abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134327776
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.

Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding, maar omdat het innerlijk uiteindelijk belangrijker is zou ik hem graag nog een keer willen zien om hem wat beter te leren kennen. Dus ik heb woensdagavond een berichtje naar hem gestuurd... Ik vond het gezellig gister en zou het leuk vinden om je nog een keer te zien. Misschien binnenkort wat drinken...?

Hier heeft hij dus niet op gereageerd. Ik heb verder ook niks meer laten horen, maar toch zit het me niet lekker. Vind het eerlijk gezegd ook een tikkeltje onfatsoenlijk om helemaal niet te reageren...maar dat ligt misschien aan mij...
Moet ik er nog een tweede berichtje aan wagen en iets zeggen van "het is niet verboden om antwoord te geven". Of gewoon een casual berichtje om te vragen hoe het op zijn werk is en dat hele berichtje van vorige week negeren. Of het hier maar bij laten, want blijkbaar is hij niet echt geinteresseerd in mij...
pi_134327837
Een beller is sneller
pi_134327852
Wat is er gebeurt met cassual dates met als doel om te neuken. :;(

Ik zou nog een berichtje sturen, maar hij/zij, lijkt me niet erg enthousiast.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_134327893
Mja ik denk dat hij geen interesse heeft.
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 december 2013 @ 14:18:32 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134327984
Ik weet dat er zogenaamd allemaal 'regels' enzo zijn voor dit soort zaken, en dat je een verschrikkelijke loser bent als je je daar niet aan houdt enzo...

... maar als je iets wilt weten, dan bel je gewoon.
  maandag 16 december 2013 @ 14:19:48 #6
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_134328023
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Hier heeft hij dus niet op gereageerd
Lijkt me duidelijk, toch?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_134328035
Ik zou geen spelletjes spelen en zeggen wat je wil zeggen en vragen wat je wil weten
dan is de kans op een bevredigend antwoord het grootst
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134328044
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:12 schreef onzekeremiep het volgende:
Mijn eerste topic hier...ben benieuwd naar jullie meningen/ideeen.

Vorige week dinsdag heb ik een date gehad...bioscoopje (niet zo slim voor een 1e date, I know) en daarna nog een hele tijd buiten staan kletsen.

Qua uiterlijk was dit heerschap helemaal mijn ding
En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
pi_134328118
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Rekkie het volgende:
Een beller is sneller
+1
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_134328206
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
It's you my love, you who are the stranger
pi_134328260
quote:
13s.gif Op maandag 16 december 2013 14:24 schreef Inverted_World het volgende:
Als ik een smsje zou krijgen waarin staat " het is niet verboden om antwoord te geven " zou ik sowieso al niet meer reageren.
ik ook niet inderdaad
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_134328346
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
pi_134328400
quote:
12s.gif Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Haha, dat ga ik ook niet sturen hoor. Waarschijnlijk stuur ik helemaal niks meer en neem ik mijn verlies als een echte vrouw ;-) Maar mijn gevoel roept gewoon dat ik er toch nog iets mee moet doen...
dan doe je dat toch?
waarom doe je zo moeilijk en dramatisch?

Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 16 december 2013 @ 14:30:38 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_134328424
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:20 schreef Deshain het volgende:

[..]

En dit was het punt waarop je je interesse kenbaar had moeten maken door hem te zoenen, volgende keer beter...
Ze zaten in de bioscoop, dus ik neem aan dat daar al het nodige is gerommeld...!?

Wat moet je er anders doen!? Naar de film kijken!? Kom nou...
pi_134328498
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan doe je dat toch?

Ik zou gewoon iets typen als: Hey, ik denk dat ik het antwoord wel weet, maar ik voel mij er niet prettig bij op deze manier. Ik vroeg me af waarom je niets meer laat horen? Groetjes
tja vrouwen he.
pi_134328523
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan doe je dat toch?

Eens met My Little Pony.
  maandag 16 december 2013 @ 14:34:59 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134328581
Als hij niet het fatsoen heeft om te reageren is hij wat betreft innerlijk blijkbaar niks, dus zou het lekker laten gaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_134328708
quote:
12s.gif Op maandag 16 december 2013 14:28 schreef onzekeremiep het volgende:
Of je BELT hem even...

Weet je binnen een paar minuten hoe en wat en kun je verder.

Het leven kan zo simpel zijn.
pi_134328758
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.

on topic: ik denk dat je het kan vergeten
  maandag 16 december 2013 @ 14:42:23 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134328840
Ik zou het erbij laten. Geen antwoord is een duidelijk antwoord. Zeker als het om een man gaat die aandacht krijgt van een meid. Je wil er nog wat mee doen omdat er een kans is dat hij je wel leuk vindt of iets gebeurt is of omdat je het onfatsoenlijk vindt maar ik zou daar geen aandacht meer aan besteden verder.
we dan
pi_134328873
Je hebt zijn nummer toch, Controleer hem dan ff op whatsApp?
pi_134328947
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:40 schreef Jeroen128 het volgende:
bellen is altijd een slecht plan. Dan geef je iemand niet de kans om een goed antwoord te verzinnen.
:')

Wat een onzin.
pi_134329022
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

:')

Wat een onzin.
Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
pi_134329070
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 14:47 schreef Jeroen128 het volgende:

[..]

Ja, als ie niet reageert op een berichtje zal ie vast zijn telefoon opnemen....
Wie weet! Als je niet belt komt je er ook niet achter.

Nee, lekker op een forum gaan posten over wat je moet doen nadat je al dagen in onzekerheid hebt gezeten, dat schiet op!
pi_134330183
Misschien heeft hij de sms wel gelezen maar kwam het op dat moment niet uit om te reageren en is hij dat later vergeten.

Misschien heeft hij de sms helemaal niet gezien.

Misschien vindt hij het spannend om terug te reageren, maar wil hij wel graag.

Er zijn zoveel redenen waarom er niet wordt gereageerd op een sms, en niet alles hoeft direct negatief uitgelegd te worden. Dus dan is er maar één oplossing: nog een keer proberen (bellen bijvoorbeeld) en als dat 'm niet wordt, dan weet je voldoende. Maar ik zou het zeker niet nu al opgeven.
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')