China is wakker. Slaperig, maar wakker. (+7 uur voor Nederland)quote:Op maandag 16 december 2013 04:53 schreef kthxbye het volgende:
Nou, Gordon Gekko's, de week is weer begonnen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het ziet er nog niet bijzonder spannend uit, maar wel al boven de 900 USD weerHoe laat wordt China wakker?
Hoe maken jullie winst met het handelen in BTC? Ik heb nu iets meer dan een hele en wil eigenlijk met fiat <> BTC wat gaan aanrommelen. Beetje verkopen als ie hoog staat, en weer inkopen via bijv. lage sell order of handmatig rond de ~850 USD. Is dat een goede tactiek?
Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Goomboo's journal, en zijn advies om te traden op EMA's (Exponential Moving Averages) van 10 en 21. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vraag me echter af of beide voorgenoemde tactieken heel lucratief zijn met een redelijk laag aantal BTC zoals ik nu heb (~1). Stel ik trade op de EMA's van LTC/BTC, dan zou ik in de laatste 12 uur zo'n 0.036 BTC winst gemaakt hebben. Is dat goed te noemen of valt het wel mee?
Dat investeren van grote aantallen geld in vage altcoins vind ik nog maar een beetje eng. Dan mine ik ze liever ernaast
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie het aanpakken en hoor graag wat tips! To the moon! (such value)
Ik ben geen trader, maar ik zou zeggen simuleer het eens een paar dagen.quote:Op maandag 16 december 2013 04:53 schreef kthxbye het volgende:
Nou, Gordon Gekko's, de week is weer begonnen, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Het ziet er nog niet bijzonder spannend uit, maar wel al boven de 900 USD weerHoe laat wordt China wakker?
Hoe maken jullie winst met het handelen in BTC? Ik heb nu iets meer dan een hele en wil eigenlijk met fiat <> BTC wat gaan aanrommelen. Beetje verkopen als ie hoog staat, en weer inkopen via bijv. lage sell order of handmatig rond de ~850 USD. Is dat een goede tactiek?
Waarschijnlijk zijn jullie al bekend met Goomboo's journal, en zijn advies om te traden op EMA's (Exponential Moving Averages) van 10 en 21. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vraag me echter af of beide voorgenoemde tactieken heel lucratief zijn met een redelijk laag aantal BTC zoals ik nu heb (~1). Stel ik trade op de EMA's van LTC/BTC, dan zou ik in de laatste 12 uur zo'n 0.036 BTC winst gemaakt hebben. Is dat goed te noemen of valt het wel mee?
Dat investeren van grote aantallen geld in vage altcoins vind ik nog maar een beetje eng. Dan mine ik ze liever ernaast
Ik ben erg benieuwd naar hoe jullie het aanpakken en hoor graag wat tips! To the moon! (such value)
Thanks! Ik denk dat ik dat eerst eens ga doen ja. Dat aparte en hele volatiele van die koers is juist wel leuk (en daardoor blijft het misschien ook vooral gokken), maar toch... het eenvoudige "buy low (als ie weer eens onder de $850 duikt), sell high (als ie daarna toch weer >$1000 gaat)" lijkt redelijk 'veilig'. Ik vraag me echter af in welke timeframe dat zou kunnen. Als het dan gaat om ééns per (halve) week, dan is het niet bijster interessant...quote:Op maandag 16 december 2013 05:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben geen trader, maar ik zou zeggen simuleer het eens een paar dagen.
Onthoudt alleen wel dat Bitcoin een apart iets is, de koers doet soms rare dingen.
Ben wel benieuwd naar je resultaten
Als het standaard om de zoveel tijd op en neer ging tussen 850 en 1000 ging ik ook tradenquote:Op maandag 16 december 2013 05:05 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Thanks! Ik denk dat ik dat eerst eens ga doen ja. Dat aparte en hele volatiele van die koers is juist wel leuk (en daardoor blijft het misschien ook vooral gokken), maar toch... het eenvoudige "buy low (als ie weer eens onder de $850 duikt), sell high (als ie daarna toch weer >$1000 gaat)" lijkt redelijk 'veilig'. Ik vraag me echter af in welke timeframe dat zou kunnen. Als het dan gaat om ééns per (halve) week, dan is het niet bijster interessant...
Probleem 1 bij de route die je hier beschrijft is dat Gox er godsonmogelijk lang over doet om je geld uit te betalen, lees: maanden. Probleem 2 is internationale overboekingen. Behalve dat ze duur zijn duurt het ook nog eens lang. 2 dagen ben je meestal wel kwijt. In die tijd kan de koers alle kanten op. Dus het kan goed zijn dat la jij je geld eindelijk weer terug hebt dat er niks anders op zit dan met verlies terug kopen.quote:Op maandag 16 december 2013 05:14 schreef kthxbye het volgende:
Daar heb je gelijk in. En het overzetten tussen de verschillende exchanges, kan dat niet lucratief zijn in een middagje? Ik zie nu bijvoorbeeld Bitstamp voor $855, Kraken op $870 terwijl MtGox op $903 staat. Dat is toch in een paar muisklikken ~$40 verdiend, of zie ik dat verkeerd? Is dat mogelijk, of gaat het probleem met lange transfer- en verificatietijden je dan parten spelen?
-ninja edit- of is dat niet mogelijk? even hardop nadenken: 1 BTC verkopen op MtGox voor 903, dan staat het daar in dollars op. Dan moeten die dollars naar Bitstamp toe, en daar ligt het probleem natuurlijk. Want als je daar je geld naartoe wilt krijgen moet je het eerst omzetten naar BTC op MtGox (en die is daar natuurlijk duurder). Of is er een andere mogelijkheid om dit te doen?
Ja, zoiets dacht ik al (zie mijn post hiervoor). Slecht zeg, van Gox (maanden?!). Stel, ik wil eens BTC cashen, welke exchange is daar het beste voor? Kraken? Bitstamp? Beide sites vind ik zeer professioneel ogen, maar ik weet niet hoe de ervaringen er verder mee zijn. Of verkopen via Localbitcoins?quote:Op maandag 16 december 2013 05:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Probleem 1 bij de route die je hier beschrijft is dat Gox er godsonmogelijk lang over doet om je geld uit te betalen, lees: maanden. Probleem 2 is internationale overboekingen. Behalve dat ze duur zijn duurt het ook nog eens lang. 2 dagen ben je meestal wel kwijt. In die tijd kan de koers alle kanten op. Dus het kan goed zijn dat la jij je geld eindelijk weer terug hebt dat er niks anders op zit dan met verlies terug kopen.
In theorie zou het moeten werken, in de praktijk is het zo dat als het zo makkelijk zou gaan die mogelijkheid al lang dicht getrade was.
Gelukkig, dan heb ik mijn enorme aantal van 320 GDC weer terugquote:
Bitstamp schijnt snel te zijn 2 of 3 dagen meestal, je moet daar wel een geverifieerd account hebben. Kraken weet ik zo niet.quote:Op maandag 16 december 2013 05:27 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al (zie mijn post hiervoor). Slecht zeg, van Gox (maanden?!). Stel, ik wil eens BTC cashen, welke exchange is daar het beste voor? Kraken? Bitstamp? Beide sites vind ik zeer professioneel ogen, maar ik weet niet hoe de ervaringen er verder mee zijn. Of verkopen via Localbitcoins?
1 2 3 | 16/12/13 06:13:05 DOGE/BTC [b]0.19866616[/b] (BTC) 354761. (DOGE) 0.00000056 0.00000056 0.19866616 (BTC) 354761. (DOGE) 16/12/13 05:54:01 DOGE/BTC 354761. (DOGE) 0.14899962 (BTC) 0.00000042 0.00000042 354761. (DOGE) [b]0.14899962[/b] (BTC) |
Ik heb er weer aardig wat bijgemined hoor, 200k heb ik er nu in totaal. Zo even een kwart verkopen en de rest blijven opsparen.quote:Op maandag 16 december 2013 07:38 schreef Wijnbo het volgende:
Dogecoin feestje is ook over zie ikHeb nog een halve DogeCoin
quote:Op maandag 16 december 2013 04:59 schreef kthxbye het volgende:
Oh, en wat betreft Litecoins en MtGox, goed nieuws!
http://www.reddit.com/r/l(...)_about_implementing/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |