Ja, volgens mij ookquote:Op maandag 7 april 2014 21:26 schreef neo2000 het volgende:
Net even bij mijn vriendin naar haar Lumia 800 gekeken, maar geen optie.. Volgens mij is de wifi uit als scherm uit gaat optie ook pas bij windows phone 8 geintroduceerd.
inderdaad pas vanaf wp 8quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:55 schreef MrTorture het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ook
Dan toch maar een nieuwe telefoon aan het einde van m'n contract :p
Nu nog niet, vanaf 8.1 wel. Tot die tijd kun je wel muziektile op je startscherm zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 21:54 schreef Bakkwast het volgende:
Kan je de fm radio ook aan het start scherm vast maken?
oke, vind het nu nog wat onhandig om even snel de radio aan te zetten.quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nu nog niet, vanaf 8.1 wel. Tot die tijd kun je wel muziektile op je startscherm zetten.
Alle windows phones 8quote:Op woensdag 9 april 2014 10:48 schreef SherlockHolmes het volgende:
Komt 8.1 naar de Huawei W1, of alleen naar Nokia's?
Ik heb nog niet eens GDR2quote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Net mijn telefoon alvast voorbereid om de developer preview van WP8.1 binnen te harken (volgens deze guide)...
Nu maar afwachten
Done.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Net mijn telefoon alvast voorbereid om de developer preview van WP8.1 binnen te harken (volgens deze guide)...
Nu maar afwachten
dat is vrij treurig inderdaadquote:
Ja, ik heb een Huawei W1, en Huawei doet geen fuck aan updates, en voor de Dev Preview van 8.1 heb je GDR3 nodigquote:Op woensdag 9 april 2014 14:47 schreef L3viathan het volgende:
[..]
dat is vrij treurig inderdaad
is dan de developer preview ook niet een betere optie?
niet dat gdr2 en gdr3 nou zo boeiend zijn, maar wp8.1 lijkt me toch wel erg prettig
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:29 schreef L3viathan het volgende:
Nu maar afwachten
Kan je dan nog wel apps installeren vanuit de store?quote:Op woensdag 9 april 2014 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Done.Gebruik mn L520 toch niet voor belangrijke dingen dus kan wel.
Volgens mij wel hoor, is helemaal legaal.quote:Op woensdag 9 april 2014 16:38 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Kan je dan nog wel apps installeren vanuit de store?
Hier ook een W1 en wel GDR2. Ergens doe je dus iets verkeerd.quote:Op woensdag 9 april 2014 14:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ja, ik heb een Huawei W1, en Huawei doet geen fuck aan updates, en voor de Dev Preview van 8.1 heb je GDR3 nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |