SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lijkt me sterk dat dat Ajax-beleid is, en lijkt me nog sterker dat Frank dat dan zou doen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien willen ze Kolbeinn nog even in de etalage zetten zodat hij verkocht kan worden in de winter.![]()
Er is een plan B & C voor de spits positiequote:Op zondag 15 december 2013 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat Ajax-beleid is, en lijkt me nog sterker dat Frank dat dan zou doen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die gozer heeft toch 5 miljoen gekost. Zullen ze nog wel iets van terug willen zien.quote:Op zondag 15 december 2013 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat Ajax-beleid is, en lijkt me nog sterker dat Frank dat dan zou doen.
Eigenlijk hoop ik dat dit de reden is, want ik hoop niet dat Frank en het TH nog echt toekomst zien in onze IJslandse rugby speler.Oh.![]()
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.![]()
So surreal babyquote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bij onze spits is het belangrijker dat hij een goed aanspeelpunt is en het hele team laat scoren.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.Oh.![]()
Wat maakt het uit wat 'ie gekost heeft? Gezonken kosten. En Frank trekt zich daar sowieso niets van aan, die zet miljoenenaankopen probleemloos jaren op de bank.quote:Op zondag 15 december 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer heeft toch 5 miljoen gekost. Zullen ze nog wel iets van terug willen zien.
Eigenlijk hoop ik dat dit de reden is, want ik hoop niet dat Frank en het TH nog echt toekomst zien in onze IJslandse rugby speler.
Mag hopen dat 'ie niet Enoh en Vermeer maar weer gaat opstellen om ze te kunnen verkopen.![]()
Finnbogason zou echt niet werken bij Ajax.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.![]()
Not sure if serious.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan ziet hij het dus blijkbaar echt zitten in Kolbeinnquote:Op zondag 15 december 2013 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat 'ie gekost heeft? Gezonken kosten. En Frank trekt zich daar sowieso niets van aan, die zet miljoenenaankopen probleemloos jaren op de bank.
Mag hopen dat 'ie niet Enoh en Vermeer maar weer gaat opstellen om ze te kunnen verkopen.
Oh.![]()
Ik doel ook meer op het scorend vermogen van de spelers die ik noemde.quote:Op zondag 15 december 2013 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Finnbogason zou echt niet werken bij Ajax.
Als we dat nou hadden tegen bijvoorbeeld AC Milan.![]()
De grootste kracht van Ajax de laatste jaren is dat het niet van 1 iemand afhankelijk is om te scoren.quote:Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op het scorend vermogen van de spelers die ik noemde.
Als we dat nou hadden tegen bijvoorbeeld AC Milan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tja, dan moet je wel eerst in die positie komen natuurlijk. Tijdens de jaren van Suarez en Huntelaar (30+ goals) werden we ook geen kampioen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op het scorend vermogen van de spelers die ik noemde.
Als we dat nou hadden tegen bijvoorbeeld AC Milan.![]()
Dat is waar, goed dat we niet van 1 iemand afhankelijk zijn zoals Feyenoord.quote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De grootste kracht van Ajax de laatste jaren is dat het niet van 1 iemand afhankelijk is om te scoren.![]()
Ach heren, straks schiet Siggy er 2 in, en dan lullen we weer nergens over
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik hoop het voor die jongen maar dat neemt niet weg dat Ajax zonder Sigthorsson veel sterker is.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ach heren, straks schiet Siggy er 2 in, en dan lullen we weer nergens overWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jawel, over het feit dat hij er dan straks weer instaat.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ach heren, straks schiet Siggy er 2 in, en dan lullen we weer nergens over![]()
![]()
Jij bent toch voor Barcelona, waar maak je je druk om.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
tja, je zou bijna denken dat ie zo ook gescout is. Hij schoot er bij AZ toevallig een 5 keer in tegen VVV.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
Helaas wel, enigszins. Maar zou ook kunnen dat hij derde keus is, achter Siem en Bojan (en dat Bojan rust krijgt). Geen paniek!quote:Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ziet hij het dus blijkbaar echt zitten in Kolbeinn![]()
![]()
jij kan je beter druk maken om je ploegje.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Barcelona, waar maak je je druk om.![]()
Ik niet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je ploegje heeft verloren van Ajax en in de competitie. Ik zou me behoorlijk zorgen maken.quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
jij kan je beter druk maken om je ploegje.![]()
Ik niet.![]()
Maar Sigthorsson hoort 4e keuze te zijn. Zelfs nog achter Hoesen. En ik zie nog liever Fischer in de spits. Ergo, Sigthorsson hoort geen keuze te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helaas wel, enigszins. Maar zou ook kunnen dat hij derde keus is, achter Siem en Bojan (en dat Bojan rust krijgt). Geen paniek!Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |