/nokinderlokkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef Atta-boy het volgende:
Heb je serieus altijd een bakje snoepjes bij je? Awesome
Mwahahah en ik eergisteren 1 zelf besteldquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:55 schreef T_Fuff het volgende:
Ali wat een heerlijke denim zeg, die frontpockets, die kleur
Maar nu hopen dat die goed fit
Ik heb nog kadootje voor je, kwam zojuist binnen, iets met popmeetspop en een wieltje
Sxy motherfuckaquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:46 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had deze party pic net gemaakt voor m'n party party (morgen jarig jwz)
Maar hij past ook in dit topic want feest en jullie weten toch al hoe ik er uit zie door de meets![]()
ONEEEEEEE HUNNNNEEEEEEDDDDDD!!!1!!1!2!2!
[ afbeelding ]
Gaat hard in zo'n korte tijdquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef TN-FR het volgende:
Hier ook een update van mijn jp0404 na 3,5 maanden wear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dope, ik heb in de kontzak van mij nudie ook een potje zitten. Vind zo'n fade altijd een toffe detailquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef TN-FR het volgende:
Hier ook een update van mijn jp0404 na 3,5 maanden wear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha en je wou hem nog bijna wegdoen, sukkeltjequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:25 schreef Atta-boy het volgende:
Nog steeds mijn ALD jacket niet meer uitgetrokken![]()
Draag hem binnen ook gewoon en buiten kan het nog best als jas, alles voor de fadezzzz. Draag hem alleen niet tijdens werk.
Creases:
[ afbeelding ]
Mee eens! Denk dat de fit bij een jas nog wel belangrijker is dan bij een broek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:51 schreef Atta-boy het volgende:
Ja vind denim jackets gewoon heel tof, en omdat het iets is dat je waarschijnlijk minder draagt als jeans duurt het lang om hem af te dragen. Dan is het leuker om een denim jacket te hebben waarvan je geen twijfels over de fit hebt en bij deze heb ik nog een paar dingen die ik niet helemaal cool vind.
Hoger van de grond houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die horen ook wat kort te vallen toch?
Absoluut. Heb ik ook met m'n Levi's spijkerjasjes. Alleen de commuter is bewust wat langer. Vind dat het korte er ook het best bij past.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Die horen ook wat kort te vallen toch?
Mooi dat hij is aangekomenquote:Op woensdag 18 december 2013 20:30 schreef bokkepoot het volgende:
Vandaag mijn Warpweftco SP-02 binnengekregen.
Eerste indrukken zijn goed, dat ze dit voor 80 euro in elkaar kunnen drukken zeg, Bovendien is de inseam echt heerlijk lang
Ik zal morgen wat foto's proberen te maken.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |