Peukje erbijquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 16:43 schreef supersof het volgende:
tjacka ik word er een beetje verlegen van hoor
Jaquote:
okquote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bovenstaande is de topicpointer, lmi.
wat n uquote:Op zondag 15 december 2013 16:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bovenstaande is de topicpointer, lmi.
quote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
Sorry, ongemakkelijk moment dit. Mijn fout. Laten we het hebben over de touwtrek-trouwerij tussen cachet, sof en tjacka.
We kunnen natuurlijk ook dubbel trouwen. Dan neem jij Tjacka.quote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
Sorry, ongemakkelijk moment dit. Mijn fout. Laten we het hebben over de touwtrek-trouwerij tussen cachet, sof en tjacka.
ik ben verliefd op cachetquote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
doei HEquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic ligt op het niveau van Fc Utrecht. Dan kijk ik nog liever Fc Utrecht. Ik ga voetbal kijken.
doegquote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit topic ligt op het niveau van Fc Utrecht. Dan kijk ik nog liever Fc Utrecht. Ik ga voetbal kijken.
Leuke wedstrijd voor de komende 7 minuten. 17:00 begint Tottenham - Liverpool, of Liverpool - Tottenham. Ze spelen in elk geval tegen elkaar.quote:Op zondag 15 december 2013 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Moest nog wat dingetjes hebben en was op korting aan het wachten.quote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wauw, nu houdt Asos nog maar een winstpercentage over van 70%.
Ja ik had het gezienquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Laatste voyeurs:
Anonieme_Fokker
supersof
Littlerabbit
VoornaamAchternaam
LETMEIN
Anonieme_Fokker
Rodawa
xcachet
Anonieme_Fokker
supersof
LMI is scherp vandaag.
Anonieme_Fokker lurkt mee dus hahaquote:Op zondag 15 december 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Laatste voyeurs:
Anonieme_Fokker
supersof
Littlerabbit
VoornaamAchternaam
LETMEIN
Anonieme_Fokker
Rodawa
xcachet
Anonieme_Fokker
supersof
LMI is scherp vandaag.