Jaja.
TS had zoals gewoonlijk deze ochtend een heerlijke voetbal wedstrijd.
Uiteraard was TS weer de uitblinker met de openingstreffer en de goddelijke dribbels van hem

.
Alleen helaas moest het weer eens uitlopen op een vechtpartij.
De tegenstander speelde al heel de wedstrijd bijzonder agressief, en de scheids was blind ofzo.
Er zijn letterlijk 10 doorgebroken spelers neergehaald -> 0x een kaart voor hun.
Nadat iemand zei "Ik word nu toch echt naar de grond gehaald als doorgebroken speler, dat is rood" moest ie eruit

Het team bestond volledig uit Marokkanen en ze draaiden ook nog Arabische muziek tijdens de wedstrijd, dat is mijn zorg niet, ik vind het eigenlijk best leuk.
Alleen wel jammer dat de gemiddelde Marokkaan 3 keer zo agressief is als de gemiddelde Nederlander.
Nadat onze spits een smerige tackle op z'n enkels kreeg nadat hij doorgebroken was (door een schitterende steekpass van TS uiteraard), moesten de debieltjes van mijn team weer gaan provoceren richting de tegenstander.
Na het provoceren kwamen een paar Marokkanen KOMDANHEHEHE-gedrag vertonen richting mijn debiele medespelers, en nadat ons debieltje een lichte duw uitdeelde, kreeg hij een klap op z'n bek.
Daarna stormde heel de technische staf en bank van de Marokkanen op het veld, waarna de ouders van die Marokkaantjes het ook nodig vonden om te schreeuwen en het veld op te komen.
En ipv eigen spelers tegen te houden liepen ze maar gewoon willekeurig in het rond schreeuwen en te duwen.
Uiteraard deden onze mensen die achter de lijnen stonden hierna hetzelfde.
En uiteraard deed TS niet mee met deze ongein en bleef vanuit de linksbuiten positie toekijken hoe jongens van 15/16/17 hun oerdriften niet konden beheersen en helemaal gek werden.
Uiteindelijk vloot de scheids af toen het akkefietje gesust was, waarna een debiel boertje van mijn team het nodig vond om de scheidsrechter uit te schelden
Klacht:Marokkaans team verziekt de voetbalwedstrijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.