quote:
nooit. ben hayalimdeki kocayi bulacam da kaciracam? Gerizekali degilimquote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe en daarna wanneer je getrouwd bent alles los laten, letterlijk een tank worden![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Hehe en daarna wanneer je getrouwd bent alles los laten, letterlijk een tank worden![]()
![]()
dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
nooit. ben hayalimdeki kocayi bulacam da kaciracam? Gerizekali degilimkimseye kaptirmam.
cigkofte zonder vlees wordt droog. wij maken dan deze: http://www.gaziantep.net/mutfak/maltihali_kofte.htmquote:
Dat zie ik veels te vaak bij Turkse vrouwen, voor het huwelijk gezond "alles" en nadat ze zijn getrouwd "BAM" obese 10th degree.quote:
Hmm daar zit mercimek in, smaakt weer anders. Neyse ik frats zelf wel wat in elkaar.quote:Op zondag 15 december 2013 00:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
cigkofte zonder vlees wordt droog. wij maken dan deze: http://www.gaziantep.net/mutfak/maltihali_kofte.htm
ik ben verkaasd. zal wel verschillenquote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dat zie ik veels te vaak bij Turkse vrouwen, voor het huwelijk gezond "alles" en nadat ze zijn getrouwd "BAM" obese 10th degree.
Dat zijn beroemde mensen met speciale trainers en coachesquote:
hoe ziet jouw droomman eruit? :pquote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
nooit. ben hayalimdeki kocayi bulacam da kaciracam? Gerizekali degilimkimseye kaptirmam.
Ik hoop hetquote:Op zondag 15 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ik ben verkaasd. zal wel verschillen
lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 00:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm daar zit mercimek in, smaakt weer anders. Neyse ik frats zelf wel wat in elkaar.
Awwww, liefquote:Op zondag 15 december 2013 00:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
hoe ziet jouw droomman eruit? :p
rüyamda gordum onu. hatirlamiyorum hahaquote:Op zondag 15 december 2013 00:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
hoe ziet jouw droomman eruit?
lieverd ik train als sinds mijn 14e. ben een paar pondjes aangekomen doordat ik heb samengewoond met een chefkok/docent koken. anders was dit ook niet gebeurdquote:
Bosver, bekleyecek. Laten we samen trouwen adopteren we playing... Als kindquote:Op zondag 15 december 2013 00:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
rüyamda gordum onu. hatirlamiyorum haha
Dat' is echt dun, johquote:Op zondag 15 december 2013 00:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
lieverd ik train als sinds mijn 14e. ben een paar pondjes aangekomen doordat ik heb samengewoond met een chefkok/docent koken. anders was dit ook niet gebeurdJe hebt ontgetwijfeld mijn foto gezien. nja dat - 10kg is mijn normale gewicht
Oh dus je bent van de verkeerde khaaant?quote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Bosver, bekleyecek. Laten we samen trouwen
Adamlarin hepsi ayni. Ik ken net zo goed MT als echtgenoot nemenquote:Op zondag 15 december 2013 00:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oh dus je bent van de verkeerde khaaant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |