Alleen de One X met Qualcomm chip. Die is alleen geleverd in Amerika. De internationale One X heeft een Nvidia chip, de reden dat die geen updates krijgt is omdat Nvidia keer op keer hun driversupport vroegtijdig afkapt.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Logisch, de One X gaat wel naar Android 4.4 en de One X+ niet.
Ik heb toestel ooit al laten repareren voor wifi-problemen (dat was laag ontvangst, niet dit probleem).quote:Op donderdag 10 april 2014 05:49 schreef .Neovo. het volgende:
Reset naar fabrieksinstellingen doen. Anders HTC even bellen, die zullen het ding dan aanmelden voor reparatie.
Is vaker gevraagd, kost geloof ik ergens rond de ¤150quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gisteren mijn HOX laten vallen, precies met het scherm naar beneden buiten op de stoep
Het hele scherm zit nu onder de barsten, splinters e.d.
Het verbaast me dat de touchfunctie nog werkt, zelfs waar het scherm gesplinterd is.
Heeft iemand enige indicatie hoeveel het gaat kosten als ik het scherm laat vervangen?
Rond de ¤100,- of moet ik op nog meer tellen?
Als je het netjes bij HTC doet wel 200e hoor.. heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Of iemand anders?quote:Op donderdag 10 april 2014 14:54 schreef Luxuria het volgende:
Ik heb gisteren mijn HOX laten vallen, precies met het scherm naar beneden buiten op de stoep
Het hele scherm zit nu onder de barsten, splinters e.d.
Het verbaast me dat de touchfunctie nog werkt, zelfs waar het scherm gesplinterd is.
Heeft iemand enige indicatie hoeveel het gaat kosten als ik het scherm laat vervangen?
Rond de ¤100,- of moet ik op nog meer tellen?
Toen ik hem liet maken in 2012 was het 225.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is vaker gevraagd, kost geloof ik ergens rond de ¤150
Wow dan kan ik beter een nieuwe telefoon kopen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 16:54 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Toen ik hem liet maken in 2012 was het 225.
Ja moet ik even kijken of het idd via de verzekering kan.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:20 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Als je het netjes bij HTC doet wel 200e hoor.. heb je een aansprakelijkheidsverzekering? Of iemand anders?
Moto G ja.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wow dan kan ik beter een nieuwe telefoon kopen.
Een maand geleden kostte het mij 125 en ik heb het van mijn inboedelverzekering terug gekregen.quote:Op zaterdag 12 april 2014 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja moet ik even kijken of het idd via de verzekering kan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |