quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Je kan darten onmogelijk een sport blijven noemen, na het zien van die Henserson
Zelfde geldt dan volgens jou voor Snooker etc.quote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Je kan darten onmogelijk een sport blijven noemen, na het zien van die Henserson
Ik zou hem ook graag zien in de PL. Zeker als het even loopt ziet het er zo soepeltjes uit, geweldige scores.quote:
Naja krijg die 3 pijltjes maar in de T20... t lukt mij nietquote:Op zondag 15 december 2013 20:47 schreef Mansjester het volgende:
Kost hem wel de setquote:
En de wedstrijd. Chisnall krijgt geloof en Henderson gaat het niet volhouden.quote:
Komt omdat ie zijn winterpels er al een tijdje op heeft zitten. Die gast heeft het gruwelijk warm.quote:Op zondag 15 december 2013 20:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan zijn wangen te zien is Henderson wel allang op stoom.
Ik ben er bang voor ja.quote:
Manager dusquote:Op zondag 15 december 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar heb je die debiele gozer weer, ook op Lakeside toen bij Chisnall.
Is het zijn manager? Vader?
quote:
Daar zou je toch gek van worden, wat een mafkees.quote:
Kloptquote:Op zondag 15 december 2013 20:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zelfde geldt dan volgens jou voor Snooker etc.
Hij is wel iets te fanatiek ja.quote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zou je toch gek van worden, wat een mafkees.
Hoiquote:
Druppel op een gloeiende plaat.quote:Op zondag 15 december 2013 21:11 schreef LuckyLuQ het volgende:
Henderson verliest gewoon 2 liter vocht in zo'n partij.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Henderson kan het fysiek niet meer aan
Hij verliest alsnogquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik gun het Henderson wel ja. Maar kijk toch liever naar Chisnall
Ik vind het ook wel eens leuk als de underdog wint.quote:Op zondag 15 december 2013 21:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik gun het Henderson wel ja. Maar kijk toch liever naar Chisnall
Jep, ik zat er naast. Maar goed, achteraf wel blij voor hem dat hij gewonnen heeftquote:
Moeten zes spelers gekozen worden naast de top4.quote:Op zondag 15 december 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Chisnall.![]()
[..]
Doe Huybrechts maar en moet er dan nog iemand gekozen worden?
Wat is Lewis kwijtgeraakt dat hij op 5 staat?quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten zes spelers gekozen worden naast de top4.
virtuele oom
[ afbeelding ]
200.000 pond van de WK-winstquote:Op zondag 15 december 2013 21:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is Lewis kwijtgeraakt dat hij op 5 staat?
Niet Thornton en Wright zou trechter zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 21:31 schreef Grifte het volgende:
Hoe reëel is de kans dat Gary Anderson gekozen wordt? Hij is retepopulair en als Schot helpt hij die zalen daar ook wel vol, of trekt Thornton genoeg aan?
Qua prestaties was het natuurlijk erg mager afgelopen jaar, en zijn schema is ook niet bijzonder gunstig.
Die oorlelletjes doen het hem he?quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef djkoelkast het volgende:
Ik krijg altijd zo'n trek in een broodje worst als ik Chisnall zie.
Dacht ik ook al aan.quote:Op zondag 15 december 2013 21:34 schreef Bastiefcg het volgende:
Oh ja, Barney heeft nog niet verloren, dan geeft hij altijd interviews.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:34 schreef Bastiefcg het volgende:
Oh ja, Barney heeft nog niet verloren, dan geeft hij altijd interviews.
Ik heb breaking Cambuur nieuws.quote:Op zondag 15 december 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.dartsdatabase.co.uk/PlayerStats.aspx
Kan je allemaal statistiekjes vandaan halen, al zullen de meesten dat wel weten.
Dat darten is nog best lucratief.quote:Op zondag 15 december 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moeten zes spelers gekozen worden naast de top4.
virtuele oom
[ afbeelding ]
En dan hebben we de world series nog niet meegeteld.quote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef LuckyLuQ het volgende:
[..]
Dat darten is nog best lucratief.
en de demonstratiesquote:Op zondag 15 december 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan hebben we de world series nog niet meegeteld.
Dan zakt het podium doorquote:Op zondag 15 december 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Henderson v Van Barneveld zou wel een mooie 3e ronde zijn.
In een verbluffend goeie partij.quote:
Boer met kiespijnquote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef Swetsenegger het volgende:
LOL @ verslaggever. Barney kon er zelf ook nog om lachen.
The Beastquote:
Osborne heeft een rotkop, laat die andere maar winnen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
De voorrondepartij is overigens bezig.
[ afbeelding ]
Niet dat dit iemand boeit.
Wat?quote:Op zondag 15 december 2013 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou jij vandaag niet aan je school aan gaan werken? Doe dat dan ook.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 00:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die ga ik niet meer kijken joh er is ook nog school en Caven wint toch.
Ik nog eerderquote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik bedoel opstaan s'ochtends hahaDit word wel half 1 en moet er 7 uur uit
Fijn voor je, niet iedere scheet hoef je hier te posten.quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja ik zie liever ook filosofische diepte interviews met de andere darters. Hun kijk op de wereld is zo veel verfrissender.quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
Altijd hetzelfde nikszeggende gelul van die gast.
Kijk je t af dan?quote:Op zondag 15 december 2013 21:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik nog eerder
Mor'n moet ik me weer om 8 uur melden in Enschede
Jij komt er mee.quote:Op zondag 15 december 2013 21:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Fijn voor je, niet iedere scheet hoef je hier te posten.
Dan heb je 6,5 uur slaap, wat is het probleem?quote:Op zondag 15 december 2013 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Voor je slaapt ben je weer 1,5 uur verderquote:Op zondag 15 december 2013 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan heb je 6,5 uur slaap, wat is het probleem?
Stadionverbod is weg.quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef Mani89 het volgende:
Kijken met welke misbaksels van pijlen hij nu weer gooit.
Nogal ja, eerst hoog richten en dan ineens 30 centimer lager loslaten, iedere keer.quote:
Precies, zie ik er niet veel doen zo.quote:Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nogal ja, eerst hoog richten en dan ineens 30 centimer lager loslaten, iedere keer.
Lijkt me ook onmogelijk om dat 13 sets vol te houden op topniveauquote:Op zondag 15 december 2013 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies, zie ik er niet veel doen zo.
Met andere woorden: aanvallend dartenquote:Op zondag 15 december 2013 22:08 schreef LuckyLuQ het volgende:
Lewis smijt die pijlen met een gezonde dosis agressie richting het bord.
Aanvallend darten.quote:Op zondag 15 december 2013 22:08 schreef LuckyLuQ het volgende:
Lewis smijt die pijlen met een gezonde dosis agressie richting het bord.
quote:Op zondag 15 december 2013 22:04 schreef DeeBee het volgende:
Sylvia ook lekker afgetraind voor dit toernooi zo te zien, staat scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |