quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
sig verwijderd door FA
Over Henderson: "Hoe zal hij zijn dag doorbrengen? Door veel te eten"quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef Zipportal het volgende:
Maijer trapt alleen maar open deuren in.
Jazeker.quote:Op zondag 15 december 2013 22:14 schreef hafcfan het volgende:
Stijn weet je nog die Hubbard. Wat een kut hype was dat.
Minachting. De grote Maijer show dit.quote:Op zondag 15 december 2013 22:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Over Henderson: "Hoe zal hij zijn dag doorbrengen? Door veel te eten"
quote:Op zondag 15 december 2013 22:23 schreef MolFan het volgende:
De Facebook pagina van Henderson
John Henderson
Atleet
![]()
Omdat als die een single 12 had gegooid ipv de triple hij nog op bullseye mocht gooien. Alleen aangezien Barney nog niet op een finish stond koos die de logische optie.quote:Op zondag 15 december 2013 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
T12, D13.. Waarom kiezen ze dat in beeld?
Als T10, D16 logischer is.
Thanks, idd jaquote:Op zondag 15 december 2013 22:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Omdat als die een single 12 had gegooid ipv de triple hij nog op bullseye mocht gooien. Alleen aangezien Barney nog niet op een finish stond koos die de logische optie.
Torpedoquote:Op zondag 15 december 2013 22:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nou jongens, vul hem maar aan.
Klaassen gaat als een ...
Co Stompe en Roland Scholten als teamleiders?quote:Op zondag 15 december 2013 22:32 schreef Zipportal het volgende:
Koning Dartsen lijkt me wel een leuk programma voor RTL Seven.
Dat wordt echt een schijtlollig programma danquote:Op zondag 15 december 2013 22:34 schreef Knaller het volgende:
[..]
Co Stompe en Roland Scholten als teamleiders?
Koert en Maijer als presentatoren, om de week.quote:Op zondag 15 december 2013 22:34 schreef Knaller het volgende:
[..]
Co Stompe en Roland Scholten als teamleiders?
Osborne heeft zijn worp wel aangepast. Gooide eerst zonder dat trek/duwgebaar in zijn worp en nog langzamerquote:Op zondag 15 december 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks een lijdensweg met Dolan v Osborne.
Is veel krampachtiger vind ik. Lijkt net of hij last heeft van darteritusquote:Op zondag 15 december 2013 22:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Osborne heeft zijn worp wel aangepast. Gooide eerst zonder dat trek/duwgebaar in zijn worp en nog langzamer
Tijd om even tegen de computer te smijten dus. Douchen had ik tijdens die andere zaadpot al gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 22:40 schreef hafcfan het volgende:
Ik ga wel even een lange douche nemen. Dolan-Osborne![]()
![]()
Jup. Ook nieuwe bijnaam zag ik (eerst was het Wizard of Oz, zelfde als Witlof). Vind het geen leuke darter qua spel om naar te kijken.quote:Op zondag 15 december 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is veel krampachtiger vind ik. Lijkt net of hij last heeft van darteritus
Douchenquote:Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tijd om even tegen de computer te smijten dus. Douchen had ik tijdens die andere zaadpot al gedaan
Ozzy was allangquote:Op zondag 15 december 2013 22:42 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup. Ook nieuwe bijnaam zag ik (eerst was het Wizard of Oz, zelfde als Witlof). Vind het geen leuke darter qua spel om naar te kijken.
Eerste keer dat ik hem weer op tv zie. Vorig jaar ofzo of toen die nog regelmatiger op tv kwam was het die andere naam in ieder geval.quote:
Too obvious. Too obvious.quote:Op zondag 15 december 2013 22:44 schreef MolFan het volgende:
Waarom heet die Lewis Rasta terwijl die krullen heeft en dus Ringlets ofzo zou moeten heten?
Co zit nu fappend op de bank, sowieso.quote:Op zondag 15 december 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Co stuurt Jelle bij achter de desk bij RTL7
Ik tel er 3.quote:Op zondag 15 december 2013 22:50 schreef Knaller het volgende:
Ik zie al een onderkinnetje bij Jelle verschijnen.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:51 schreef MolFan het volgende:
Caven daar kan een blinde nog van winnen
Ja of 164, 167, 170.quote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef MolFan het volgende:
De PERFECTE 9 darter is overigens nooit gegooid. Bob Anderson was er eenmaal dichtbij.
De Perfecte 9 darter is 3 x 167 gooien dus TR 20 TR 19 Bull
Dit.quote:
Die is zeker leuk maar dat is niet de perfecte 9 darter die is namelijk ernstig moeilijkquote:Op zondag 15 december 2013 23:02 schreef Nober het volgende:
Vind mijn variant met de 3 hoogste finishes op rij leuker.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:04 schreef Knaller het volgende:
De perfecte 9 darter is gewoon in 9 worpen een leg winnen.
Maakt niet uit hoe als het maar gebeurd.
perfecte negen darter is 180 171 150 en dan uit met 3x bullseyequote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
De perfecte is 3x 167 dat is namelijk 501 exact
quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
perfecte negen darter is 180 171 150 en dan uit met 3x bullseye
quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
perfecte negen darter is 180 171 150 en dan uit met 3x bullseye
Begin op 521 zodat er maar een paar mogelijkheden zijn voor een 9 darter.quote:Op zondag 15 december 2013 23:04 schreef Knaller het volgende:
De perfecte 9 darter is gewoon in 9 worpen een leg winnen.
Maakt niet uit hoe als het maar gebeurd.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baggerpot, nu al.
Met een beetje pech wordt dit een vijfsetter zitten we tot 00:15 te kijken tot klaasen begint
Dit gaat ff duren iddquote:Op zondag 15 december 2013 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een baggerpot, nu al.
Met een beetje pech wordt dit een vijfsetter zitten we tot 00:15 te kijken tot klaasen begint
Bolognesequote:Op zondag 15 december 2013 23:20 schreef MolFan het volgende:
Trek even een builtje open hoor
[ afbeelding ]
Beter sturen ze hun beide naar huis en sturen ze Chizzy er weer inquote:Op zondag 15 december 2013 23:24 schreef tompsv18 het volgende:
Beter maken ze hier first to 2 sets van
quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter sturen ze hun beide naar huis en sturen ze Chizzy er weer in
Ted Hankey een wildcard geven.quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef MolFan het volgende:
Osborne heeft het hoofd van een serieverkrachter
Die had zich toch net niet geplaatst?quote:
Kansloos nietquote:Op zondag 15 december 2013 23:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die had zich toch net niet geplaatst?
Wat wil je met 72 deelnemers, zo breed is de top niet.quote:Op zondag 15 december 2013 23:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Lakeside is ook gewoon 90-95 gemiddeld zoals de subtop bij de PDC. Mannen als Harms, Dekker, Norris gooien gewoon 92-93 gemiddeld. Bij de PDC is de top breder maar daaronder is het ook zaad hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat wil je met 72 deelnemers, zo breed is de top niet.
Lakeside word helemaal een drama.
Lakeside is waardeloosquote:Op zondag 15 december 2013 23:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Valt wel mee. Lakeside is ook gewoon 90-95 gemiddeld zoals de subtop bij de PDC. Mannen als Harms, Dekker, Norris gooien gewoon 92-93 gemiddeld. Bij de PDC is de top breder maar daaronder is het ook zaad hoor.
Dat heb ik ook overgeslagen, maar ik durf de tv nog steeds niet op Ned 1 te zetten omdat ik bang ben dat ik Rayman zie.quote:
Chisnall-Henderson was al beter dan heel lakeside.quote:Op zondag 15 december 2013 23:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Vind deze eerste rondes ook dramatisch anders
Je volgt darts kenbaar niet en hebt Lakeside vorig jaar niet gezienquote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chisnall-Henderson was al beter dan heel lakeside.
Als ie een bepaalde carriereswitch wil maken wel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef Zipportal het volgende:
Jelle Klaasen: De Matador was maar een stomme bijnaam.
The Cobra vind ik beter klinken.
Lakeside 2013 was echt dramatisch joh.quote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je volgt darts kenbaar niet en hebt Lakeside vorig jaar niet gezien
Alleen de finale wat een aids was datquote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je volgt darts kenbaar niet en hebt Lakeside vorig jaar niet gezien
Valt wel mee. Het is laatst een keer aangetoond dat over het gehele toernooi de gemiddeldes iets van 3-4 punten scheelden in het voordeel van de PDC, zeg maar 99 om 94 ofzo. Alleen bij de PDC heb je meer spektakel en bredere top.quote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lakeside 2013 was echt dramatisch joh.
Scotty 2 Hotty wat een kkbijnaam ookquote:Op zondag 15 december 2013 23:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen de finale wat een aids was dat
FC Onkel.quote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Middlesbrough kan elke lamme zak voetballen
Zou goede toevoeging zijn bij de PDC, die gast is achterlijk goed.quote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoogste gemiddelde op lakeside is van bunting 95.70
Wesley Verhoek was daar nog bijna naar toe gegaan.quote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Bij Middlesbrough kan elke lamme zak voetballen
Dat zeker maar de grap is dat de toppers van de PDC gewoon BDOers warenquote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef heywoodu het volgende:
Bij de BDO kunnen er een aantal echt dik prima spelen. Verschil is dat de nummer 15 van de BDO er waarschijnlijk hard afgegooid wordt door de nummer 15-20 van de PDC.
Wilson kan het ook wel aardigquote:Op zondag 15 december 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zou goede toevoeging zijn bij de PDC, die gast is achterlijk goed.
Dat was toch nottingham ?quote:Op zondag 15 december 2013 23:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wesley Verhoek was daar nog bijna naar toe gegaan.
Ja gooit erg strak moet ik zeggen. Kende hem niet. Bunting wel, ooit aardig van op mn kloten gehad 1-4quote:
Waarom zijn ze van de BDO naar PDC gegaan?quote:Op zondag 15 december 2013 23:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat zeker maar de grap is dat de toppers van de PDC gewoon BDOers waren
$$$$ enige redenquote:Op zondag 15 december 2013 23:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom zijn ze van de BDO naar PDC gegaan?
Gejat ook wat het nog triester maaktquote:Op zondag 15 december 2013 23:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Scotty 2 Hotty wat een kkbijnaam ook
Geert gooit de ramen in en Gurbbe komt het fixen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Piet die kankerapen traint
Met de bazenkit van Siepiequote:Op zondag 15 december 2013 23:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geert gooit de ramen in en Gurbbe komt het fixen.
Bunting moet ik nog zien. Lakeside is niet zijn podium op de een of andere manier. Waites verwacht ik niks van.quote:Op zondag 15 december 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Op lakeside wordt 't gewoon
Bunting - Harms
Wilson/Waites - O'Shea
No.16 Seed: Jim Williams (Wal) V Scott Waites (Eng)quote:Op zondag 15 december 2013 23:50 schreef MolFan het volgende:
Alhoewel de BDO nu een nieuw toernooi heeft opgezet > BDO World Trophy rond Maart ofzo met leuke prijzenpot dus ik verwacht dat sommigen zullen blijven.
Partje van buntingquote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Bunting moet ik nog zien. Lakeside is niet zijn podium op de een of andere manier. Waites verwacht ik niks van.
Je ziet dezelfde namen idd maar dat is bij de PDC ook vaak he of bedoel je dat niet? Robbie Green nog tegen gespeeld op Mariflex 0-3 en gewoon 3-0 moeten winnen aids Kongquote:Op zondag 15 december 2013 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
No.16 Seed: Jim Williams (Wal) V Scott Waites (Eng)
No.1 Seed: Stephen Bunting (Eng) V Wildcard Two
No.9 Seed: Gary Robson (Eng) V Jeroen Geerdink (Neth)
No.8 Seed: Tony O'Shea (Eng) V Jim Widmayer (USA)
No.12 Seed: Ross Montgomery (Scot) V Mike Day (NZ)
No.5 Seed: Remco Van Eijden (Neth) V Wesley Harmes (Neth)
No.13 Seed: Martin Adams (Eng) V Qualifier One
No.4 Seed: Jan Dekker (Neth) V Qualifier Three
No.15 Seed: Rick Hofstra (Neth) V Madars Razmar (Lat)
No.2 Seed: James Wilson (Eng) V Wildcard One
No.10 Seed: Glen Durrant (Eng) V Qualifier Four
No.7 Seed: Jeffrey De Graaf (Neth) V Qualifier Two
No.11 Seed: Scott Mitchell (Eng) V David Cameron (Can)
No.6 Seed: Darryl Fitton (Eng) V Harley Kemp (Aus)
No.14 Seed: Paul Jennings (Eng) V Asia Qualifier
No.3 Seed: Robbie Green (Eng) V Karel Sedlacek (Czech)
Gewoon een kopie van Lakeside
Dat gaat als de torpedo.quote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef Mani89 het volgende:
Nou kom op afmaken die handel en dan naar die potloodventer.
Ja werd tijd ook, grootste mongool in de dartssport. Is niet zo leuk als dat je denkt dat die isquote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Martin Adams is zeker ver weggezakt?
Bij de PDC is er gewoon variatie in toernooien bedoel ik, meer kijkplezier etc.quote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je ziet dezelfde namen idd maar dat is bij de PDC ook vaak he of bedoel je dat niet? Robbie Green nog tegen gespeeld op Mariflex 0-3 en gewoon 3-0 moeten winnen aids Kong
Die is nog betrapt op EPO.quote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef MolFan het volgende:
[..]
Je ziet dezelfde namen idd maar dat is bij de PDC ook vaak he of bedoel je dat niet? Robbie Green nog tegen gespeeld op Mariflex 0-3 en gewoon 3-0 moeten winnen aids Kong
Sinds ie is gescheiden gaat 't bagger ja.quote:Op zondag 15 december 2013 23:52 schreef Zipportal het volgende:
Die Martin Adams is zeker ver weggezakt?
Het niveau bepaalt allesquote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de PDC is er gewoon variatie in toernooien bedoel ik, meer kijkplezier etc.
True. Hopelijk komt daar dus bij de BDO verandering in. Alhoewel ik de Winmau supervet vind. Daar zie je vaak opkomend talent etc.quote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij de PDC is er gewoon variatie in toernooien bedoel ik, meer kijkplezier etc.
quote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
True. Hopelijk komt daar dus bij de BDO verandering in. Alhoewel ik de Winmau supervet vind. Daar zie je vaak opkomend talent etc.
Mooi weg met die gast. Dat wijf ook van 'm.quote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds ie is gescheiden gaat 't bagger ja.
Verloor vorig jaar in de eerste ronde van Jimmy Hendriks
Zou kunnen, maar zo makkelijk is het niet. De laatste echt top overstapper is Chizzy.quote:Op zondag 15 december 2013 23:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Een Bunting is gewoon top 10 PDC die gast is eng goed.
Dan hadden we serieus tot 00:45 gezetenquote:Op zondag 15 december 2013 23:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Mooi, goed dat dit geen 3-2/2-3 partij is
Chizzy zakt nog wel wegquote:Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zo makkelijk is het niet. De laatste echt top overstapper is Chizzy.
Hij heeft zeker de potentie, maar hij zal moeten groeien in het spelen op TV.quote:Op zondag 15 december 2013 23:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Een Bunting is gewoon top 10 PDC die gast is eng goed.
Een echte choker met hier en daar een uitschieter.quote:Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Chizzy zakt nog wel wegMentaal niet sterk genoeg, bewees hij vandaag opnieuw.
White doet het ook niet verkeerdquote:Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zo makkelijk is het niet. De laatste echt top overstapper is Chizzy.
Daarom met Bunting is t ook nog wachten. Winstenley valt ook vies tegenquote:Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Chizzy zakt nog wel wegMentaal niet sterk genoeg, bewees hij vandaag opnieuw.
Zag laatst nog een prachtige partij van die choke koning.quote:Op zondag 15 december 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooi weg met die gast. Dat wijf ook van 'm.
[ afbeelding ]
Heeft zich allang bewezen, maar het lukt hem soms idd niet. Gekke is laatst speelde die WK softtip voor $100.000 en die pakt die gewoon ff alsof het niks is en dat niveau is ziekelijk hoog.quote:Op zondag 15 december 2013 23:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij heeft zeker de potentie, maar hij zal moeten groeien in het spelen op TV.
Mason mijn favoriete speler wat een baasquote:Op zondag 15 december 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zag laatst nog een prachtige partij van die choke koning.
Een ware thriller.
Die loopt toch al lang mee bij de PDC?quote:Op zondag 15 december 2013 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
White doet het ook niet verkeerd
sinds 2010 net als chizzyquote:Op zondag 15 december 2013 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die loopt toch al lang mee bij de PDC?
Mooie kop zat daar op, randcrimineel dat het is.quote:Op zondag 15 december 2013 23:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Mason mijn favoriete speler wat een baas
twitter:StoCompe twitterde op zondag 15-12-2013 om 19:38:36Mijn aantal volgers heeft zojuist mijn gemiddelde score bereikt. Bedankt! #17 #rtl7darts #darts reageer retweet
twitter:StoCompe twitterde op zondag 15-12-2013 om 22:18:59Toch nog even een kerstmuziekje opzetten om in slaap te komen. 'Last Christmas, I gave you my darts' Een klassiekertje #rtl7darts reageer retweet
Ronny heb ik de finale op de Springcup nog geschreven was al best goed bij de BDO alleen nooit Lakeside gespeeld volgens mij. Was een echte vloerspeler en goed ook.quote:Op maandag 16 december 2013 00:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die loopt er ook al lang of je moet op Ronny doelen. Die was bij de BDO niet eens heel bekend
The return of the legendquote:
OVERACTING. Ik snap dat niet van Barney altijd dat neppe gedoe, laat dat weg en je sloopt Taylor want talent heeft die in overvloed.quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
The return of the legendging hij daar even af
Kanalenveger dan.quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
TR gemacht. Beste baas is geen pedo.
Mike pakte afgelopen jaar 4 a 5 tonnetjesquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Valt er eigenlijk geld te verdienen met dat dartsen?
Nee ze betalen er voorquote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Klaassen is een natuurtalent en kan altijd ver komen.quote:Op maandag 16 december 2013 00:03 schreef Knaller het volgende:
Ik schat Klaasen wel een goede kans toe.
Jabba is toch wel een 1ste ronde choker en ziet maar half.
Wel een goede darter op de vloer tho.
Geen droog brood.quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Volgensmij was dat net de Lakeside die niet werd uitgezonden in Nederland, haalt hij natuurlijk de halve finale.quote:Op maandag 16 december 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Koos in 2000 tegen King
SBS6 was er al bij hoor.quote:Op maandag 16 december 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgensmij was dat net de Lakeside die niet werd uitgezonden in Nederland, haalt hij natuurlijk de halve finale.
Net of Klaasen kans maaktequote:Op maandag 16 december 2013 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Caven smijt ze erin.
Caven - van Barneveld dus
Iets andersquote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Klaasen heeft toch nog gewoon precies dezelfde stijl?
Nee kijk Lakeside maar.quote:Op maandag 16 december 2013 00:06 schreef Mani89 het volgende:
Klaasen heeft toch nog gewoon precies dezelfde stijl?
Ik zou hem het licht uit zn ogen slaanquote:Op maandag 16 december 2013 00:08 schreef hafcfan het volgende:
Caven pakt Klaasen en dan de postbode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |