Nog steeds winstgevend voor mij, iets meer dan 0.2 BTC per dag.quote:Op zondag 15 december 2013 21:03 schreef peterselieplukkker het volgende:
Dogo coin diff 58.88 bye bye dogomining - en nu?
Geen idee. Ik ben geen programmer helaas.quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
waar blijft de fok!coin?
Krijg jij ook een kerstpakket van de nuon?quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog steeds winstgevend voor mij, iets meer dan 0.2 BTC per dag.
Ja, maar denk jij dat deze koers standhoud ? Ik heb twijfels vanwege de dagelijks grote hoeveelheid bijkomende coins 144mj begreep ik? Dat is best veel...quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog steeds winstgevend voor mij, iets meer dan 0.2 BTC per dag.
quote:Op zondag 15 december 2013 21:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wacht tot ze op een exchange anders dan coinedup komen.
EnergieDirect stuurde tips om te besparen op energie.quote:Op zondag 15 december 2013 21:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Krijg jij ook een kerstpakket van de nuon?
Dat is een gok die je zelf moet bepalen DogeCoin heb je meer zekerheid dat je morgen al btc's kan ontvangen, met LOT is het een gok...quote:Op zondag 15 december 2013 21:13 schreef kthxbye het volgende:
Is het nu nog wel verstandig om door te gaan met de huidige difficulty van DOGE, of weer verder met LOT?
LOT komt ook later wel toch? Ik ga nog wel even door met DOGEs dan alhoewel ik die niet direct morgen ga omwisselenquote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Dat is een gok die je zelf moet bepalen DogeCoin heb je meer zekerheid dat je morgen al btc's kan ontvangen, met LOT is het een gok...
LOT kan later komen maar misschien ook niet. Coins komen en gaan en sommige gaan dood voordat ze iets worden of opleveren.quote:Op zondag 15 december 2013 21:15 schreef kthxbye het volgende:
[..]
LOT komt ook later wel toch? Ik ga nog wel even door met DOGEs dan alhoewel ik die niet direct morgen ga omwisselen
44724.03301077 LOTquote:Op zondag 15 december 2013 21:38 schreef bambino het volgende:
Heb nu lottocoin pool en wallet gevonden.
Is het nog waard om daar nu mee te beginnen? Ze zijn 3 dagen bezig maar volgens mij nog niet zo gehyped als doge.
Met al die warmte hoef je iig geen verwarming aan te hebben. Scheelt ook weer aan kosten .quote:Op zondag 15 december 2013 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
EnergieDirect stuurde tips om te besparen op energie.
M'n gasverbruik is nu erg laag iddquote:Op zondag 15 december 2013 21:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Met al die warmte hoef je iig geen verwarming aan te hebben. Scheelt ook weer aan kosten .
In hoeveel uur?quote:
Lottos zijn van vanmiddag 2 a 3 uurtjes maar de diff is alweer hoger...quote:Op zondag 15 december 2013 21:50 schreef bambino het volgende:
[..]
In hoeveel uur?
Ik ga hem vannacht ff laten lopen denk ik.
Zit nog steeds te twijfelen over Doge.
Misschien dat het het nog waard is om te doen.
Heb nu weer 34k op de pool staan en dat is van 4 uurtjes ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |