Maar Tjacka is wel een baasquote:Op maandag 16 december 2013 22:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Stuart is het billenmaatje van Tjacka in feite. Stijn is het hier mee oneens.
Ik vond hem best grappig.quote:Op maandag 16 december 2013 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Wat is er aan de hand man, humor kapot?
Die grap heb ik je nog niet eerder zien maken, Callie.quote:
Nee joh, wie moet er dan kutgrappen maken hierzoquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoek 'm op zou ik zeggen.
Dan gaan we met z'n allen juichen
Die hou ik erin ja. Dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grap heb ik je nog niet eerder zien maken, Callie.
Ik hoop dan ook dat je hem niet 40-45 keer herhaalt, hoewel je dat met plezier zal doen.
Ooit een keer op een open dag geweest, en het paste niet echt bij me. Ik voelde me er niet helemaal thuisquote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon naar dat andere niet nader te noemen forum gaan dan toch.
Jij wel dan?quote:Op maandag 16 december 2013 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh, wie moet er dan kutgrappen maken hierzo. Jij kan niet, want jij hebt geen humor
Tsja, op VBL is het een gewoonte grappen te recyclen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hou ik erin ja. Dat lijkt me duidelijk
Ze kijken daar enorm neer op alles wat van FOK! afkomstig is dus zo vreemd is dat niet.quote:Op maandag 16 december 2013 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooit een keer op een open dag geweest, en het paste niet echt bij me. Ik voelde me er niet helemaal thuis
Daar moet je ook niet willen komen. René en zijn vriendjes die obsessief aan het trollen zijn. Weinig leuks aan.quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, op VBL is het een gewoonte grappen te recyclen.
Zo probeer ik wekelijks schijtlollig te doen in het Eredivisie topic, maar dat komt niet helemaal over.
En dat probeer je dan te verbergen door mijn naam er onder te zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, op VBL is het een gewoonte grappen te recyclen.
Zo probeer ik wekelijks schijtlollig te doen in het Eredivisie topic, maar dat komt niet helemaal over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ach, Johannes is wel een prima user. En Mansjester kan ik ook wel waarderen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet willen komen. René en zijn vriendjes die obsessief aan het trollen zijn. Weinig leuks aan.
Inhoudelijk kan je er niet zoveel kwijt.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moet je ook niet willen komen. René en zijn vriendjes die obsessief aan het trollen zijn. Weinig leuks aan.
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aanquote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijken daar enorm neer op alles wat van FOK! afkomstig is dus zo vreemd is dat niet.
Diepzinnige teksten voor jouw doen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aan.
Hoezo?quote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze kijken daar enorm neer op alles wat van FOK! afkomstig is dus zo vreemd is dat niet.
Missen die autorefresh waardoor je elke keer op knopjes moet drukken in een topic. Pure armoede.quote:Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er nog niet eens gepost. Moet je nagaan. Maar het hele interieur sprak me niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |