Lijkt me duidelijk, toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...quote:Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.
Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.
Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding
ik ook niet inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
dan doe je dat toch?quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
Ze zaten in de bioscoop, dus ik neem aan dat daar al het nodige is gerommeld...!?quote:Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Deshain het volgende:
[..]
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
tja vrouwen he.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?
Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
Eens met My Little Pony.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?
Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
Of je BELT hem even...quote:Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
quote:Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
Wie weet! Als je niet belt komt je er ook niet achter.quote:Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |