abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134369092
De date waar ik nu mee loop heb ik via RP ontmoet net zoals mijn ex waar ik bijna 5 jaar een relatie mee heb gehad. Ja ben wel betaald lid maar bevalt mij heel erg goed :)
pi_134369187
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:10 schreef PeterPastoor het volgende:
De date waar ik nu mee loop heb ik via RP ontmoet net zoals mijn ex waar ik bijna 5 jaar een relatie mee heb gehad. Ja ben wel betaald lid maar bevalt mij heel erg goed :)
Na de kerstvakantie ook maar eens RP proberen. Lexa was niet zo'n succes en Tinder is leuk, maar niet als je serieus bent.
pi_134369230
@MCOT
Heb je wel eens gratis sites geprobeerd ? Zoja welke ?
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:14:48 #154
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_134369234
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ans-online-date.html

Damn, ben ik zomaar 4cm te lang! Gelukkig ben ik ergens anders 4cm te kort, compenseert lekker :7
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_134369315
@SC
Maak daar maar van lange mannen hebben meer succes in het leven (en dus daten), inkoppertje!
pi_134369317
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:

Damn, ben ik zomaar 4cm te lang! Gelukkig ben ik ergens anders 4cm te kort, compenseert lekker :7
Aight, 1.82m tot op de millimeter af hiero *O*
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 17 december 2013 @ 16:17:28 #157
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_134369337
Een vooralsnog laatste update van Japie :)

Na maanden contact, zondag eindelijk wezen daten. We hadden veel gebeld en foto's gestuurd en hadden een best aardig beeld van elkaar. Toch is het altijd even kijken hoe je nu in het echt bent.

Maar wij vonden elkaar dus heel leuk. Blijven 'logeren' en kwam gisteren dus weer thuis.

We hebben besloten samen verder te gaan O+

Het was best wel bizar. We kenden elkaar heel erg goed, maar toch hadden we elkaar maar net in het echt gezien. Maar we werden al vrij snel best fysiek en toen was het ijs snel gebroken. :)
Grijp ze!
pi_134369394
quote:

Lengte boeit natuurlijk, maar als je lang bent en een grafkop hebt kom je ook niet ver. :P
pi_134369402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:17 schreef japiedevlugge het volgende:

Na maanden contact, zondag eindelijk wezen daten. We hadden veel gebeld en foto's gestuurd en hadden een best aardig beeld van elkaar. Toch is het altijd even kijken hoe je nu in het echt bent.

Maar wij vonden elkaar dus heel leuk. Blijven 'logeren' en kwam gisteren dus weer thuis.

Het was best wel bizar. We kenden elkaar heel erg goed, maar toch hadden we elkaar maar net in het echt gezien. Maar we werden al vrij snel best fysiek en toen was het ijs snel gebroken. :)
Vlug hoor, Japie.... 8)7
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_134369428
quote:
Na maanden contact, zondag eindelijk wezen daten.
quote:
_O-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 16:24:47 #161
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_134369674
quote:

Klinkt goed, houden zo!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_134370380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:14 schreef LesMiserables het volgende:
@MCOT
Heb je wel eens gratis sites geprobeerd ? Zoja welke ?
Sta nog op paiq ingeschreven, maar eerlijk gezegd heb ik dat nooit een serieuze kans gegeven.
pi_134370438
quote:

Hmmm misschien dat dit ook de reden is dat ik op Tinder meer afspraakjes weet te ritselen dan via Lexa. Hier staat lengte immers niet vermeld :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 16:49:09 #164
Brabo Bastard
pi_134370541
quote:

Ik ben 1.92m. Ik kijk al op iedereen neer :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134370862
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Sta nog op paiq ingeschreven, maar eerlijk gezegd heb ik dat nooit een serieuze kans gegeven.
Heb je POF of OKC wel eens geprobeerd ?
pi_134378940
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 07:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar goed, je leest hier zo vaak dat mensen géén nieuwe vrienden zoeken dus tja dan is het zooooo zonde van je tijd! Alsof een avondje minder fokken zo'n ramp is..
Stel je voor dat je wat gaat eten! Ojee, dan zit je sowieso de hele avond vast aan een autistische paardenstaart! En dan moet je zeker nog gaan betalen ook…

Ik mis jouw dateverhalen Eefje! Heeft je verre oneliner al een naam? 8-)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_134379037
Dan spreek je toch niet af om wat te eten?
Opgelost
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 20:34:08 #168
Brabo Bastard
pi_134379066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:59 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Heb je POF of OKC wel eens geprobeerd ?
Wat is POF?
"Omae wa mou shindeiru."
pi_134379153
Plenty of fish, www.pof.com

Ontbreekt blijkbaar uit OP, een van de bekendste websites ter wereld. Ik vind POF persoonlijk de mindere van de twee btw.
pi_134379553
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:35 schreef LesMiserables het volgende:
Plenty of fish, www.pof.com

Ontbreekt blijkbaar uit OP, een van de bekendste websites ter wereld. Ik vind POF persoonlijk de mindere van de twee btw.
OKCupid is wel zo'n baggerapp vind ik...irritant systeem en toch wel vaak nepprofielen :{
pi_134380010
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:43 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

OKCupid is wel zo'n baggerapp vind ik...irritant systeem en toch wel vaak nepprofielen :{
Hoe kom je tot de conclusie of iets een nepprofiel is ? Doe je onderzoek etc ? Zit er nu een paar maanden en maar 1 nepprofiel tegengekomen met fotos van een model die ik vond. Zelf heb ik best veel dates via OKC geregeld, veel leuke en ook vooral slimme vrouwen ontmoet en gedate, kan op zich wel per regio verschillen op dat soort sites.
  dinsdag 17 december 2013 @ 20:55:05 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134380229
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 07:54 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar goed, je leest hier zo vaak dat mensen géén nieuwe vrienden zoeken dus tja dan is het zooooo zonde van je tijd! Alsof een avondje minder fokken zo'n ramp is..
dat mensen geen nieuwe vrienden meer zoeken kan toch? Er zijn echt wel mensen die een prima vriendengroep hebben en geen energie meer in een onbekende willen steken? En er zijn meer dan genoeg mensen die een druk schema hebben dus ik kan mij goed begrijpen dat als ze gaan date het wel gericht dient te zijn en ze het anders zonden van hun tijd vinden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134380349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dat mensen geen nieuwe vrienden meer zoeken kan toch? Er zijn echt wel mensen die een prima vriendengroep hebben en geen energie meer in een onbekende willen steken? En er zijn meer dan genoeg mensen die een druk schema hebben dus ik kan mij goed begrijpen dat als ze gaan date het wel gericht dient te zijn en ze het anders zonden van hun tijd vinden.
natuurlijk
maar dan moet je niet zo verheven en debiel gaan lopen doen als iemand anders daar anders in staat
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_134380893
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

natuurlijk
maar dan moet je niet zo verheven en debiel gaan lopen doen als iemand anders daar anders in staat
Oke, juf.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_134381185
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

_O-
Hehe :')
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: