Zeker.quote:
Ik ben geen helder licht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou en alle PSV-fans dat PSV gaat stralen als nooit tevoren. Niks spaarlamp
Denk dat dat best meevalt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben geen helder licht.
Le Impossible? Vond ik alleen het eerste kwartier te doen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:15 schreef Iwanius het volgende:
Beter de documentaire kijken dan die speelfilm met o.a. Naomi Watts.
Nee, maar wel voor Mexicanobakker toch?quote:Op zondag 15 december 2013 12:41 schreef Divje het volgende:
Goeiemiddag Lavv
Goede nachtrust gehad?
En ik duim niet voor PSV'ers/bartje
Voor Mexicanobakker maak ik een uitzonderingquote:Op zondag 15 december 2013 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar wel voor Mexicanobakker toch?
en hoi Div, ja hoor het was alleen een beetje laat, maar ja, zaterdagavond he?
Heb je weleens iemand een ezel aan het lachen zien maken?quote:Op zondag 15 december 2013 12:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor Mexicanobakker maak ik een uitzondering
Op zaterdag mag het laat zijn! Of eigenlijk, moet
quote:Op zondag 15 december 2013 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je weleens iemand een ezel aan het lachen zien maken?
Nou Erica kan het hoor![]()
Wat een kánjer is het toch
Helaas zit AZ in crisisquote:Op zondag 15 december 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt tof he? Eindelijk weer eens. Dat geeft meteen weer spirit aan het elftal.
Een advocaat helpt je overal uit.quote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat![]()
Maar Advocaat gaat met ze praten dus dat gaat helpen
Met slagroomquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een advocaat helpt je overal uit.
Het lijkt me een mooie stad maar ook een enge stad.quote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef El_Matador het volgende:
Afgelopen dagen gezien:
- the American Dream - gepost door Schenkstroop in het docutopic - goeie samenvatting van de crisis, af en toe iets té BNW
- American Drug War: the last white hope - erg sterk, een aanrader
- Dancing with the Devil - over de drugsoorlog in Rio de Janeiro, de mooiste stad op Aarde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |