Ik zou iets nemen met voldoende zoom, dit is een mooie lens voor portretten van mensen en stilstaande objecten waar je gemakkelijk dicht bij kan komen.... Ik denk niet dat een dier in het bos stil blijft staan, dat jij er lekker dicht bij kan komen om een mooie pica te schieten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:21 schreef floopsje het volgende:
hallo allemaal
wat vinden jullie van deze lens AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G?
en wat zouden jullie er mee gaan fotograferen
ik ben een hobby fotograaf. zelf vind ik dieren fotograferen heel erg leuk. (portret) dan vooral buiten in het bos.
zouden jullie me dan deze lens aanraden?
alvast bedankt
Voldoende zoom is grote larie.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef CarltonBanks het volgende:
Ik zou iets nemen met voldoende zoom,
Ik heb de OP opnieuw gelezen... (weet niet of dat honden verhaal er al eerder in stond? )... het gaat over honden enzo, dat kun je (met een beetje training van de hond, de lens komt immers aardig dicht bij) prima met die lens doenquote:Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voldoende zoom is grote larie.
Verder is mij niet duidelijk of TS huisdieren als honden en paarden in het bos wil fotograferen of wilde dieren?
Wat is dit voor een vraag?quote:Op maandag 16 december 2013 18:21 schreef floopsje het volgende:
en wat zouden jullie er mee gaan fotograferen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |