quote:
donder op uit zijn topic man homo!quote:Op zondag 15 december 2013 10:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het voor mij opneemt
Ja, daarom heb ik ook nog een foto van de factuur in mijn hotmail.quote:
mah. Ik ben getintdt, mn ma is zuid-afrikaans, en mn pa komt hier vandaan, ben overigens wel hier geboren thoquote:
neequote:Op zondag 15 december 2013 10:56 schreef HighVolume het volgende:
[..]
donder op uit zijn topic man homo!
Dan zal je die Beats wel gestolen hebben.quote:Op zondag 15 december 2013 10:57 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
mah. Ik ben getintdt, mn ma is zuid-afrikaans, en mn pa komt hier vandaan, ben overigens wel hier geboren tho
Nee alleen geleend zonder te vragen.quote:Op zondag 15 december 2013 10:58 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dan zal je die Beats wel gestolen hebben.
gerapporteerdquote:Op zondag 15 december 2013 10:58 schreef IBAZ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 10:58 schreef IBAZ het volgende:
[..]
De admins komen je halenquote:Op zondag 15 december 2013 11:01 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
als je eens goed kijkt blinde idioot, hij rapporteerde IBAZ niet mijquote:
Heb je een nickelson jas?quote:Op zondag 15 december 2013 10:57 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
mah. Ik ben getintdt, mn ma is zuid-afrikaans, en mn pa komt hier vandaan, ben overigens wel hier geboren tho
faalquote:Op zondag 15 december 2013 11:05 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
als je eens goed kijkt blinde idioot, hij rapporteerde IBAZ niet mij!!!!
Kijk naar zijn naam man. Op RS heeft hij een volle friendlistquote:Op zondag 15 december 2013 10:53 schreef Syntos het volgende:
[..]
Heb jij werkelijk zulke slechte vrienden dat ze je spullen kapot maken en niet eens moeite doen voor een vervanging?
Graagquote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
wil je dat ik jou ook rapporteer?
Doe mij ook maarquote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef RunescapeNerd het volgende:
[..]
wil je dat ik jou ook rapporteer?
Not badquote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
nee ik draag meestal
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |