Dit. En ik denk dat er weinigen hier zijn die het beter hadden kunnen doen. Is een erg kleine beginnende exchange die ineens een tsunami over zich heen krijgen met Doge.quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Inderdaad. Overbelasting... Verder prima exchange. Heb liever dat een exchange down is dan dat ie up is maar orderboek 1 chaos is.
Alleen het 1-time-use deposit adres was ff schrikken gisteren voor me.quote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit. En ik denk dat er weinigen hier zijn die het beter hadden kunnen doen. Is een erg kleine beginnende exchange die ineens een tsunami over zich heen krijgen met Doge.
Dat een Gox nog steeds problemen heeft is wat anders, maar zo'n kleine exchange is ook erg lastig om het goed te doen. En tot nu toe hoor ik niks van coins die kwijt raken ofzo.
Oh ja, klopt. Dat hadden ze wel eens duidelijker mogen melden. Maar het werkt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Alleen het 1-time-use deposit adres was ff schrikken gisteren voor me.
Ik ben net wakker en heb hem nu ff uitgezet zodat ik ff wat dingen op pc kan doen. Maar blijf voorlopig nog op dogecoin.quote:
Bij mij is die gewoon up? Althans net toen ik op me miner keek was die gewoon bezig. En website is ook up.quote:
Is ook weer terug.quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij mij is die gewoon up? Althans net toen ik op me miner keek was die gewoon bezig. En website is ook up.
Maar ik las net ergens dat je naar 500k coins wou. Zit je daar nog niet op dan?quote:
Duurt nog een paar uur op dit tempoquote:Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar ik las net ergens dat je naar 500k coins wou. Zit je daar nog niet op dan?
Ik zit al rond de 650k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |