Het is al te laat, hij wil meedoenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet de verwachtingen te hoog spannen hč?
Ik heb nooit normaal gedaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sommige users kunnen wel normaal doen.
Ik noem een Stuart.
Shitquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is al te laat, hij wil meedoen
was dat niet het juiste antwoord?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
Het is al te laat, hij wil meedoen
Noem nu geen namen, krijgen we dat gezeik weerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
Ook niet altijd hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
die happy is soms wel een kklijerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
Hij haat ook niet op mensen die het niet verdienen wat veel hier wel doen omdat ze weinig zelfvertrouwen hebben en dit afreageren op internet!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
Oh je bent ook nog een neger.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Beste Jimbo,
Ik zou het waarderen als jij jou gedrag naar mij veranderd.
Ik Heb jou nooit wat aangedaan
Je bent erg racistisch.
Met vrienden groet OF
Bedankt voor het geven van je mening.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem een Stuart.
udowu was ook een sc, maar daar zaten ook een paar mensen die zich niet konden gedragen waardoor heel udowu gesloten werd ipv die users gewoon te bannenquote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor het geven van je mening.
Of zo
Het verspreid zichquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet de oplossing dat is bij et sluiten van udowu en jng wel gebleken
Oh jammerquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
udowu was ook een sc, maar daar zaten ook een paar mensen die zich niet konden gedragen waardoor heel udowu gesloten werd ipv die users gewoon te bannen
Ik heb nog nooit gefakedquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je klaarkomt, dan druipt (HAHA SNAP JE) hij wel af![]()
![]()
Oké sorry
Hihahoquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je klaarkomt, dan druipt (HAHA SNAP JE) hij wel af![]()
![]()
Oké sorry
gewoon een kwak mayo in dr gezicht gooienquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefakedheb je tips?
klopt, hadden beter jng open kunnen houden. maar met een groot hek eromheenquote:
Overacting is vies zodra het dudelijk merkbaar is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefakedheb je tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |