Dat was Ferrari toch?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Volgens mij mis ik dan alleen nog de santa van Klumsy.
Nog een keer lootjes trekken dan maar?quote:Op woensdag 18 december 2013 13:15 schreef Clubsoda het volgende:
Ja, da's de enige die nog niemand's Santa is
Er waren trouwens helemaal geen echte gates dit jaar he? Mensen die verdwenen bleken, pakketten die nooit aankomen, mensen die heftig teleurgesteld waren... wat keurig allemaal!
Pssssstquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ooh, wat lief!Heel graag gedaan hoor! Ik zal vast gaan denken hoe ik het vossenpak kan toppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak binnenkort betere... SD kaart heeft een ongelukje gehad en ik kon er maar een paar herstellen![]()
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:29 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Pssssstoh wat gaaf! Superleuk zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak binnenkort betere... SD kaart heeft een ongelukje gehad en ik kon er maar een paar herstellen
Moet nog even 2 knoopjes op het broekje naaien, dan kan ik hem wat beter vastzetten dan aan het gebreide naveltje.quote:
was je teleurgesteld danquote:Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nog een keer lootjes trekken dan maar?
Ja, daar ben ik! Sorry, het speuren is me echt niet meer geluktquote:Op woensdag 18 december 2013 14:32 schreef Cyntiaa het volgende:
Dan zijn we compleet.. Dus als je dit nog leest Marjolijntje, de hints sloegen op mij!
En je had nog wel zo je best gedaan met de cokezakje in het labeltje van het t-shirt!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:48 schreef Keshet het volgende:
[..]
Nog een keer lootjes trekken dan maar?
Ja, je hebt 't gevonden? Mooi!quote:Op vrijdag 20 december 2013 00:23 schreef Gulara het volgende:
[..]
En je had nog wel zo je best gedaan met de cokezakje in het labeltje van het t-shirt!
Ja Pi wilde er al bijna mee aan de haal gaan, maar ik kon het nergens vinden op de lijst van Kleintjes.quote:
Yay!!quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Suikertante het volgende:
HilzillahIk heb je onderbroek aan!
Hihiquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:18 schreef Suikertante het volgende:
HilzillahIk heb je onderbroek aan!
Volgens mij zou ze het niet erg vindenquote:Op zaterdag 21 december 2013 22:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
ik ook.
Ik speur nog steeds naar leuke Soempie cadeautjes...
ik doe serieus mee hoor, if soquote:Op zondag 22 december 2013 09:29 schreef Suikertante het volgende:
Kijk, dat is nog beterMet lieve, romantische en erotische cadeautjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |