Euhm, die rote bootquote:
o jaquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euhm, die rote boot... kan nog he
Had iemand haar maar geklapt toen ze zich voor het eerst zo ging kleden.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Es hat nicht geklappt... neuj, serieus...?:+
Nah, alleen maar "kerels" om haar heen... die travo's... die houden niet zo van vrouwen klappen... krijgen ze meer klappen terugquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:00 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Had iemand haar maar geklapt toen ze zich voor het eerst zo ging kleden.
Woon je in Zwitserland?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:03 schreef CherryOnTop het volgende:
O dat is grappig, ik krijg hier lokale (Zwitserse) reclame tussendoor bij RTL. Is me nog niet eerder opgevallen.
schrecklichquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:05 schreef Burner82 het volgende:
Dat slechte nagesynchroniseerde Duits voor die series...![]()
Het nasynchroniseren is idd wel een beetje jammerquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja, wat qua tv een beetje jammer is
"Hey dat is Brad Pitt op tv"quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het nasynchroniseren is idd wel een beetje jammer
Ik heb ook geen idee, maar vindt 'm wel grappigquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
Dieter ken ik, MIA ken ik, Marianne ken ik ook.. maar die rappert ken ik niet
Bij zijn dis rapte hij wel goedquote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:15 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee, maar vindt 'm wel grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |