kweetniet maar om eerlijk te zijn wil ik dat ook niet wetenquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:53 schreef furanku het volgende:
[..]
toevallig sprung monkey?
Wat!?!?!? Was jij niet degene die tegen mij zei dat dat je AC/DC in originele opname moest horen? Omdat ik laatst een remaster had gekocht.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:04 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ze allemaal ga halen en dan m'n oude AC/DC cd's verkoop. Naast het vette geluid zijn het ook nog eens mooie digipacks, met gave boekjes.
Nee, ik zei dat ik AC/DC een typische vinyl-band vind en m'n AC/DC LP's doe ik dan ook niet weg. Maar omdat ik geen goede platenspeler heb en ook een aantal albums van AC/DC op cd heb, zijn die remasters een goede keuze.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:02 schreef OphiOn het volgende:
Wat!?!?!? Was jij niet degene die tegen mij zei dat dat je AC/DC in originele opname moest horen? Omdat ik laatst een remaster had gekocht.![]()
Zijn die LP's eigenlijk veel geld waard denk je?quote:Op zondag 25 april 2004 15:20 schreef Summoner het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik AC/DC een typische vinyl-band vind en m'n AC/DC LP's doe ik dan ook niet weg. Maar omdat ik geen goede platenspeler heb en ook een aantal albums van AC/DC op cd heb, zijn die remasters een goede keuze.
Ik denk het niet. Die LP's heb ik niet eens zoveel jaren geleden nog voor een schijntje op de markt gekocht en volgens mij kennen die LP's een behoorlijk grote oplage. Maar mochten ze wel veel geld waard zijn, laat het me even weten want dat is natuurlijk altijd leuk.quote:Op zondag 25 april 2004 15:21 schreef OphiOn het volgende:
Zijn die LP's eigenlijk veel geld waard denk je?
Er bestaat een AC/DC fansite waar precies op staat vermeld hoeveel de LP's waard zijn, per oplage. Alleen is de url mij even ontschoten. Waar ik me altijd aan erger zijn die belachelijk hoge prijzen voor LP's die je vind op eBay. Leuk om te weten, maar niet om te verkopen.quote:Op zondag 25 april 2004 15:25 schreef Summoner het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Die LP's heb ik niet eens zoveel jaren geleden nog voor een schijntje op de markt gekocht en volgens mij kennen die LP's een behoorlijk grote oplage. Maar mochten ze wel veel geld waard zijn, laat het me even weten want dat is natuurlijk altijd leuk.
Toch is het wel gaaf, maar ik begrijp dat je ook zelf graag de show zou willen zien.quote:Op dinsdag 13 januari 2004 23:46 schreef ventje5haar het volgende:
Lijkt leuk zo'n backstage pas, maar het betekent werken.
Backstage speelt geen bandje , en je mag er geen bier drinken...
[afbeelding]
Dan toch eens goed nieuws over de nieuwe albums(!)quote:AC/DC: 46 New Songs And Counting - Apr. 11, 2005
Launch Radio Networks reports: AC/DC leaders Angus and Malcolm Young have been working on the band's new record for quite a while, and now we know why — it might be a double album! Singer Brian Johnson said the Youngs are "ensconced" in a U.K. studio, and that they just keep writing new material. "I think, and I might be speaking out of turn, but I think they're doing a double, with the amount of songs — I've been over a couple of times with the boys and added ideas on 46 tunes we had, and they've been working since then!"
Johnson isn't sure whether the album will come out this year or next, but he did say the band will tour when it comes out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |