SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 16-12-2013 22:09:01 ]![]()
Valencia CF
PFC Ludogorets Razgrad
FC Salzburg
FC Rubin Kazan
ACF Fiorentina
Eintracht Frankfurt
KRC Genk
Sevilla FC
Olympique Lyonnais
Trabzonspor AŞ
Tottenham Hotspur FC
SSC Napoli
SL Benfica
FC Shakhtar Donetsk
FC Basel 1893
Wat mij betreft Genk.![]()
Genk, Spurs, Frankfurt of Valenciaquote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Valencia CF
PFC Ludogorets Razgrad
FC Salzburg
FC Rubin Kazan
ACF Fiorentina
Eintracht Frankfurt
KRC Genk
Sevilla FC
Olympique Lyonnais
Trabzonspor AŞ
Tottenham Hotspur FC
SSC Napoli
SL Benfica
FC Shakhtar Donetsk
FC Basel 1893
Wat mij betreft Genk.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Spurs is ook wel een mooi affiche, en hebben we ook wel kans
De vraag is alleen welk team ze opstellen....![]()
tik in googlequote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet iemand waar je de samenvatting terug kan kijken?
eredivisie uitzending gemist
en zoek dan de nos samenvattingen![]()
![]()
Staan alleen nog die van gisteravondquote:Op zondag 15 december 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
tik in google
eredivisie uitzending gemist
en zoek dan de nos samenvattingen
Oh.![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1384498quote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staan alleen nog die van gisteravond
alsjeblieft![]()
Bedankt manquote:Op zondag 15 december 2013 21:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1384498
alsjeblieft
Oh.![]()
Wat mij betreft Olympique Lyonnais, daar is nog een appeltje mee te schillen. ;-)
Wanneer is die loting eigenlijk?Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
http://nos.nl/video/320313-samenvatting-zagreblyon.htmlquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
morgen om 13.00 uurquote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef Spinosaurus het volgende:
Wat mij betreft Olympique Lyonnais, daar is nog een appeltje mee te schillen. ;-)
Wanneer is die loting eigenlijk?![]()
Ajax moet natuurlijk vol voor de Europa League gaan, niks mis meequote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Valencia CF
PFC Ludogorets Razgrad
FC Salzburg
FC Rubin Kazan
ACF Fiorentina
Eintracht Frankfurt
KRC Genk
Sevilla FC
Olympique Lyonnais
Trabzonspor AŞ
Tottenham Hotspur FC
SSC Napoli
SL Benfica
FC Shakhtar Donetsk
FC Basel 1893
Wat mij betreft Genk.![]()
![]()
Ja, dat zou ik ook wel mooi vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 22:41 schreef Tassendief het volgende:
PFC Ludogorets Razgrad mag ook wel van mij.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef wieisboos het volgende:
Wat zegt Sjek nu.. dinsdag gaan ze weer praten met Kishna![]()
![]()
Wat is daar mis mee? Prima als ze er alsnog uitkomen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben door deze affaire niet meer objectief over Kishna ben ik bangquote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Prima als ze er alsnog uitkomen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: