou ie verdiend hebben met darten?
Kut belgen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt helemaal niks met die broertjes Huybrechts
Career Earnings: £31,534quote:Op maandag 16 december 2013 23:15 schreef ImYourPimp het volgende:
ja hoor dankzij het darts weg uit de sloppenwijken![]()
Hoeveel zou ie verdiend hebben met darten?
Da's op 27 decemberquote:Op maandag 16 december 2013 23:21 schreef hafcfan het volgende:
Pipe pakt hij ook met zijn dance moves
Ik ga waarschijnlijk volgend studiejaar het eerste halfjaar naar Schotland. Alleen de Masters is dan daar toch? (Tussen sept - jan)quote:Op maandag 16 december 2013 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Met PL moeten ze ook naar Ally Pally
Wat zei die?quote:Op maandag 16 december 2013 23:30 schreef ImYourPimp het volgende:
die opmerking over madiba ben ik niet kapot van btw
Ja volgens mij wel. effe kijkenquote:Op maandag 16 december 2013 23:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk volgend studiejaar het eerste halfjaar naar Schotland. Alleen de Masters is dan daar toch? (Tussen sept - jan)
Zou daar ook graag een PL avond meemaken, maar dat valt helaas dan buiten die periode.
I think Madiba was on my side today.quote:
Ja maarja heb sws niks met geloofquote:Op maandag 16 december 2013 23:32 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
I think Madiba was on my side today.
beetje goedkoop om iemand die veel voor de wereld heeft betekend te gebruiken voor je PR na het winnen van een in verhouding lullige darts match.
quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maarja heb sws niks met geloof
Fish n chips vs Cheeseburgers.quote:Op maandag 16 december 2013 23:35 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
Bacon eggs and beer versus fastfood
Beer vs beerquote:
2005: 1st Round (lost to Josephus Schenk 2–3)quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef heywoodu het volgende:
En daar is het jaarlijkse eenmalige Daddy Cool weer
Maar Kim won weer en dat zijn maten van elkaar.quote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef hafcfan het volgende:
King verliest want hij trainde met Jelle.
Jawel manquote:Op maandag 16 december 2013 23:36 schreef Grifte het volgende:
Veel Amerikaanser dan hij zullen ze er niet uitzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Kingquote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik zal voor de verandering eens niet doen of ik er verstand van heb, dus welke van de twee is eigenlijk favoriet?
King, want 1.2-1.25 keer je inzet bij de bookmakers.quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik zal voor de verandering eens niet doen of ik er verstand van heb, dus welke van de twee is eigenlijk favoriet?
quote:Op maandag 16 december 2013 23:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel man
Al die gladnekken die ergens CEO zijn ofzoMad menSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dron Draper.AFCA
Qui audet adipiscitur
Bookmakers zegt niet allesquote:Op maandag 16 december 2013 23:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
King, want 1.2-1.25 keer je inzet bij de bookmakers.
Welke van de twee?quote:Op maandag 16 december 2013 23:42 schreef Knaller het volgende:
Ik denk dat die kale dikke met dat sikje wint.
Maar wel veel. En het zegt in elk geval wie de favoriet is in een wedstrijd. Als je 4 keer je inzet krijgt voor Young is hij per definitie al de underdog.quote:
Meestal wel. Sommige mensen zetten ook geld in die er geen verstand van hebbenquote:Op maandag 16 december 2013 23:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar wel veel. En het zegt in elk geval wie de favoriet is in een wedstrijd.
Dat maakt voor de notering doorgaans niets uit. Als de bookmaker zo weinig geld geeft voor een speler is de kans gewoon 90+% dat die speler ook gaat winnen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meestal wel. Sommige mensen zetten ook geld in die er geen verstand van hebben
Ja, maar dat neemt niet weg dat de noteringen bij de bookmakers meestal toch echt de meest realistische kansverhoudingen weerspiegelen (met elke sport, niet alleen darten natuurlijk)quote:Op maandag 16 december 2013 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meestal wel. Sommige mensen zetten ook geld in die er geen verstand van hebben
Die chick in het publiekquote:
Doet hij goedquote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah op tv joh. da's dana huybrechts de vriendin van kim huybrechts
hoezo vriendin maar wel dezelfde achternaam, stiekem zn zus/nicht?quote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ah op tv joh. da's dana huybrechts de vriendin van kim huybrechts
wquote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
hoezo vriendin maar wel dezelfde achternaam, stiekem zn zus/nicht?
eet ik veel, voor het gemak noem ik 'r dana huybrechtsquote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Van geboorte heet ze Dana Verhaegenquote:Op maandag 16 december 2013 23:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Die ene die vernoemt is naar een pepermunt merk.quote:
Career Earnings: ¤280quote:Op maandag 16 december 2013 23:53 schreef Max23 het volgende:
Dana is trouwens zelf ook een dartster.
Is het niet live?quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
Tis over 12 en RTL is nu pas klaar met de eerste partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |