Staat genoteerd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
Count me in, ik zal eens kijken of ik iets kan vinden en anders sowieso een kaartje
All right, ik zet je in de OP!quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef houdjemond het volgende:
Kaartje komt zodra ik het adres heb, CA weet dat ^_^
Kleine moeite, groot gebaar, mag best in deze tijden!quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
All right, ik zet je in de OP!
Ik tel al zeven mensen, top!
quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kleine moeite, groot gebaar, mag best in deze tijden!
Top, ik zet je in de OP!quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef aequus het volgende:
Ik ga denk ik ook wel een kaartje sturen, count me in!
Iemand nog een leuk idee om in het kaartje te doen [afgezien van de tekst]?
Tof! Ik zet je in de OPquote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef KaBuf het volgende:
Reken mij maar in voor een kaartje.
(Wellicht nog wat anders als ik iets kan bedenken)
Topidee!
Ik zou het helaas niet weten. Maar volgens mij chocola meen ik in haar topic gelezen te hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Misschien iemand die weet waar CA gek op is?
Hmm, dat is erg jammer, maar we hebben het uiteraard te respecteren. Eventueel een idee om het gewoon naar 'de receptie' van het ziekenhuis te sturen? Zodat jouw kamernummer e.d. gewoon onbekend blijven.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
Ik vind het echt superaardig van iedereen enzo.. maar ik denk dat die actie stopgezet kan worden, m'n ouders vinden het een erg slecht idee, en ik mag het dus niet... Ze zijn bang dat er iemand langskomt. Vind het zelf super jammer![]()
1000 Maal sorry..
Snoepappeltje zegt watquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
Ik vind het echt superaardig van iedereen enzo.. maar ik denk dat die actie stopgezet kan worden, m'n ouders vinden het een erg slecht idee, en ik mag het dus niet... Ze zijn bang dat er iemand langskomt. Vind het zelf super jammer![]()
1000 Maal sorry..
Dan weten mensen waar ik lig, dus ook dat mag niet. Sorry!quote:Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, dat is erg jammer, maar we hebben het uiteraard te respecteren. Eventueel een idee om het gewoon naar 'de receptie' van het ziekenhuis te sturen? Zodat jouw kamernummer e.d. gewoon onbekend blijven.
Wellicht een adres van een vriend/familielid die het weer naar jou brengt?quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dan weten mensen waar ik lig, dus ook dat mag niet. Sorry!
Dan houd het op lieverd, doe je het wel voor een DM met kerst?quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dan weten mensen waar ik lig, dus ook dat mag niet. Sorry!
Awwwwwquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
1000 Maal sorry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de voorgaande keren toch wel goedgegaan btw?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wellicht een adres van een vriend/familielid die het weer naar jou brengt?
Snap het overigens wel!
Wat bedoel je?quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan houd het op lieverd, doe je het wel voor een DM met kerst?
Aaah! Jammer.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
1000 Maal sorry..
Dat ik je wel een lieve DM stuur met kerst?quote:
Precies mijn idee, het kan via een vriend/familielid, of gewoon via één iemand zodat er niemand langs kan komen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaah! Jammer.Heb je ze dit topic laten lezen? Misschien dat ze het dan wel aandurven? Ik kan me voorstellen dat het voor 'buitenstaanders' heel raar is dat mensen zomaar iets opsturen terwijl ze jou niet kennen. Maar dat gebeurt hier vaker.
Linkjes: FHF / Kerstpakkettenactie 2013. Het uitpakken is begonnen
FHF / [gez] Kerstkaartjes
Misschien willen ze die topics eens lezen, en neemt dat wat angst weg.
Of zou het misschien minder opdringerig overkomen als mensen hun kaartje naar één persoon sturen die het vervolgens naar jou doorstuurt? Dan komt je kamernummer niet bij teveel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |