Nee joh, Ik kijk soms ecchi maar dat is alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Oh, jij gaat nog wat mee makenquote:Op zondag 15 december 2013 00:45 schreef MaidensTower het volgende:
Kijken of je op de meet ook zo'n grote mond heb. Je gaat vast huilen als ik de mannenwc binnen loop wanneer jij daar bent
een beetje saai voor 2013, vind je niet?quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef dvdfreak het volgende:
Zijn er mensen die om 6 uur naar Mehtap tv gulenkijken?
quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
een beetje saai voor 2013, vind je niet?
quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
helemaal niet waarom wel?quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef Slayage het volgende:
[..]
you only have to ask (most likely)quote:
Dat is lang geleden.quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
helemaal niet waarom wel?
ik denk dat het zelfs saai voor de radio is anno 2013, laat staan voor tvquote:
idd ergens in september 2012 zie ikquote:
dus zo oud is het niet.quote:Op zondag 15 december 2013 01:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd ergens in september 2012 zie ik
ik had het over jou laatste post in het turken topicquote:
gouwe ouwe emelquote:
OMG, twee gestoorde idioten die elkaar gaan uitdagen...quote:Op zondag 15 december 2013 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh, jij gaat nog wat mee maken![]()
Vraag Sylv, Turq, Borte, Bilge, JFM, Xmini, Julis en de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |