Dat denk ik eigenlijk nietquote:Op maandag 16 december 2013 17:43 schreef Resistor het volgende:
Jammer dat er nog een storm tussendoor komt, anders was de winter wel echt begonnen voordat dit topic vol zou zijn
Nee, dat denk ik ook niet.quote:Op maandag 16 december 2013 17:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet
2017, hoorde ik.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef Melleyn het volgende:
Is het al bijna zover?
[ afbeelding ]
Duurt me allemaal weer veel te lang.. Snil
stratus ohne ende , en een temp van 10 graden, meest saaie weertype dat er is voor mijquote:Op maandag 16 december 2013 18:18 schreef Lemans24 het volgende:
Opdat we deze mooie dag maar niet vergeten:
[ afbeelding ]
(en waarbij nog steeds de provinciegrenzen van 1990 gebruikt worden...)
Het was een spannende wolkenlucht, die tegen het einde van de middag veranderde in een strakblauwe lucht en het was 12,6 graden met een lekker windje. Welke uithoek zat jij?quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
stratus ohne ende , en een temp van 10 graden, meest saaie weertype dat er is voor mij
een dag om gauw te vergeten .
Nou hier waren de wolken iig niet spannend. ( Drachten) Een zonnetje en 10 graden kan ik dan wel weer waarderenquote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Het was een spannende wolkenlucht, die tegen het einde van de middag veranderde in een strakblauwe lucht en het was 12,6 graden met een lekker windje. Welke uithoek zat jij?
Compensatie voor vorig jaar, Noordenwind tot en met.quote:Op maandag 16 december 2013 19:12 schreef Lemans24 het volgende:
Door die voortdurende zuid- tot zuidwestenwind wordt de Noordzee alleen maar warmer!
Dat kan helemaal gratis als de storm hard genoeg isquote:Op maandag 16 december 2013 16:42 schreef StarGazer het volgende:
Donder op met je eventuele kerststorm. Ik moet vliegen eerste kerstdag
quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal gratis als de storm hard genoeg is
Niet als je richting Canada moet.quote:Op maandag 16 december 2013 20:18 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal gratis als de storm hard genoeg is
Het was zelfs bij het weerbericht net op Nederland 1. Lyrisch was ie over de 'zwaartekrachtgolven', met maar liefst drie foto's erbij!quote:Op maandag 16 december 2013 19:16 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Nou hier waren de wolken iig niet spannend. ( Drachten) Een zonnetje en 10 graden kan ik dan wel weer waarderen
Ik moet naar Geneve.quote:Op maandag 16 december 2013 20:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet als je richting Canada moet.De andere kant op zal een stuk sneller gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |