Data Sensequote:Op zondag 30 maart 2014 14:50 schreef Stansfield het volgende:
Wat is een goede app om je data verbruik bij te houden. Gratis uiteraard...
XBOX Music gebruiken, dan kan je ook op je Windows 8 PC diezelfde muziek streamen en luisteren mocht je een W8 PC hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 05:56 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb een vraag over Onedrive. Ik heb een groot deel van mijn muziek daar op staan. Helaas ben ik op de app geen optie tegen gekomen die het mogelijk maakt om de muziek albums vanuit de cloud te downloaden op mijn telefoon, om deze dan af te kunnen spelen op mijn muziek speler. In plaats daarvan kan ik alleen maar een link naar mezelf sturen die me dan weer terug stuurt naar Onedrive.. Iemand met tips?
Zit die standaard op je telefoon? Ik heb hem al op mijn wp8 maar mijn moeder heeft er sinds kort ook één. Maar ik kon hem niet vinden in de store...quote:Op zondag 30 maart 2014 15:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Data Sense
http://www.windowsphone.c(...)-to-track-data-usage
Die zit inderdaad standaard op je telefoon. Als je die nog niet hebt dan kan je proberen je telefoon te updaten zodat hij de Amber update binnen krijgt waarin deze app meegleverd wordt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zit die standaard op je telefoon? Ik heb hem al op mijn wp8 maar mijn moeder heeft er sinds kort ook één. Maar ik kon hem niet vinden in de store...
Bedankt voor de info. Vanavond even regelen bij de telefoon van mijn moeder.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef Peanutnootje het volgende:
[..]
Die zit inderdaad standaard op je telefoon. Als je die nog niet hebt dan kan je proberen je telefoon te updaten zodat hij de Amber update binnen krijgt waarin deze app meegleverd wordt.
Ik kreeg hem pas toen ik mijn telefoon terug zette naar fabrieksinstellingen. (HTC 8s)quote:Op zondag 30 maart 2014 16:48 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Vanavond even regelen bij de telefoon van mijn moeder.
instellingen - personen - contactenlijst filteren - hotmail uit vinkenquote:Op dinsdag 1 april 2014 18:50 schreef Bakkwast het volgende:
Hallo,
Ik heb de sim contacten geïmporteerd. Maar nu staan daar ook ineens de hotmail contacten tussen, en dat wil ik niet. Aangezien er verschil zit tussen bellen en mailen.
Weet iemand hoe ik dit anders kan krijgen??
Maar dan heb je toch de xbox music pass nodig?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:33 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
XBOX Music gebruiken, dan kan je ook op je Windows 8 PC diezelfde muziek streamen en luisteren mocht je een W8 PC hebben.
Phew, geen idee, ik gebruik het niet. Denk het wel.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch de xbox music pass nodig?
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan heb ik er helemaal geen contacten meer in de lijst.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
instellingen - personen - contactenlijst filteren - hotmail uit vinken
Omdat de nieuwe contacten opgeslagen worden op je Hotmail denk ik...quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:16 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan heb ik er helemaal geen contacten meer in de lijst.
oke. Dan zoek ik wel even een andere oplossing. Je kan ze ook wel koppelen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe contacten opgeslagen worden op je Hotmail denk ik...
Ben bang dat het niet anders kan
Klopt idd.quote:Op dinsdag 1 april 2014 22:50 schreef Bakkwast het volgende:
[..]
oke. Dan zoek ik wel even een andere oplossing. Je kan ze ook wel koppelen.
WA is het enige aan mijn WP 8 toestel wat ik duidelijk minder vind vergeleken met android.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
Heb ook 8.0quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
op wp 7.8 wel, maar op wp 8 werkt het zonder problemen bij mij.
Ik moet zeggen WA, is sterk verbeterd ten opzichte van eerder, maar er is al maanden geen update uitgekomen, in combinatie met alle andere argumenten om telegram te gebruiken daarnaar toe geswitcht, helaas werken die ook niet per-fect, maar wel vrijwel wekelijks updates en verbeteringen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 23:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb ook 8.0
Berichten komen niet binnen, zwarte schermen als je het probeert te openen en soms laadt ie een minuut.
Verder werkt het toestel perfect
Heb ze nu allemaal gekoppeld en een paar verwijderd. Stuk overzichtelijker.quote:
Ja had net wel een stuk gekeken van de presentatie. Werkt super goed.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
http://www.pcworld.com/ar(...)hone-8-1-update.html
Ik kijk eerlijk gezegd het meest uit naar verbeterde notificaties met één klik voor Wi-Fi, Bluetooth etc, en de rest! Cortana zal ik waarschijnlijk niet zo vaak gebruiken.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja had net wel een stuk gekeken van de presentatie. Werkt super goed.
maar het zal wel een paar jaar duren voordat de Nederlandse taal werkt
http://channel9.msdn.com/?wt.mc_id=build_hp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |